Wij hebben de hele straat afgezet en rood-wit behangen en gaan op grote schermen buiten kijken.quote:Op zondag 23 september 2007 23:23 schreef pekel het volgende:
Heb speciaal een avondje vrij genomen en vrienden uitgenodigd. Morgen ff het bier en de hapjes inslaan.
Morgenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:45 schreef Damzkieee het volgende:
Was vanavond ook geen Feyenoord-Utrecht?
Nah. Je verwacht 't wel van RTL. En 't dan toch NIET doen. Meesterlijk. Wordt een mooie match trouwens morgen tussen twee heuze cupfighters. Maar da's dan weer offtopic. Nu hebben we het over een juichende Boukhariquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
Ah ik was al bang dat ze zo'n buttwedstrijd gingen uitzenden in plaats van Feyenoord-Utrecht
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef sneekyfrank het volgende:
Boukhari is een goeie speler.
quote:Op zondag 23 september 2007 23:27 schreef pekel het volgende:
Zou Dissels spelen?
Jep, rechtsbuiten.quote:www.itwm.nl Vermoedelijke opstelling Sparta
Westerveld, De Roover, Schenkel, Adeleye, Jaggy, Van Bueren, Lindenbergh, Slot, Boukhari, Rose, Dissels
Dan wil ik bij deze lid wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:40 schreef Stpan het volgende:
Ik vind het overzicht van Boukhari icm zijn lange pass juist een sterk punt.
Dat hij geen topvoetballer is voor een club als Ajax prima, maar ik heb nooit in media gezien/gelezen dat hij zich beter vind dan hij is. En raar juichen?
Enige wat hij niet moet doen is voor camera's praten.
(maar je hebt hier ook met de officieuze Boukhari FOK!-fanclub voorzitter te maken)
Kudt, moet ik nog een onderschrift ofzo gaan maken ook met een Boukhari-fanclubmember count etc.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef sneekyfrank het volgende:
[..]
Dan wil ik bij deze lid worden![]()
Donderdag pikken we nog effe Twente-NEC meequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:05 schreef Zwansen het volgende:
Sparta Volendam, live op tv... 1/16e finale ofwat?
Het moet niet gekker worden zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |