Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
Blame Kozakken Boys dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.
jouwquote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
1-1 schat.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef GnAgn het volgende:
Ijsselmeervogels 1-0 voor lol
Kan niet, Groningen stond met 0-1 voor.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef GnAgn het volgende:
Ijsselmeervogels 1-0 voor lol
Ik luister die wedstrijd live op de radio, het is toch echt zo...quote:
Nee onze vrind BJ.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik luister die wedstrijd live op de radio, het is toch echt zo...![]()
of heb je het niet tegen mij.?
Speel jij bij Ajax?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:30 schreef Malibu-06 het volgende:
Apensmoel 1-0 Ajax, penalty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |