Spannend! Ik kan me voorstellen dat de spelers van de diverse amateurclubs morgen de knvb site de gehele dag gaan F5'en om te kijken hoe hun kansen zijn in de beker dit seizoen.quote:Donderdag loting eerste ronde KNVB beker
Eind augustus barst de strijd om de KNVB beker weer los. Donderdag wordt er alvast geloot voor de eerste en tweede ronde. Het resultaat daarvan is natuurlijk direct op KNVB.NL te lezen.
Voor de loting van de eerste ronde gaan 47 amateurverenigingen de koker in. Zij strijden om één van de 24 plaatsen in de tweede ronde, waarin ook alle betaaldvoetbalorganisaties instromen. Omdat er een oneven aantal amateurclubs deelneemt aan het toernooi om de KNVB beker, wordt één amateurclub vrijgeloot voor de eerste ronde.
De eerste speelronde van de KNVB beker vindt plaats op zaterdag 25 augustus en eventueel één of twee wedstrijden tussen zondagclubs op zondag 26 augustus. De tweede ronde wordt gespeeld tussen dinsdag 25 en donderdag 27 september.
Volgend jaar dus Europa inquote:Barendrecht
Ik zie liever dat RKVV Roosendaal tegen RBC gaat spelen en vervolgens RBC eruit knikkertquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:51 schreef pekel het volgende:
Hopen dat die 3de en 4de klasser tegen elkaar loten, en de winnaar daarvan speelt tegen een topclub.
Teken ik ook voor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zie liever dat RKVV Roosendaal tegen RBC gaat spelen en vervolgens RBC eruit knikkert
Hebben jullie ff mazzel met de vervangende periodequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef HPayne het volgende:
De loting is morgen dus, ben benieuwd.
Ja nog bedankt hequote:Op woensdag 11 juli 2007 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hebben jullie ff mazzel met de vervangende periode
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ze loten nog niet direct voor de tweede ronde dacht ik.
quote:Donderdag wordt er alvast geloot voor de eerste en tweede ronde.
Dan kom ik langs en ga ik met je op de foto.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Toch wel? Mooi zo.
Doe dan maar Emmen in de volgende ronde.
Heb me al neergelegd bij een vroege uitschakeling.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:04 schreef DeVinger het volgende:
Dat Vitesse is een keer ver komt
Doe maar ADO'20, hebben die ook eens een makkie!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ze loten nog niet direct voor de tweede ronde dacht ik.
Vorig jaar wilden ze zoveel mogelijk zaterdag tegen zondag doen in de eerste ronde.
Wat mij betreft thuis tegen ADO '20 of Roosendaal. Vorig jaar hadden we geluk met de loting, ben benieuwd hoe dat nu gaat.
Direct een potentiele bekerfinalequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef BVO het volgende:
AFC en dan Den Bosch dus.
Wel allebei thuis.
Feyenoord - Utrecht al.
ADO'20 - IJsselmeervogelsquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar ADO'20, hebben die ook eens een makkie!![]()
Heemskerk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ADO'20 - IJsselmeervogels![]()
Daarna Groningen thuis, wel een leuke wedstrijd
Waar speelt ADO'20 eigenlijk
de beker van de 4e klasse gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan het dat een 4e klasser in de beker staat?
Die hebben ons(IJsselmeervogels) uitgeschakeld in de districtbekerquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef pekel het volgende:
De Meteoor heeft goed gepresteerd in de districtsbeker..
Halve finale bereikt in West 1. Aangezien de andere halve finalisten al een ticket hadden zijn ze daardoor geplaatst voor dit bekertoernooi.
Daar kan ik anders best om lachen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
KNVB zou zich beter bezig houden met het fatsoenlijk melden van de amateurbekerindelingen.
Ik bedoel meer dat er nog steeds verenigingen zijn die van niets wetenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar kan ik anders best om lachen.. Hoofdklassers die bij elkaar in zitten en dus gelijk aan de bak kunnen.
Clubs uit de 6de klasse die 30 leden hebben bedoel je? Waar de voorzitter tevens de spits is? Sja, die zullen allemaal genieten van een zuipvakantie in Spanje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er nog steeds verenigingen zijn die van niets weten.
Doordat knvb.nl niet helemaal correct weet heb ik geen idee tegen wie wij moeten...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Clubs uit de 6de klasse die 30 leden hebben bedoel je?
Welk team wil je weten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doordat knvb.nl niet helemaal correct weet heb ik geen idee tegen wie wij moeten...
Dat is de zoveelste keer al dat we tegen elkaar spelen.quote:
Tja, afwachten. WSV zou ook heel wat zijn, speelde in dezelfde afdeling en die gingen er tegen een niet eens zo sterk team van ons met 5-1 op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef pekel het volgende:
Methodmich, jullie krijgen het heel zwaar!![]()
Inderdaad, opvallend die koppelingen. Zeker omdat er ook profteams gekoppeld zijn. Was vorig jaar meer gespreid dacht ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel sowieso 5 amateurclubs in de derde ronde als ik het goed zie.
Dat bedoel ik: eitje voor ADO'20!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die hebben ons(IJsselmeervogels) uitgeschakeld in de districtbeker![]()
Blauwen zijn een makkie Darkshine, win er maar met een nulletje of 10.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef DarkShine het volgende:
Wij zullen wel naar Spakenburg morgen in de 2de ronde.
Onze topscorer ja. Geen idee wat ie daar moet, maar ach. Verder zijn een paar ervaren jongens naar DEM gegaan, paar gasten terug naar Zandvoort. Weinig echt schokkends voor terug gekomen, wat jongens uit (jeugd-)selecties van Volendam en Haarlem, geen idee of het wat is. O, en Erik Metgod van Argon, dat vind ik wel een goeie. Echt interessant is het bij ons nooit, behalve toen Richard Witschge kwamquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk Sersjee, kan je even kennismaken met F1Bas.
Nog interessante overschrijvingen bij jullie? Een jongen naar Haarlem zag ik.
Lijkt me wel. Zij zijn zaterdagkampioen, wij een, ietwat gechargeerd, bij elkaar geraapt zooitje dat met de nodige mazzel 4e (toch? weet het niet meer...) zijn geworden in zondag A. Simpel toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Okee, dus IJsselmeervogels lijkt favoriet voor de match in Heemskerk?
Wij zijn bijna tegen elke amateur favoriet. Nee, dat zeg ik niet om een 'grote mond' te hebben.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Okee, dus IJsselmeervogels lijkt favoriet voor de match in Heemskerk?
Klopt ook wel, al zijn er ook wel clubs te bedenken waar jullie op vreemde bodem misschien niet 100 % favoriet zouden zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij zijn bijna tegen elke amateur favoriet. Nee, dat zeg ik niet om een 'grote mond' te hebben.
Bekerfinalist tegen kampioen en bekerwinnaar Jong Heerenveen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Fides het volgende:
Jong Stormvogels/Telstar doet ook mee![]()
VVSB pakten we ook vorig jaar, die eindigden net een plek boven AFC, dus ik heb hoopquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:
Succes BVO, best een pittige ploeg dat AFC lijkt me, maar Jack zal wel iets bedenken!
0-2quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:08 schreef BVO het volgende:
14:30 Barendrecht - AFC
quote:ASWH VERSLAAT WKE NA STRAFSCHOPPEN NA HEUSE THRILLER
Vanmiddag heeft ASWH op eigen veld ten koste van WKE de tweede ronde van het toernooi om de KNVB-beker bereikt. Hier was een heuse thriller voor nodig, want na honderdtwintig minuten voetbal had ASWH de bezoekers nog niet op de knieën. Er was uiteindelijk een strafschoppenserie voor nodig om de beslissing te forceren. Die viel in Ambachts voordeel en dat was, gezien het wedstrijdbeeld en het aantal kansen voor beide teams, verdiend te noemen.
Trainer Bill Tukker stuurde tegen WKE, vorig seizoen kampioen in de zondag hoofdklasse C, een elftal het veld in dat vooral op het middenveld was gewijzigd ten opzichte van de wedstrijd tegen Unitas ’30. Zo speelde Danny Versluis centraal in de rug van Alexander de Jong, begon Stefan van Dam op links en kwam de dinsdag sterk ingevallen Jordi Boogers op rechts aan de aftrap. Voorin was Erik Abels gekoppeld aan Arjan Human en begon Mike van Gool op de bank. Door blessures kon Tukker geen beroep doen op Sjoerd van der Waal en Ferry van Lare, terwijl Jan Willem Schep was geschorst.
De fysiek sterke bezoekers kwamen aanvankelijk het best uit de startblokken. ASWH moest duidelijk de kracht van de opponent aftasten, maar hoefde tegelijkertijd niet echt kansen toe te staan aan de Emmenaren. Die moesten na ongeveer een kwartier een tik incasseren, toen topschutter Robert Fik met een blessure gewisseld moest worden. Eigenlijk kwam ASWH vanaf dat moment steeds beter in de wedstrijd en nam de ploeg het spel in handen. Dit leverde enkele pogingen van afstand op, die geen succes hadden. Goede kansen kwamen er ook. Eerst leverde Johan Sturrus vanaf links een voorzet af, die over Erik Abels en de verdediging van WKE heen bij de ingelopen Jordi Boogers belandde. Omdat de bal bij het aannemen net te ver van de voeten van Boogers sprong, kon de uitgelopen goalie Raymond Beukenveld een echte doelpoging nog verhinderen. Even later was hij echter kansloos geweest als Erik Abels zorgvuldiger met een enorme kans om de score te openen was omgegaan. De jonge spits had na een prima voorzet van rechts door Jordi Boogers, die was weggestuurd na een slim passje van Arjan Human, de bal voor het intikken. Helaas voor Abels en ASWH schoot hij in plaats van tegen het net in de handen van Beukenveld.
Toch wist ASWH nog voor rust de leiding te nemen. Opnieuw kon Johan Sturrus op links door na een pass van Alex de Jong. De voorzet van de aanvoerder werd weggewerkt, maar de bal kwam vervolgens op de rand van het strafschopgebied op Stefan van Dam af. Die nam goed aan en schoot direct op doel. Tot zijn vreugde zag hij hoe de bal hoog in het doel achter de kansloze Beukenveld belandde. Na de schitterende treffer van Van Dam had ASWH misschien nog op 2-0 kunnen komen, toen Sturrus een vrije trap van Alex de Jong net over de goal kopte. Het bleef dus 1-0 en die voorsprong bij rust was verdiend.
In de tweede helft ontstond hetzelfde beeld als voor rust. Wederom was de opening voor de bezoekers, die zelfs wisten te scoren. Een wat makkelijk gegeven vrije trap werd door Marc Hegeman achter Paul Verboom geschoten, waarbij het er alle schijn van had dat de Ambachtse goalie zich flink verkeek op deze inzet, die over zijn handen heen in de goal hobbelde. Hierdoor moest ASWH weer op zoek naar een treffer en kreeg het gaandeweg de wedstrijd weer in handen. Een tegenvaller was wel het uitvallen van Arjan Human, met op het oog een vervelende blessure. Zijn vervanger was Mike van Gool, zoals even later ook Ivar Eltenberg voor Jordi Boogers zou komen. ASWH kreeg nog enkele mogelijkheden op een treffer, maar geen echt grote kansen. Wel had Erik Abels de mogelijkheid om Stefan van Dam een prima kans te bieden, toen de keeper een bal losliet en Abels vanaf de flank echter voor een voorzet koos, waar Van Dam op de rand van de zestien vrij stond. Dat het op een verlenging zou gaan uitdraaien werd echter duidelijk.
Die kwam er dan ook en na een wat vlakke eerste verlenging, waarin ASWH via Ivar Eltenberg, die een schot via de keeper naast zag belanden, en Johan Sturrus, met een afstandsschot, wel de beste kansen kreeg. Bij WKE leken diverse spelers inmiddels op hun laatste benen te lopen en dus ontstond er in de tweede verlenging eigenlijk een eenrichtingsverkeer naar de goal van de bezoekers. ASWH kreeg dan ook enkele prachtige kansen om te scoren. Nixon Dias, die steeds vaker ging inschuiven, denderde door en zag hoe zijn schot via de keeper doorrolde, maar van de lijn werd gehaald. De daaropvolgende voorzet van Alex de Jong werd wederom voor de goal weggetrapt. De mooiste kans ontstond toen ASWH, na een spaarzame aanval van WKE, counterde via Alex de Jong. De spelmaker liet vanaf de rand van het strafschopgebied een heerlijke stiftbal los, die een beter lot verdiende dan op de lat te eindigen. Mike van Gool kreeg daarna zowel koppend als schietend de rebound niet binnen en WKE mocht keeper Beukenveld danken dat hij de ploeg door de verlenging sleepte, want hij hield ook Ivar Eltenberg nog van scoren af.
Strafschoppen moesten de beslissing gaan brengen. Even zag het er angstig uit voor ASWH toen Nixon Dias, dinsdag nog soeverein scorend van elf meter, zijn inzet naast de goal mikte. Omdat Paul Verboom daarna direct de strafschop van Marc Hegeman pakte, was die misser snel rechtgezet. Achtereenvolgens benutten Mike van Gool, Berry Hoogeveen, Ivar Eltenberg, Almar Doek en Danny Versluis, die wel weggleed, hun penalty. Bij de stand van 3-2 in het voordeel van ASWH legde verdediger Bas Hooiveld aan. De back van WKE gunde een heldenrol aan Paul Verboom, die ook deze strafschop stopte. Aanvoerder Johan Sturrus nam vervolgens zijn verantwoordelijkheid en schoot de beslissende penalty feilloos in de hoek. Daarna werd er een terecht feestje gevierd. ASWH mag zich nu gaan opmaken voor een reisje naar Groesbeek of Assen in de tweede ronde eind september.
ASWH – WKE 1-1 (1-0) 1-1 n.v., 4-2 n.s.
43. 1-0 Stefan van Dam 54. 1-1 Marc Hegeman
Scheidsrechter: Van der Scheer
ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Jordi Boogers (70. Ivar Eltenberg), Danny Versluis, Alexander de Jong, Stefan van Dam; Arjan Human (62. Mike van Gool) en Erik Abels (102. Danny Slingerland)
WKE: Raymond Beukenveld; Bas Hooiveld, Rick Slor (60. Sander Meertens), Martijn Doldersum, Marc Hegeman; Almar Doek, Joseph Oosting, Berry Hoogeveen, Rudolf Lip; Robert Fik (16. Dragan Sladakovic) en Berend Oosting
Schiet inderdaad niet op. Heb liever dat wij nu naar De Treffers moeten, ACV is helemaal zo ver weg voor een doordeweekse dag. Maar goed, zie het later vanavond wel ergens op teletekst.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen maar weinig updates van eindstanden helaas.
Helaas voor je, krijg net de laatste door:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef BonJovi het volgende:
Schijndel moet winnen!
Jammer!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas voor je, krijg net de laatste door:
WHC - Schijndel 3-1
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Helaas voor je, krijg net de laatste door:
WHC - Schijndel 3-1
Winnen met penalties met Verboom op goal, dat is ons vorig jaar 3 keer niet geluktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dus tot nu toe bijna alleen maar teleurstellingen.
Gelukkig heb ik wel een vrolijk bericht!
[..]
quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:03 schreef F1Bas het volgende:
hahaha Sersjee, ik moest al even heel hard lachen na je eerste zin maar gelukkig was je niet helemaal serieus![]()
Goeie vraag... "Vroeger" hadden we honderdduizendklappers en fakkels e.d., maar dat mocht niet meer en toen heeft iemand die sirene losgeweekt bij de brandweer. Inderdaad behoorlijk irritant, helemaal omdat ie naast mijn vaste plek staat... Daarentegen heeft ie wel voor goals gezorgd omdat communicatie tussen verdedigers nauwelijks mogelijk wasquote:O ja Sersjee...Wie heeft in godsnaam die sirene verzonnen als ADO aan de bal is, zoooooo irritant....
Het ligt altijd aan de omgeving, zo blijkt maar weer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Winnen met penalties met Verboom op goal, dat is ons vorig jaar 3 keer niet gelukt
Keyzerquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
1-6 Nick Keizer
Serieus?quote:
Verder nog:quote:De wedstrijd is voorbij, gezien het spelbeeld gedurende de gehele wedstrijd zuur voor Barendrecht.
quote:De heenweg biedt weinig landschappelijke schoonheid, veel asfalt, boven en onder elkaar aangebracht op veel beton.. Het bordje sportpark De Bongerd biedt vervolgens hoop op wat groen. De werkelijkheid is ronduit verbluffend.
BVV Barendrecht blijkt te beschikken over een uniek complex. 11 (!) velden in de vrije natuur aangelegd, voor een ieder uit het aanpalende dorp toegankelijk. Het zier er allemaal fraai en zeer verzorgd uit: geen snipper papier of blikje te bekennen. Het hoofdveld mag er ook zijn. Omringd door hoge bomen en een prachtige VIP-home ziet het er even professioneel als knus uit. Het moge duidelijk zijn: zaterdag hoofdklasser BVV Barendrecht, met 2000 leden en 140 teams, één van de grootste voetbalverenigingen van ons land, heeft het goed voor elkaar.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:00 schreef F1Bas het volgende:
O ja, hulde aan Dhr. S. Gozubuyuk, prima scheids en dat mag ook wel eens gezegd worden!
Stelletje rukkers altijd daar bij de KNVB. Wij (AGOVV) moeten op een doordeweekse avond om 17.00 uur aftrappen in Lisse. Nee, lekker tijdstip hoor. Godsamme, bijna alle anderen wedstrijden zijn gewoon om 20.00 uur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:54 schreef MaxPower het volgende:
Gloeiende gloeiende... het heeft de KNVB behaagd om Argon - sc Heerenveen én Jong Heerenveen - PSV op dezelfde dag en tijd te laten spelen...![]()
Ten eerste gaat er nu niemand naar Mijdrecht en ten tweede liet men Jong Ajax en Ajax toch ook niet op dezelfde dag/tijd spelen?
Dat komt omdat de lichtmasten van FC Lisse niet goed genoeg zijn en heeft dus weinig met de KNVB te maken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stelletje rukkers altijd daar bij de KNVB. Wij (AGOVV) moeten op een doordeweekse avond om 17.00 uur aftrappen in Lisse. Nee, lekker tijdstip hoor. Godsamme, bijna alle anderen wedstrijden zijn gewoon om 20.00 uur.
Hoezo dat nou weerquote:Op dinsdag 4 september 2007 03:48 schreef F1Bas het volgende:
Ben trouwens aanwezig bij zowel FC Lisse - AGOVV als IJsselmeervogels - FC Groningen.
IJsselmeervogels is 'mijn' club en die andere leek mij ook wel interessantquote:
quote:Duel ADO Den Haag verboden
ZWOLLE - Burgemeester Henk-Jan Meijer van Zwolle heeft het bekerduel tussen Be Quick’28 en ADO Den Haag, dat gepland stond op woensdag 26 september, verboden. De hoofdklasser beschikt op het complex niet over een gescheiden vak voor de aanhang uit Den Haag.
Het veld van Be Quick ligt naast het stadion van FC Zwolle. Omdat spelen in het Oosterenkstadion ook onmogelijk is, wegens een grondige verbouwing, probeert Be Quick’28 voor het duel met ADO Den Haag uit te wijken naar Deventer, Emmen of Apeldoorn. Als dat niet lukt, kan de wedstrijd mogelijk worden omgedraaid, zodat ADO Den Haag thuisspeelt. Be Quick’28 zou hiertoe bereid zijn.
Het duel mag niet worden gespeeld vanwege ene negatief advies van de politie wat de veiligheid betreft. Burgemeester Henk-Jan Meijer is geen onbekende in Den Haag. Hij was jaren wethouder in de Residentie.
Het is nu toch 20.00 geworden, voor degene die het nog niet wisten. Het is trouwens feestweek in Lisse dus is er nog een leuk feestjequote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Stelletje rukkers altijd daar bij de KNVB. Wij (AGOVV) moeten op een doordeweekse avond om 17.00 uur aftrappen in Lisse. Nee, lekker tijdstip hoor. Godsamme, bijna alle anderen wedstrijden zijn gewoon om 20.00 uur.
Wij spelen woensdag, Lisse dinsdag.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:38 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt dan geen twee potjes voor jou?
Wie gaan er stunten van de hoofdklassers? Ik geef FC Lisse zeker een goede kans.
Had het gelezen, goeie zaak, kans is groot dat ik er nu wel bijben. Gezien de dramatische verdediging van AGOVV geef ik Lisse een heel beste kans.quote:Op maandag 17 september 2007 18:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Het is nu toch 20.00 geworden, voor degene die het nog niet wisten. Het is trouwens feestweek in Lisse dus is er nog een leuk feestje![]()
En 4-2.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef GeneraalUli het volgende:
RKC - RBC inmiddels 3-2 geworden nadat RKC met 3-0 voorstond.
Geen herhalilng van een aantal jaar terug dus, toen Roda onderuit ging bij Baronie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:48 schreef TheGHunter het volgende:
0-2 Roda, Yulu Matondo
Valt wel mee toch?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:46 schreef RayMania het volgende:
Zo, gaan toch weer wat verrassingen vallen.
Mwa, Vitesse, Sparta en Willem II had ik toch wel winnend gezienquote:
4-4quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:20 schreef HumbertoT het volgende:
Lisse - Agovv 4-4 en verlengen
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:43 schreef GnAgn het volgende:
Agovv door na penalties 5-4
1-1 en nu strafschoppen volgens teletekst.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:56 schreef GnAgn het volgende:
Haarlem door?
Weer door stad en land achter hun club aangereisdquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
"Ruzie tussen Spakenburg en de enige supporter van Roda"![]()
youtube?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
"Ruzie tussen Spakenburg en de enige supporter van Roda"![]()
Bij de 1-0 zag je duidelijk dat er meer volk was dan ze op RTL zeiden.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:30 schreef Evertje het volgende:
[..]
Weer door stad en land achter hun club aangereisd
Hoop wel op roda-fortuna trouwens in volgende ronde, maar dat zal toch wel niet gebeuren...
Ja de ex-Bosschenaren maakten niet echt een verpletterende indruk. Al scoorde Plet nog wel een aardig doelpunt. Leitoe miste als enige de penalty in de reeks en Samir was ook niet echt geweldig nee.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:38 schreef F1Bas het volgende:
Vanavond bij Lisse - AGOVV geweest, AGOVV onterecht door. Erg matig team is dat.
AGOVV weet dan ook nog eens 2 keer te scoren door een blunder van de keeper(ja hij komt van Den Bosch vandaan Robbie).
En meer dan AZ naar alle uitwedstrijden heb ik zo'n gevoelquote:Op woensdag 26 september 2007 10:05 schreef TheGHunter het volgende:
Er waren gisteren zo'n 75 supporters afgereisd naar Spakenburg, nog niet veel maar meer dan de 1! supporter die RTL ervan maakte
Da's meer dan Heerenveen doorgaans meeneemt op een zaterdagavond tegen ons
quote:
Atteveld zei na de wedstrijd dat wij ons er niet tegen beschermden. Hij ziet zijn spelers liever uitdelen dan incasseren, en dat hij daar voorstander van is was wel duidelijk...quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:53 schreef Pritt het volgende:
Wat een mongeaulen daar bij Spakenburg, die Roda-spelers werden gewoon kapotgeschopt.
D'r trok iemand een geel doek weg voor hun overdekte tribune, meer was er niet te zien.quote:
Die Kah kwam wel ff verhaal halen, vond ik wel mooi tegen een Amateur club ruzie zoeken. Maar wel terecht wat een houthakkersquote:Op woensdag 26 september 2007 10:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
[..]
Atteveld zei na de wedstrijd dat wij ons er niet tegen beschermden. Hij ziet zijn spelers liever uitdelen dan incasseren, en dat hij daar voorstander van is was wel duidelijk...
Jammer dat we geen Bodnar of Atte meer op het veld hebben staan, die had er dus ook een van Spakenburg finaal doormidden geschopt!
Vandaar dat de TT beter veranderd kan worden in 'De amateurclubs trappen na.'quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Die Kah kwam wel ff verhaal halen, vond ik wel mooi tegen een Amateur club ruzie zoeken. Maar wel terecht wat een houthakkers
Hard voetbal en de grens opzoeken houden we hier van, maar de gehele tijd zo finaal erover heen gaan is iets anders!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef F1Bas het volgende:
Leuk dat iedereen hier roept over Spakenburg en schoppers, daar staan ze bij ons ook om bekend![]()
Gefeliciteerd. Prima prestatie.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:32 schreef bramos-elvis het volgende:
Wat een heeerlijk bekervoetbal gisteren en wat een feest aan de Aalsterweg.... Op naar de Kuip!
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond kozakken boys-Ajax. Heb er zin in
hey Emmentaler!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:10 schreef pekel het volgende:
Ik twijfel nog om te gaan kijken bij Be Quick ' 28 - Den Haag. Wel een wedstrijd met gelijkwaardige tegenstanders..
Gewoon een 1ste klasser in ronde 3.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:14 schreef borisz het volgende:
Roosendaal - Quick Boys 1-3
Groene ster 1-0 DOTO
RKSV Groene Ster #1 CUPFIGHTERS!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
open jij nog even een topic voor ze ?
De club met de grootste prijzenkast van Nederland komt langs.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zijn ze in Werkendam zo onder de indruk? Het is geen Real Madrid ofzo dat komt
Ik zeg het nog maar eens:quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zijn ze in Werkendam zo onder de indruk? Het is geen Real Madrid ofzo dat komt
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfans die een andere club moeten bashen zodat ze een beter gevoel krijgen over hun eigen club.![]()
![]()
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer isquote:
vertel het hun? Er gebuert nooit wat in die gaten, ze moeten toch wat?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer is
Ja en? Dat zegt niets over de spelers die nu komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
De club met de grootste prijzenkast van Nederland komt langs.
Ik vind het ook overdreven dat er meer dan 100 mensen naar zo'n overrated kutploegje uit Rotterdam gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer is
Onzin, dan had ik het ook overdreven gevonden.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Dat is toch zo omdat Het Ajax is, als Feyenoord het zou zijn zou het hetzelfde zijn. Maar omdat het Ajax is ga je huilen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven dat er meer dan 100 mensen naar zo'n overrated kutploegje uit Rotterdam gaan.
als Ajax naar de Kuip komt is Rotterdam toch ook al weken in rep en roer?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, dan had ik het ook overdreven gevonden.
Lees m'n subquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wie is er nou aan het bashen?
Dat is wat andersquote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
als Ajax naar de Kuip komt is Rotterdam toch ook al weken in rep en roer?
De koploper komt!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou dat is tot nu toe dan het spannenste denki k wat er allemaal gebeurdquote:Op woensdag 26 september 2007 20:21 schreef pekel het volgende:
Jong Heerenveen bijna op 1-0Vrije bal van Alves gestopt door Gomes
Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
Blame Kozakken Boys dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.
jouwquote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
1-1 schat.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef GnAgn het volgende:
Ijsselmeervogels 1-0 voor lol
Kan niet, Groningen stond met 0-1 voor.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef GnAgn het volgende:
Ijsselmeervogels 1-0 voor lol
Ik luister die wedstrijd live op de radio, het is toch echt zo...quote:
Nee onze vrind BJ.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik luister die wedstrijd live op de radio, het is toch echt zo...![]()
of heb je het niet tegen mij.?
Speel jij bij Ajax?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Apensmoel 1-0 Ajax, penalty.
Radio 1 heeft een leuk schakelprogramma.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Waar volgen jullie het trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |