Ja, weer eens wat anders hequote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
wij loten toch Arsenal, Milan of Liverpool?
Bas Roorda is knapquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:57 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is toch wel de lelijkste voetballer ter wereld imho, lijkt me niet echt representatief voor een club als PSV
Doe mij maar Milanquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:02 schreef rubbereend het volgende:
wij loten toch Arsenal, Milan of Liverpool?
Ik wil Real Madrid!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doe mij maar MilanDie maken alle tegenstanders af en wij winnen ook van de 2 andere en hoppa, door
Moet ie niet geblesseerd raken!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als Salcido geblesseerd raakt zitten we wel dik in de stront imo. Toch wel een groot risico
Tja dan zul je het met Addo, Marcellis of Alcides moeten doen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:26 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Als Salcido geblesseerd raakt zitten we wel dik in de stront imo. Toch wel een groot risico
Dat lijkt me ook niet hoor, maar hij zal wel moeten concureren met Kone voor de linksvoor positie.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
No way dat Perez voor de bank is gehaald, DD.
quote:Koeman: “We zijn er sterker op geworden”
No way dat Koeman hem een basisplaats heeft gegarandeerd. basisplaatsen zijn er alleen standaard voor Gomes en Simons.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
No way dat Perez voor de bank is gehaald, DD.
Danko is voor 2 wedstrijden geschorst, dus dat zijn de JC-schaal (als kampioen) en de uitwedstrijd tegen Heracles.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:50 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet hoor, maar hij zal wel moeten concureren met Kone voor de linksvoor positie.
Bijkomend missen we Lazovic de eerste 3 competitieduels en in Januari Kone voor 1,5e maand vanwege de Afrikacup
Zoveel moeite voor een speler en dan laten 'concurreren'? Perez wilde erg graag weg bij Ajax, maar hij geeft zelfs wedstrijd en winstpremies op. Perez speelt, uitzonderingen qua schorsing en blessure, 90% van de wedstrijden van PSV.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
No way dat Koeman hem een basisplaats heeft gegarandeerd. basisplaatsen zijn er alleen standaard voor Gomes en Simons.
Dat valt toch wel meequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor een speler en dan laten 'concurreren'?
Wetende dat hij geen eerlijke kans van ten Cate zou krijgen ja...quote:Perez wilde erg graag weg bij Ajax, maar hij geeft zelfs wedstrijd en winstpremies op.
Waarschijnlijk wel maar of dat in de basis zal zijn waag ik te betwijfelen.quote:Perez speelt, uitzonderingen qua schorsing en blessure, 90% van de wedstrijden van PSV.
Ze hebben een half uurtje langer in het krachthonk gezeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:02 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ochja wie zijn Alex en Cocu nou eigenlijk
Thuis zal hij vaker spelen dan uit denk ik, zeker in de CL.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:10 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat valt toch wel mee
Het is dat ajax zelf PSV weer mailde of er nog te onderhandelen viel.
En 1.7 voor een speler met de kwaliteiten van Perez is eigenlijk een 'koopje'
[..]
Wetende dat hij geen eerlijke kans van ten Cate zou krijgen ja...
[..]
Waarschijnlijk wel maar of dat in de basis zal zijn waag ik te betwijfelen.
Ja klopt, er zou toch een talentvolle keeper gehaald worden voor achter Gomes en dan laterna hem misschien opvolgen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:54 schreef cultheld het volgende:
Er zou toch nog een talentvolle doelman worden gehaald?
Ik voorspel een rampjaar ala Robson. Wereldaanval met Nilis en v Nistelrooij alleen achterin blunderde men er lustig op los. Ik meen dat we zo dat seizoen zelfs een 3-0 voorsprong THUIS tegen Roda JC nog uit handen gaven: 3-3quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik vind dat julli een erg sterke selectie hebben... alleen die verdediging. Dat gaat jullie punten kosten als het zo blijft.
Nee hoor, ik zie het best wel met vertrouwen tegemoet. Stel dat Alex zou blijven Grrrrrr, wat dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik voorspel een rampjaar ala Robson. Wereldaanval met Nilis en v Nistelrooij alleen achterin blunderde men er lustig op los. Ik meen dat we zo dat seizoen zelfs een 3-0 voorsprong THUIS tegen Roda JC nog uit handen gaven: 3-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |