abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51401520
Thuis tegen winnaar districtbeker zuid UNA uit Veldhoven. 2e ronde of tegen Bennekom of tegen de Meteoor. Ziet er uit als een gunstige loting!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_51401764
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:35 schreef Strooper het volgende:
Twente uit
Dat is de zoveelste keer al dat we tegen elkaar spelen.
En wederom in een tijdsbestek van een paar dagen geloof ik.
Hopelijk dat dan wederom de 2x winst naar ons gaat
pi_51403372
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 14:51 schreef pekel het volgende:

Methodmich, jullie krijgen het heel zwaar!
Tja, afwachten. WSV zou ook heel wat zijn, speelde in dezelfde afdeling en die gingen er tegen een niet eens zo sterk team van ons met 5-1 op.

Verwacht wel dat WKE, mede door de ex-profs, pittiger zal worden. Wel thuis, als we niet moeten uitwijken. En zo'n woonwagenkamp club heeft wel wat natuurlijk.

Wel jammer dat een eventuele tweede ronde weer tegen amateurs is, namelijk De Treffers of ACV uit. Veel leuker om tegen een profclub te spelen, liefst een eerste divisionist uit het rechterrijtje. Maar goed, kan niet elk jaar feest zijn.

Wel bij Kozakken Boys trouwens. Als ze uit bij Gemert winnen, wel lastig, wacht Ajax! Vorig jaar al Kozakken Boys - PSV, de penningmeester wrijft zich al in de handen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_51403496
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wel sowieso 5 amateurclubs in de derde ronde als ik het goed zie.
Inderdaad, opvallend die koppelingen. Zeker omdat er ook profteams gekoppeld zijn. Was vorig jaar meer gespreid dacht ik.

Zijn zelfs 6 clubs sowieso in de derde ronde.

Groene Ster - JVC Cuijk gekoppeld aan DHC - DOTO

Babberich - HHC Hardenberg gekoppeld aan het vrijgelote VVSB

Roosendaal - Harkemase Boys gekoppeld aan Quick Boys - ONS Sneek (pikant, Harkema - QB was rellen paar jaar terug)

Deurne - Flevo Boys gekoppeld aan Meerssen - Excelsior '31

Nunspeet - UNA gekoppeld aan Bennekom - De Meteoor

De Treffers - ACV gekoppeld aan ASWH - WKE
www.thuisuiteten.nl
pi_51403648
hoop dat Argon wint van Noordwijk, kan ik wel ff gaan kijken naar de wedstrijd tegen Heerenveen
tenzij Feyenoord op dezelfde dag tegen Utrecht speelt
  donderdag 12 juli 2007 @ 19:17:53 #56
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51403801
Wij zullen wel naar Spakenburg morgen in de 2de ronde.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51404018
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Die hebben ons(IJsselmeervogels) uitgeschakeld in de districtbeker
Dat bedoel ik: eitje voor ADO'20!
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_51404054
Wel leuk Sersjee, kan je even kennismaken met F1Bas.

Nog interessante overschrijvingen bij jullie? Een jongen naar Haarlem zag ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_51405715
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:17 schreef DarkShine het volgende:
Wij zullen wel naar Spakenburg morgen in de 2de ronde.
Blauwen zijn een makkie Darkshine, win er maar met een nulletje of 10.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51405737
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Wel leuk Sersjee, kan je even kennismaken met F1Bas.

Nog interessante overschrijvingen bij jullie? Een jongen naar Haarlem zag ik.
Onze topscorer ja. Geen idee wat ie daar moet, maar ach. Verder zijn een paar ervaren jongens naar DEM gegaan, paar gasten terug naar Zandvoort. Weinig echt schokkends voor terug gekomen, wat jongens uit (jeugd-)selecties van Volendam en Haarlem, geen idee of het wat is. O, en Erik Metgod van Argon, dat vind ik wel een goeie. Echt interessant is het bij ons nooit, behalve toen Richard Witschge kwam We doen het altijd met de afdankertjes van de omringende BVO's en jongens van regionale clubs die het hogerop willen proberen.

Voor dit seizoen zet ik maar weer in op niet degraderen, van het vertoonde spel van afgelopen seizoen werd ik toch echt niet vrolijk en ik zie niet 1 2 3 verbetering komen.
pi_51405786
Okee, dus IJsselmeervogels lijkt favoriet voor de match in Heemskerk?
www.thuisuiteten.nl
pi_51407052
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me wel. Zij zijn zaterdagkampioen, wij een, ietwat gechargeerd, bij elkaar geraapt zooitje dat met de nodige mazzel 4e (toch? weet het niet meer...) zijn geworden in zondag A. Simpel toch?

Maar toch wordt het een eitje
pi_51407082
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:15 schreef methodmich het volgende:
Wij zijn bijna tegen elke amateur favoriet. Nee, dat zeg ik niet om een 'grote mond' te hebben.
pi_51407185
Klopt.
pi_51439728
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 20:50 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Wij zijn bijna tegen elke amateur favoriet. Nee, dat zeg ik niet om een 'grote mond' te hebben.
Klopt ook wel, al zijn er ook wel clubs te bedenken waar jullie op vreemde bodem misschien niet 100 % favoriet zouden zijn.

Onze technische man is op zich toch wel tevreden vanwege het sportieve perspectief van de loting, zou rondegeld kunnen opleveren. Commercieel gezien is een BVO wel veel aantrekkelijker natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 juli 2007 @ 20:06:45 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_51440898
Feijenoord - Utreg. Leuke loting
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_51489877
Weer tegen NEC
Цой жив
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:29:36 #68
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52616277
Zaterdag dus .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_52616666
Jong Stormvogels/Telstar doet ook mee
pi_52617634
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:43 schreef Fides het volgende:
Jong Stormvogels/Telstar doet ook mee
Bekerfinalist tegen kampioen en bekerwinnaar Jong Heerenveen.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:08:18 #71
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52671207
14:00 DHC - DOTO
14:30 Barendrecht - AFC
14:30 WHC - Schijndel
14:30 Nunspeet - UNA
14:30 ASWH - WKE
15:00 Quick Boys - Sneek
15:00 Bennekom - De Meteoor
15:00 Spakenburg - HSC'21
15:00 Roosendaal - Harkemase Boys
16:00 Elinkwijk - Sparta Nijkerk
17:00 EVV - Rijsoord
17:00 BVV/Caterpillar - Lisse
17:00 Babberich - HHC Hardenberg
17:00 Argon - Noordwijk
17:00 WSV - ONS Sneek
17:00 Deurne - Flevo Boys
18:00 Be Quick 1887 - Rijnsburgse Boys
18:00 De Treffers/Kegro - ACV
18:00 ADO '20 - IJsselmeervogels
18:00 Baronie - Be Quick'28
18:00 Gemert - Kozakken Boys
18:00 Meerssen - Excelsior'31
pi_52672411
Succes BVO, best een pittige ploeg dat AFC lijkt me, maar Jack zal wel iets bedenken!

Ook Vaduz succes in Meerssen, Sersjee tegen de Vogels, F1Bas tegen ADO '20, Lissov tegen BVV / Caterpillar, HPayne tegen UNA en ILICILA in Babberich.
www.thuisuiteten.nl
pi_52672478
Ik ben benieuwd hoeveel van ons de eerste ronde overleven.
That's all folks!
pi_52672564
Er zal er sowieso één af moeten vallen, Sersjee of F1Bas. FC Lisse lijkt me vooraf het enige volledige zekerheidje qua doorgaan van deze ploegen.
www.thuisuiteten.nl
pi_52672658
De extra kassa's staan klaar, extra hekken worden geplaatst, we zijn er klaar voor!
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:40:46 #76
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52672883
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 12:14 schreef methodmich het volgende:
Succes BVO, best een pittige ploeg dat AFC lijkt me, maar Jack zal wel iets bedenken!
VVSB pakten we ook vorig jaar, die eindigden net een plek boven AFC, dus ik heb hoop . Al is AFC wel favoriet.

Hoe dan ook, ik vind het al leuk dat ze er weer eens inzitten .
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 16:58:27 #77
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_52677641
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 11:08 schreef BVO het volgende:
14:30 Barendrecht - AFC
0-2 . Maar wát onverdiend zeg . AFC liet echt niets zien, Barendrecht hele tijd dominant, creerde kansen (die soms echt schandelijk gemist werden ), had de overwinning verdiend. Na de 0-1 (ergens in de 75e minuut) was het niks meer. Barendrecht 1 op 1, waarna er nog een mooie 0-2 viel. Jammer, maar het spel tegen een gerenommeerde ploeg als AFC biedt me wel hoop voor dit seizoen.

Jack vn Gelder was er ook, die is toch echt wel een stuk dunner dan op tv viel me op .
pi_52679621
Nunspeet - UNA 0-1. Eerste helft duidelijk overwicht voor Nunspeet, maar doelpunt viel aan de andere kant. 2e helft was van belabberd nivo van de thuisploeg. Zelfs met 4 spitsen werd er weinig tot niets gecreeerd. Hopen dan Frank van Twillert weer snel terug is, want volgende week uit naar Spakenburg zal het een stuk beter moeten.
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 19:23:24 #79
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_52681019
WSV - ONS Sneek 2-3

Slechte eerste helft van beide ploegen, sneek 2 kansen die er allebei ingaan
Vlak voor het einde van de eerste helft de 1-2

Na rust een dominant WSV met de snelle gelijkmaker, daarna liet ONS niets meer zien maar scoorde met countervoetbal toch de 2-3.

Wsv nog kansen op de 3-3 maar de scheidsrechter verzuimde 2 strafschoppen te geven, en de trainer van WSV nog rood kreeg..
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_52681357
Hmm, dus tot nu toe bijna alleen maar teleurstellingen.

Gelukkig heb ik wel een vrolijk bericht!
quote:
ASWH VERSLAAT WKE NA STRAFSCHOPPEN NA HEUSE THRILLER

Vanmiddag heeft ASWH op eigen veld ten koste van WKE de tweede ronde van het toernooi om de KNVB-beker bereikt. Hier was een heuse thriller voor nodig, want na honderdtwintig minuten voetbal had ASWH de bezoekers nog niet op de knieën. Er was uiteindelijk een strafschoppenserie voor nodig om de beslissing te forceren. Die viel in Ambachts voordeel en dat was, gezien het wedstrijdbeeld en het aantal kansen voor beide teams, verdiend te noemen.

Trainer Bill Tukker stuurde tegen WKE, vorig seizoen kampioen in de zondag hoofdklasse C, een elftal het veld in dat vooral op het middenveld was gewijzigd ten opzichte van de wedstrijd tegen Unitas ’30. Zo speelde Danny Versluis centraal in de rug van Alexander de Jong, begon Stefan van Dam op links en kwam de dinsdag sterk ingevallen Jordi Boogers op rechts aan de aftrap. Voorin was Erik Abels gekoppeld aan Arjan Human en begon Mike van Gool op de bank. Door blessures kon Tukker geen beroep doen op Sjoerd van der Waal en Ferry van Lare, terwijl Jan Willem Schep was geschorst.

De fysiek sterke bezoekers kwamen aanvankelijk het best uit de startblokken. ASWH moest duidelijk de kracht van de opponent aftasten, maar hoefde tegelijkertijd niet echt kansen toe te staan aan de Emmenaren. Die moesten na ongeveer een kwartier een tik incasseren, toen topschutter Robert Fik met een blessure gewisseld moest worden. Eigenlijk kwam ASWH vanaf dat moment steeds beter in de wedstrijd en nam de ploeg het spel in handen. Dit leverde enkele pogingen van afstand op, die geen succes hadden. Goede kansen kwamen er ook. Eerst leverde Johan Sturrus vanaf links een voorzet af, die over Erik Abels en de verdediging van WKE heen bij de ingelopen Jordi Boogers belandde. Omdat de bal bij het aannemen net te ver van de voeten van Boogers sprong, kon de uitgelopen goalie Raymond Beukenveld een echte doelpoging nog verhinderen. Even later was hij echter kansloos geweest als Erik Abels zorgvuldiger met een enorme kans om de score te openen was omgegaan. De jonge spits had na een prima voorzet van rechts door Jordi Boogers, die was weggestuurd na een slim passje van Arjan Human, de bal voor het intikken. Helaas voor Abels en ASWH schoot hij in plaats van tegen het net in de handen van Beukenveld.

Toch wist ASWH nog voor rust de leiding te nemen. Opnieuw kon Johan Sturrus op links door na een pass van Alex de Jong. De voorzet van de aanvoerder werd weggewerkt, maar de bal kwam vervolgens op de rand van het strafschopgebied op Stefan van Dam af. Die nam goed aan en schoot direct op doel. Tot zijn vreugde zag hij hoe de bal hoog in het doel achter de kansloze Beukenveld belandde. Na de schitterende treffer van Van Dam had ASWH misschien nog op 2-0 kunnen komen, toen Sturrus een vrije trap van Alex de Jong net over de goal kopte. Het bleef dus 1-0 en die voorsprong bij rust was verdiend.

In de tweede helft ontstond hetzelfde beeld als voor rust. Wederom was de opening voor de bezoekers, die zelfs wisten te scoren. Een wat makkelijk gegeven vrije trap werd door Marc Hegeman achter Paul Verboom geschoten, waarbij het er alle schijn van had dat de Ambachtse goalie zich flink verkeek op deze inzet, die over zijn handen heen in de goal hobbelde. Hierdoor moest ASWH weer op zoek naar een treffer en kreeg het gaandeweg de wedstrijd weer in handen. Een tegenvaller was wel het uitvallen van Arjan Human, met op het oog een vervelende blessure. Zijn vervanger was Mike van Gool, zoals even later ook Ivar Eltenberg voor Jordi Boogers zou komen. ASWH kreeg nog enkele mogelijkheden op een treffer, maar geen echt grote kansen. Wel had Erik Abels de mogelijkheid om Stefan van Dam een prima kans te bieden, toen de keeper een bal losliet en Abels vanaf de flank echter voor een voorzet koos, waar Van Dam op de rand van de zestien vrij stond. Dat het op een verlenging zou gaan uitdraaien werd echter duidelijk.

Die kwam er dan ook en na een wat vlakke eerste verlenging, waarin ASWH via Ivar Eltenberg, die een schot via de keeper naast zag belanden, en Johan Sturrus, met een afstandsschot, wel de beste kansen kreeg. Bij WKE leken diverse spelers inmiddels op hun laatste benen te lopen en dus ontstond er in de tweede verlenging eigenlijk een eenrichtingsverkeer naar de goal van de bezoekers. ASWH kreeg dan ook enkele prachtige kansen om te scoren. Nixon Dias, die steeds vaker ging inschuiven, denderde door en zag hoe zijn schot via de keeper doorrolde, maar van de lijn werd gehaald. De daaropvolgende voorzet van Alex de Jong werd wederom voor de goal weggetrapt. De mooiste kans ontstond toen ASWH, na een spaarzame aanval van WKE, counterde via Alex de Jong. De spelmaker liet vanaf de rand van het strafschopgebied een heerlijke stiftbal los, die een beter lot verdiende dan op de lat te eindigen. Mike van Gool kreeg daarna zowel koppend als schietend de rebound niet binnen en WKE mocht keeper Beukenveld danken dat hij de ploeg door de verlenging sleepte, want hij hield ook Ivar Eltenberg nog van scoren af.

Strafschoppen moesten de beslissing gaan brengen. Even zag het er angstig uit voor ASWH toen Nixon Dias, dinsdag nog soeverein scorend van elf meter, zijn inzet naast de goal mikte. Omdat Paul Verboom daarna direct de strafschop van Marc Hegeman pakte, was die misser snel rechtgezet. Achtereenvolgens benutten Mike van Gool, Berry Hoogeveen, Ivar Eltenberg, Almar Doek en Danny Versluis, die wel weggleed, hun penalty. Bij de stand van 3-2 in het voordeel van ASWH legde verdediger Bas Hooiveld aan. De back van WKE gunde een heldenrol aan Paul Verboom, die ook deze strafschop stopte. Aanvoerder Johan Sturrus nam vervolgens zijn verantwoordelijkheid en schoot de beslissende penalty feilloos in de hoek. Daarna werd er een terecht feestje gevierd. ASWH mag zich nu gaan opmaken voor een reisje naar Groesbeek of Assen in de tweede ronde eind september.

ASWH – WKE 1-1 (1-0) 1-1 n.v., 4-2 n.s.
43. 1-0 Stefan van Dam 54. 1-1 Marc Hegeman
Scheidsrechter: Van der Scheer

ASWH: Paul Verboom; Roël Gorré, Nixon Dias, Damiën Vereecken, Johan Sturrus; Jordi Boogers (70. Ivar Eltenberg), Danny Versluis, Alexander de Jong, Stefan van Dam; Arjan Human (62. Mike van Gool) en Erik Abels (102. Danny Slingerland)

WKE: Raymond Beukenveld; Bas Hooiveld, Rick Slor (60. Sander Meertens), Martijn Doldersum, Marc Hegeman; Almar Doek, Joseph Oosting, Berry Hoogeveen, Rudolf Lip; Robert Fik (16. Dragan Sladakovic) en Berend Oosting
www.thuisuiteten.nl
pi_52681645
Bennekom - De Meteoor 8-0 (3-0)
4. 1-0 Van Eck 45. 2-0 Van Meegdenburg 45 (+2). 3-0 Van Meegdenburg 50. 4-0 Van Meegdenburg (pen) 56. 5-0 Van Essen 65. 6-0 Zuiderwijk 71. 7-0 Van Essen 81. 8-0 Van Essen

Quick Boys - Sneek 4-1 (1-1)
24. 0-1 Schotanus 25. 1-1 Bak (pen) 46. 2-1 Van Baaren 48. 3-1 Derek van der Plas 90. 4-1 Kulk

ASWH - WKE 1-1 (1-0) ASWH w.n.s.
43. 1-0 Van Dam 54. 1-1 Hegeman
Penalty's: Dias naast, Hegeman gestopt, 1-0 Van Gool, 1-1 Hoogeveen, 2-1 Eltenberg, 2-2 Doek, 3-2 Versluis, Hooiveld gestopt, 4-2 Sturrus

Elinkwijk - Sparta Nijkerk 2-1

Barendrecht - AFC 0-2

DHC - DOTO 1-6

Nunspeet - UNA 0-1

Spakenburg - HSC '21/ Brein 2-0

Roosendaal - Harkemase Boys 2-1

WSV - ONS Sneek 2-3
www.thuisuiteten.nl
pi_52681664
Ik kan zo nog niks van Excelsior vinden en heb ook geen idee wie er zijn meegereisd.

Wat een pot Mich.
That's all folks!
pi_52681706
Ja, wat een figuren ook bij WKE, ongelooflijk.

De aanvoerder een tattoo op heel zijn onderbeen.
www.thuisuiteten.nl
pi_52681730
Prachtig, een oranje bus vol was zeker meegekomen.
That's all folks!
pi_52681762
Nou, nee, niet echt. Vond dat ze heel weinig supporters mee hadden, waren in elk geval ook niet echt als zodanig te herkennen.
www.thuisuiteten.nl
pi_52681868
Okee, ze rukken dus enkel massaal uit als het om een kampioenschap gaat.
That's all folks!
pi_52681870
Gefeliciteerd MM succes volgende ronde!
pi_52681956
Dank je!

Wel leuk, ik voorspelde dat Van Dam zou scoren. Die heeft er een handje van om vooral goed te spelen als er belangstelling is. Nu komt ie weer overal op Internet, in de VI, enzovoort.

Nog 2 uitslagen:

EVV - Rijsoord 4-0

Argon - Noordwijk 3-0
www.thuisuiteten.nl
pi_52682159
sc Heerenveen moet toch tegen Argon of Noordwijk? (Argon dus?)
pi_52682198
Ja, dat wordt een reisje naar Mijdrecht voor jullie. Toch verrassend dik, die 3-0. Natuurlijk wel de landskampioen, maar ze zijn veel spelers kwijt en ik had Noordwijk hoger ingeschat!
www.thuisuiteten.nl
pi_52682225
Er komen maar weinig updates van eindstanden helaas.
That's all folks!
pi_52682287
Schijndel moet winnen!
AFC AJAX
pi_52682441
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komen maar weinig updates van eindstanden helaas.
Schiet inderdaad niet op. Heb liever dat wij nu naar De Treffers moeten, ACV is helemaal zo ver weg voor een doordeweekse dag. Maar goed, zie het later vanavond wel ergens op teletekst.
www.thuisuiteten.nl
pi_52682583
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:23 schreef BonJovi het volgende:
Schijndel moet winnen!
Helaas voor je, krijg net de laatste door:

WHC - Schijndel 3-1
www.thuisuiteten.nl
pi_52682616
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

WHC - Schijndel 3-1
Jammer!!
pi_52682638
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 20:35 schreef methodmich het volgende:

[..]

WHC - Schijndel 3-1
Wezep heeft een station, Schijndel niet
pi_52682659
ADO'20 - IJsselmeervogels 0-3
Schandalig, ADO was veeeeeel beter en de Vogels kwamen maar 2x voor het doel...
*proest* Sorry, moet even lachen...

Kansloos met de hoofdletter K! Niet zo raar ook, want de trainer had een opstelling uit de hoge hoed getoverd waar de honden geen brood van lusten: compleet aangepast aan de tegenstander, terwijl ondertussen bekend moge zijn dat dat onze jongens niet ligt, raken ze van in de war. Daarnaast stelt ie een paar figuren op waarvan ik God op m'n blote knieën dank dat ze niet in mijn ploeg spelen en dan is het verlies al gauw verklaard. Misschien moet ik maar eens onder m'n eigen naam op ons prikbordje met naam en toenaam wat mensen aan de schandpaal nagelen...

Niets positiefs? Jawel, 10 euro gewonnen met de Golden Goal, dus met winst naar huis
O, en ik heb genoten van IJsselmeervogels, die waren tenminste aan het voetballen.
pi_52688116
BVV/Caterpillar - Lisse 0-3
pi_52688415
hahaha Sersjee, ik moest al even heel hard lachen na je eerste zin maar gelukkig was je niet helemaal serieus

Wij speelden niet eens zo goed maar wel een simpele overwinning. Nu thuis tegen Groningen, altijd leuk. Kwam Ron Jans nog tegen in de kantine.

Joost Kuhlman speelde sterk maar man van de wedstrijd is Opschoor met 2 goals, waarbij bij de 2-0 keeper Heemskerk niet helemaal vrijuit ging.

Met zoveel goede spelers moeten er ook een paar goede spelers op de bank. Dit keer JP Hartog, publiekslieveling Dennis van der Steen en nieuwe aanwinst van Putten.

0-3

0-1 Opschoor
0-2 Opschoor
0-3 Joordens

O ja Sersjee...Wie heeft in godsnaam die sirene verzonnen als ADO aan de bal is, zoooooo irritant....

[ Bericht 7% gewijzigd door F1Bas op 26-08-2007 01:10:35 ]
pi_52688482
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 19:41 schreef methodmich het volgende:
Hmm, dus tot nu toe bijna alleen maar teleurstellingen.

Gelukkig heb ik wel een vrolijk bericht!
[..]
Winnen met penalties met Verboom op goal, dat is ons vorig jaar 3 keer niet gelukt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')