Waarschijnlijk wel, maar dat is nog niet rond volgens mij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die gaat ergens voetballen in de Serie A, dacht ik?
Ja duh! PSV kan het zich niet veroorloven om Koné te laten aanmodderen, nu kan ie ook nog verkocht. Koeman lijkt Perez voor linksvoor nodig te hebben. Maar scoren kan ie ook.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch voor de basis gehaald?
als hij eerst zn excuses maakt mag hij terugquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:15 schreef FootballPlayer het volgende:
Ooijer zou terugwillen volgens insiders op psv netwerk.
Theo Maassen is er niks bij.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Valckx komt erg sterk over in het sportjournaal.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
ja genant, zo tja ach dan kopen we die topspeler toch maar niet, och wat maakt het uit.
dat Fontijn belde om Valkcx te vragen of ze ajb weer kwamen onderhalndelen was ook wel leuk en dan hebben we uiteindleijk nog praktisch de prijs van Ajax betaaldquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook dat verhaal over Ajax.
'Toen werden de onderhandelingen afgebroken, en een week later mocht ik toch weer met ze om de tafel zitten!. Wat een joker
.
"Ik zal er geen pintje minder om drinken", aldus Stan Valckx na het mislopen van Guardado. Vindt hem af en toe wel een beetje een joker. Maar goed hij heeft wel een echte kop van onder de rivierenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef rubbereend het volgende:
ja genant, zo tja ach dan kopen we die topspeler toch maar niet, och wat maakt het uit.
Groningen zal Suarez niet laten gaan voor minder dan een mega bod dat veel hoger zou moeten liggen dan die 4,5 miljoen voor 75% van Guardado..quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:30 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Guardado was ook niet bepaald gratis ook al was dat een groter talent als ik iedereen zo hoor...
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef Daemician het volgende:
[..]
Groningen zal Suarez niet laten gaan voor minder dan een mega bod dat veel hoger zou moeten liggen dan die 4,5 miljoen voor 75% van Guardado..![]()
Ik begrijp jouw reactie niet helemaal. Care to explain?quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.
Zulk geld heb je alleen aan het eind van de transferperiode, als de clubs met begrotingen zoals PSV aan kopen toekomen.
Clubhaters hier
en het bedrag voor Perez is, zij het iets, omlaag gepingeld
1,8 miljoen was niet het aanvankelijke bedrag, dat lag hoger. Zowel door Ajax als door PSV gemeld. Het exacte bedrag bleef onvermeld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Perez was nog steeds 1.8 miljoen, dat is opgehoest door PSV doordat Perez een contract voor 2 seizoenen ipv 3 seizoenen tekende.
Heeft ie zelf gezegd.
Ken je basics. Wil jij een speler -international- zo goed mogelijk verkopen, scherm dan met een eerste bod om een ander de poot uit te draaien. Deportivo is geconfronteerd geworden en heeft diep in de beurs gegrepen. Zij blij, Atlas blij. En triest voor alle PSV-supportertjes die de fabeltjeskrant willen lezen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef Daemician het volgende:
[..]
Ik begrijp jouw reactie niet helemaal. Care to explain?
Guardado was bijna rond, voor 4,5 miljoen voor 75%. De deal duurde wat langer door detailzaakjes en toen kwam Depor met een zak geld. Heb ik gezegt dat PSV zoveel geld moet neerleggen voor een speler? Hoor je mij nergens zeggen. Ik zei alleen dat Suarez waarschijnlijk veel meer zou kosten dan wat voor Guardado geboden is. Groningen wil Suarez niet kwijt, en hij heeft nog een 4 jarig contract ofzo.
Zie mijn reactie hierboven.quote:Daarnaast heb ik ook vermeld dat Perez een anderhalf miljoen was (ipv de door ajax gewenste 1.8 miljoen)
Er was nog niemand weg bij PSV en ze hadden al 6 miljoen voor Lazovic betaaltquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Diep in de beurs? Depor heeft 7 miljoen betaald ...
Voor jouw club een schijntje voor PSV te veel. Ten eerste is Spanje aantrekkelijker voor een spaanstalige speler, maar er zijn meer argumenten, waardoor Depor minder hoeft te bieden. Ten tweede heeft Deportivo ook geen 100% rechten verkregen en PSV kan en wil zich dat niet veroorloven, omdat het ook daaruit winst zal moeten halen voor een gezonde bedrijfsvoering. Dat had wel gekund als er een andere transfer was geweest, hetzij Farfán, hetzij Koné.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:30 schreef zjroentje het volgende:
Diep in de beurs? Depor heeft 7 miljoen betaald ...
er werd ook rustig 10 miljoen betaald voor Konéquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:11 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voor 4,5 miljoen en 75% krijg je geen Guardado. Hoe moet PSV nou 10 miljoen euro of daaromtrent neerleggen voor zo'n speler? Dat kan niet, dat is 1/6 van je begroting, en je hebt geen garantie of hij het wel waarmaakt. Andere clubs zien zo'n speler in de Copa America en tikken dat bedrag ongezien af.
Zulk geld heb je alleen aan het eind van de transferperiode, als de clubs met begrotingen zoals PSV aan kopen toekomen.
Clubhaters hier
en het bedrag voor Perez is, zij het iets, omlaag gepingeld
En?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er werd ook rustig 10 miljoen betaald voor Koné
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |