Direct een potentiele bekerfinalequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:47 schreef BVO het volgende:
AFC en dan Den Bosch dus.
Wel allebei thuis.
Feyenoord - Utrecht al.
ADO'20 - IJsselmeervogelsquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe maar ADO'20, hebben die ook eens een makkie!![]()
Heemskerk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
ADO'20 - IJsselmeervogels![]()
Daarna Groningen thuis, wel een leuke wedstrijd
Waar speelt ADO'20 eigenlijk
de beker van de 4e klasse gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:47 schreef VoreG het volgende:
Hoe kan het dat een 4e klasser in de beker staat?
Die hebben ons(IJsselmeervogels) uitgeschakeld in de districtbekerquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:17 schreef pekel het volgende:
De Meteoor heeft goed gepresteerd in de districtsbeker..
Halve finale bereikt in West 1. Aangezien de andere halve finalisten al een ticket hadden zijn ze daardoor geplaatst voor dit bekertoernooi.
Daar kan ik anders best om lachen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
KNVB zou zich beter bezig houden met het fatsoenlijk melden van de amateurbekerindelingen.
Ik bedoel meer dat er nog steeds verenigingen zijn die van niets wetenquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:02 schreef pekel het volgende:
[..]
Daar kan ik anders best om lachen.. Hoofdklassers die bij elkaar in zitten en dus gelijk aan de bak kunnen.
Clubs uit de 6de klasse die 30 leden hebben bedoel je? Waar de voorzitter tevens de spits is? Sja, die zullen allemaal genieten van een zuipvakantie in Spanje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat er nog steeds verenigingen zijn die van niets weten.
Doordat knvb.nl niet helemaal correct weet heb ik geen idee tegen wie wij moeten...quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Clubs uit de 6de klasse die 30 leden hebben bedoel je?
Welk team wil je weten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doordat knvb.nl niet helemaal correct weet heb ik geen idee tegen wie wij moeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |