quote:Op woensdag 26 september 2007 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanavond kozakken boys-Ajax. Heb er zin in
hey Emmentaler!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:10 schreef pekel het volgende:
Ik twijfel nog om te gaan kijken bij Be Quick ' 28 - Den Haag. Wel een wedstrijd met gelijkwaardige tegenstanders..
Gewoon een 1ste klasser in ronde 3.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:14 schreef borisz het volgende:
Roosendaal - Quick Boys 1-3
Groene ster 1-0 DOTO
RKSV Groene Ster #1 CUPFIGHTERS!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:32 schreef borisz het volgende:
open jij nog even een topic voor ze ?
De club met de grootste prijzenkast van Nederland komt langs.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zijn ze in Werkendam zo onder de indruk? Het is geen Real Madrid ofzo dat komt
Ik zeg het nog maar eens:quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Waarom zijn ze in Werkendam zo onder de indruk? Het is geen Real Madrid ofzo dat komt
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef Rumille het volgende:
Voetbalfans die een andere club moeten bashen zodat ze een beter gevoel krijgen over hun eigen club.![]()
![]()
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer isquote:
vertel het hun? Er gebuert nooit wat in die gaten, ze moeten toch wat?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer is
Ja en? Dat zegt niets over de spelers die nu komen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
De club met de grootste prijzenkast van Nederland komt langs.
Ik vind het ook overdreven dat er meer dan 100 mensen naar zo'n overrated kutploegje uit Rotterdam gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Heeft niets met bashen te maken, ik vind het gewoon overdreven dat voor een Nederlandse club zo'n heel dorp al weken in rep en roer is
Onzin, dan had ik het ook overdreven gevonden.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef BonJovi het volgende:
Dat is toch zo omdat Het Ajax is, als Feyenoord het zou zijn zou het hetzelfde zijn. Maar omdat het Ajax is ga je huilen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 20:17 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik vind het ook overdreven dat er meer dan 100 mensen naar zo'n overrated kutploegje uit Rotterdam gaan.
als Ajax naar de Kuip komt is Rotterdam toch ook al weken in rep en roer?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:16 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:18 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin, dan had ik het ook overdreven gevonden.
Lees m'n subquote:Op woensdag 26 september 2007 20:19 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]Wie is er nou aan het bashen?
Dat is wat andersquote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
als Ajax naar de Kuip komt is Rotterdam toch ook al weken in rep en roer?
De koploper komt!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:03 schreef Malibu-06 het volgende:
Nou dat is tot nu toe dan het spannenste denki k wat er allemaal gebeurdquote:Op woensdag 26 september 2007 20:21 schreef pekel het volgende:
Jong Heerenveen bijna op 1-0Vrije bal van Alves gestopt door Gomes
Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
Blame Kozakken Boys dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:23 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Deden ze 4 jaar geleden, 3 jaar geleden tegen jong Ajax en 2 jaar geleden tegen Feyenoord en vorig jaar FC Porto. Geen enkele keer was er hier iemand echt onder de indruk. Gewoon leuk avondje voetbal, meer niet.
jouwquote:Op woensdag 26 september 2007 20:20 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, als jou amateur club moet spelen tegen Ajax zou heel het dorp in rep en roer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |