Ik heb ook alle vertrouwen in JAM eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Gellius het volgende:
Onze Claudia komt vast wel goed terecht hoor, mensen.
Ik bedoelde niet specifiek dit LPT, beste Frollo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:48 schreef Frollo het volgende:
Ik vind JAM zijn bijdragen niet meer of minder zinvol dan praten over vissen-en-vogels-van-de-dag of wat er op tafel verschijnt die avond.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef Lienekien het volgende:
Voer jij eigenlijk ooit wel eens een zinvol gesprek?
Ja, ik snap het. Ik las te vlug en postte te snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek dit LPT, beste Frollo.
Sprakeloos.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een kameel met een kerstmuts, Lien. Nu jij weer.
Ja, ik stap niet in die valkuil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef mane het volgende:
De vraag wat precies een zinvol gesprek is, lijkt me al een topic waard.
Neen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef JAM het volgende:
Maar Lien, voer jij weleens een TRAMPALAMPADADADADAM - zinvol- TRAMPLAMPDADAMDAMDAM gesprek?
De muziek op Radio 538, o.a.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Zinvol als antoniem van kansloos. Dus laten we JAM vragen wat kansloos is.
Nu Bee Gees, met How deep is your love.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Of SKY Radio. Alwéér die fucking Michael Bublé!
Hoe kan je het verdràgen, dwerg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nu Bee Gees, met How deep is your love.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar mijn werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef mane het volgende:
's Ochtends luister ik ook wel naar Rob Trip op radio 1.
Ik ben fan van hem.
[afbeelding]
Hij zegt ontzettend zinvolle dingen.
Frollo, het was in MP3: http://boeken.vpro.nl/artikelen/16390578/quote:
Oh, leuk! Ik zou niet weten hoe Rosenboom klinkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Frollo, het was in MP3: http://boeken.vpro.nl/artikelen/16390578/
Als je 't Rosenboom zelf hoort lezen, lach je je kapot.
Zal ik het verklappen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, leuk! Ik zou niet weten hoe Rosenboom klinkt.
Tamelijk geaffecteerd.quote:
Dat verbaast me niks.quote:
De avonden staat volgens mij ook op die site!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks.
Ik heb wel mp3'tjes trouwens van Gerard Reve die 'Eendje Kwak kookt zijn eigen potje' en dergelijke voorleest.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Claudia belt of mailt nu iedereen die ze kent.
Lol, van Heere Heeresma daarentegen is zo'n beetje zijn hele oeuvre gratis te downloaden. Die zit ook om aandacht verlegen, lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De avonden staat volgens mij ook op die site!
Herstel, dat moet je bestellen. Terecht, trouwens.
quote:
Die bij de UU. In de praktijk zal het neerkomen op twee werkplekken waarschijnlijk, maar officieel werk ik voor de UU en dat zal ook mijn uitvalsbasis worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef k_man het volgende:
Gefeliciteerd Claudia!
Maar... welke baan dan? Die bij de UU, of toch UvA?
shit, die krat bier kan ik nu wel vergeten zeker...?
Oeh, joggingbroek. Schranzen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Ik denk dat ik m'n joggingbroek aan ga trekken en een rijsttafel bestel vanavond.![]()
Tof.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bij de UU. In de praktijk zal het neerkomen op twee werkplekken waarschijnlijk, maar officieel werk ik voor de UU en dat zal ook mijn uitvalsbasis worden.
1 september.quote:
Ik schuif sowieso wel aan.quote:Ik werk in Utrecht en Liene komt er ook geregeld. Met Liene moet ik sowieso nog een keertje afspreken voor een "kop koffie".![]()
Schuif jij dan ook aan?
![]()
All work and no play makes broer a dull boy.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef broer het volgende:
Mijn deadlines zijn te ver weg.
Ik heb echt zo'n fijne joggingbroek.quote:
Dat kan ik dan weer helemaal niet rijmen met die stay up-kousen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n fijne joggingbroek.Het is maar goed dat ik zometeen werk buiten de deur heb, anders zou ik alleen nog in joggingbroek rondlopen.
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Lienekien het volgende:
All work and no play makes broer a dull boy.
Jij snapt Engelse uitdrukkingen soms niet zo best, hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...
Het is alles of niets bij mij. Ik vind het leuk om me goed te kleden, maar thuis loop ik erbij als een slons. Als ik kousen aan heb, dan moet ik schoenen dragen en kunnen de katten niet probleemloos op schoot. Die dingen draag ik dus alleen als ik iets buiten de deur te doen heb. Als ik thuiskom, schiet ik meteen in een pyjamabroek ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer helemaal niet rijmen met die stay up-kousen.
Soms niet, nee. En fijn dat je mijn onwetendheid zo vermakelijk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Jij snapt Engelse uitdrukkingen soms niet zo best, hè?
Nou, jij zegt dat je deadlines te ver weg zijn. En je verblijdt ons met je aanwezigheid. Oftewel, je bent niet hard aan het werk maar lekker aan het tijdverdrijven op fok!.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef broer het volgende:
[..]
Soms niet, nee. Fijn dat je mijn onwetendheid zo vermakelijk vindt.
Maar leg hem eens uit, als je wilt.
Leg die dan eens uit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef broer het volgende:
Jeetjemineetje. Had ik het tóch goed begrepen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef k_man het volgende:
Dus wellicht ligt het toch niet aan broer, maar aan jou.
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Leg die dan eens uit:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.
En ik zeg: dat klopt, maar ik heb vandaag überhaupt nog geen reet uitgevoerd.
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
"Doe eens gek" is een beetje een kwelling, of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.
Ja. Gek is eng.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Lienekien het volgende:
"Doe eens gek' is een beetje een kwelling, of niet.![]()
Ik zat al te turen, maar ik dacht dat ik het niet goed zag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef broer het volgende:
Overigens is een aanhaling dubbel starten en enkel eindigen ook een kwelling. Maar dat terzijde.
Flikker op, broer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, nu. Ik heb alweer veel te veel tijd weggegooid.
Och, erm. Misschien moet je ook even wat werken of een huishoudelijk klusje doen. Daar zul je van opknappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan het slecht lezen met tranen in de ogen.
Kennelijk toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.
Waarmee? Met jouw uitleg of met je interpretatie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik zat fout.
Oké.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:00 schreef Frollo het volgende:
Wij zijn als schepen die elkaar in de nacht passereren. Wij zien elkander niet, maar horen vlagen van elkanders droevige misthoorns.
Je bent een weinig stemmingsvast persoon, Lien. Van hoopvol naar moe in vijf minuten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:59 schreef Lienekien het volgende:
't Is nog niet eens 9 uur en ik ben nou al moe van je.
Ja, tuurlijk, Gellius. Jij begrijpt mij altijd zo goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:03 schreef Gellius het volgende:
[..].
Je bent een weinig stemmingsvast persoon, Lien. Van hoopvol naar moe in vijf minuten.
Dat doet mijn dochter ook, heel hard huilen, schaterlachen en weer huilen binnen 10 seconden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, Gellius. Jij begrijpt mij altijd zo goed.
Je bedoelt het vast niet lullig, Z.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef Z het volgende:
[..]
Dat doet mijn dochter ook, heel hard huilen, schaterlachen en weer huilen binnen 10 seconden.
Als je je fameuze imitatie van Kabouter Plop ten beste geeft zeker?quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef Z het volgende:
[..]
Dat doet mijn dochter ook, heel hard huilen, schaterlachen en weer huilen binnen 10 seconden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, Gellius. Jij begrijpt mij altijd zo goed.
Ik ben 'n optimist, broerquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef broer het volgende:
'Vanmorgen'?
O, was het een vraag? Nou, zo kwam het niet over. Meer van 'hoe kom je erbij om het woord hoopvol in de mond te nemen'.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:29 schreef Gellius het volgende:
[..]
. Ik vroeg alleen maar waarom je hoopvol gestemd was deze morgen. Je zou dat zelfs als welwillende interesse kunnen beschouwen. Maar ik sta duidelijk niet in de gunst vanmorgen.
Dikke doei hoor.
Ja, cool.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef Frollo het volgende:
Tja, ik realiseerde me gisteravond ineens dit: over een paar maanden ben ik medioneerlandicus en dan heb ik nog nooit een écht middeleeuws manuscript in mijn handen gehad. Wel facsimiles natuurlijk, en edities, en heel soms iets in een museum achter glas zien liggen. Maar hoe perkament nu echt aanvoelt, ik zou het niet weten. Het verschil tussen vleeszijde en haarzijde ken ik alleen uit de literatuur. Hoe ziet middeleeuwse inkt eruit en hoe vaardig konden ze katernen binden?
Dus ik heb de UB gebeld en gevraagd hoe het nou eigenlijk werkt als je een handschrift wilt bezichtigen. Men heeft me geduldig alles uitgelegd en ik ga er dadelijk heen.
Cool!
Hou toch op, Gellius. Je vindt het maar wat lollig om mij op de kast te krijgen.quote:
Ik moet ook nog afstuderen, hè?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:56 schreef Gellius het volgende:
Hoopvol? Hoopvol waarop? Erik is geslaagd, Claudia heeft een baan, DO2 heeft een meisje, Frollo is bijna afgestudeerd - we zijn er wel toch?
Dat doe ik ook nog regelmatig.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:09 schreef Z het volgende:
Veel plezier, Frollo! Ik vrees dat je het verschil tussen vlees- en haarzijde alsnog niet zult ervaren; meestal zijn handschoentjes verplicht in de Zaal Oude en Kostbare Werken. Maar misschien mag je even met je wang erover strijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:30 schreef Frollo het volgende:
Tja, ik realiseerde me gisteravond ineens dit: over een paar maanden ben ik medioneerlandicus en dan heb ik nog nooit een écht middeleeuws manuscript in mijn handen gehad. Wel facsimiles natuurlijk, en edities, en heel soms iets in een museum achter glas zien liggen. Maar hoe perkament nu echt aanvoelt, ik zou het niet weten. Het verschil tussen vleeszijde en haarzijde ken ik alleen uit de literatuur. Hoe ziet middeleeuwse inkt eruit en hoe vaardig konden ze katernen binden?
Dus ik heb de UB gebeld en gevraagd hoe het nou eigenlijk werkt als je een handschrift wilt bezichtigen. Men heeft me geduldig alles uitgelegd en ik ga er dadelijk heen.
Cool!
Bij jou is het glas wel héél erg halfleeg altijd he? Maar goed, kom maar weer van je kast af, ik bedoelde er helemaal niks mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, was het een vraag? Nou, zo kwam het niet over. Meer van 'hoe kom je erbij om het woord hoopvol in de mond te nemen'.
Warm of koud, ja. Er zit weinig tussenin.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:04 schreef Gellius het volgende:
[..]
Bij jou is het glas wel héél erg halfleeg altijd he? Maar goed, kom maar weer van je kast af, ik bedoelde er helemaal niks mee.
Ik hou overigens niet zo van het heel vroege werk van Fauxboîte, zoals 'Parpaing creux' bijvoorbeeld. Het is mij te experimenteel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:24 schreef Gellius het volgende:
Nee, zo iemand is gewoon gestopt, niet gesjeesd.
Wat is er mis mee, dan? 't Is toch groen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:43 schreef Z het volgende:
Ik lees net dat zowel rucola als basilicum niet echt 'goed voor je zijn'. Van eten gaje dood blijkt maar weer eens.
elke dag schone sokkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef JAM het volgende:
HET RUIKT EEN BEETJE NAAR ZWETERIGE KAAS IN DEZE SLOWCHAT. BAH!
Aha. Dan zag ik het toch goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Z het volgende:
De kwabaal is de enige kabeljauwachtige vis in het zoete water van Europa.
Nou, dat viel dus mee. Ik mocht -zonder handschoentjes- alles betasten en bepotelen dat het een aard had, geen hond die ernaar kraaide.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Veel plezier, Frollo! Ik vrees dat je het verschil tussen vlees- en haarzijde alsnog niet zult ervaren; meestal zijn handschoentjes verplicht in de Zaal Oude en Kostbare Werken. Maar misschien mag je even met je wang erover strijken.
Ik voel geen verschil. Maar kunt het wel zien, je ziet de stippeltjes van de haren meestal wel zitten. Maar bij duurder perkament weer veel minder goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Echt waar? Wat onvoorzichtig! Maar wel erg leuk natuurlijk. Hoe voelt de vleeszijde nou, vergeleken met de haarzijde?
Nee, ik denk ook niet dat ik er naartoe ga, Z. Ik heb weleens eerder werk van die vent gezien en nu ja...hij heeft ooit één dingetje bedacht waar hij nu erg goed in is en dat herhaalt'ie en herhaalt'ie en herhaalt'ie en herhaalt'ie maar. Een beetje net zoals ik met m'n kutjes en whiskey en gokken en geouwekuthoer, maar, shit. OK. Misschien als ik een dagje ècht niets anders te doen heb, maar wèl geld heb. Dat komt niet zo vaak voor. De laatste keer heb ik toen een taxi genomen van het Lange Voorhout naar Luxor (Egyptische Shoarmatent) op het Spui en de taxichauffeur op een broodje geitenkaas getrakteerd. Godverdomme, waarom heb ik dat in hemelsnaam gedaan? Zonde, zonde van het geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Z het volgende:
Wat is daar mis mee? Zweterig heeft kaas de meeste smaak (en het gaat weer over eten).
Ben je al naar de Nara tentoonstelling in het GEM geweest JAM?
Welnee, ik heb gewoon een soort FOK!dipquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef Gellius het volgende:
Al die tijd gefeest Erik? Wat zal jij een kater hebben!
Jaha, het bokje. Hihi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef Gellius het volgende:
Heb ik hedenochtend al iets verkeerds gezegd trouwens, Liene?
Na deze executie werd in het zuiden des lands, waar men traditioneel veel minder opheeft met het koningshuis, in de Sint Jan van Hertogenbosch, gebeden voor het zieleheil van Balthasar Gerards. Op dat moment sloeg de bliksem in, en brandde de hoofdtoren af. Die is daarna nooit meer opgebouwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef JAM het volgende:
Vandaag de sterfdag van, Balthasar Gerards, moordenaar van de Vader des Vaderlands.
[afbeelding].
"De eerste nacht in de gevangenis werd Balthasar met roeden geslagen. Zijn wonden werden met honing ingesmeerd opdat een bok met zijne scherpe tong al leckende zijn vel metten honich afschrabben soude. De bok had er echter geen zin in."
Beter verkracht dan nooit geneukt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef LXIV het volgende:
Beter getekend dan een onbeschreven blad.
Hoezo, zat er een spelfout in?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga even kijken of je die nog gaat editen.
Deze stijlfiguur noemt men wel een vals dilemma: Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef LXIV het volgende:
Beter getekend dan een onbeschreven blad.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Fijn dat je het uitlegt, Ollie. Maar dat had LXIV echt wel zelf in de gaten, hoor.
En als dat niet zo is, dan had ik hem onterecht hoger ingeschat dan de gemiddelde militair.
Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Fijn dat je het uitlegt, Ollie. Maar dat had LXIV echt wel zelf in de gaten, hoor.
En als dat niet zo is, dan had ik hem onterecht hoger ingeschat dan de gemiddelde militair.
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef OllieA het volgende:
Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef OllieA het volgende:
Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.
Kom er maar in, Gellius en Lienekien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
Nee. Hoezo?
Dat hangt van de mores van de uitgever af, doos.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Ergernis? Bij mij? Echt niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Nadine26 het volgende:
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel me![]()
Je bent eigenlijk een softie, broer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.
Zeg jij doos..?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef OllieA het volgende:
Dat hangt van de mores van de uitgever af, doos.
In jouw geval is het niet erg, want je bent gewoon een domme doos. Check je eigen post historie maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zeg jij doos..?Dat is héél erg, Ollie. Dat is een doodzonde!
Maar je heb vast gelijk met die mores, want vroeger schreef ik ook òf, òf. En nu niet meer. Dus ergens onderweg heb ik de nieuwe mos opgepikt.
Nou, ik heb anders wel gereageerd in het topic 'Een boek voor moederdag'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
In jouw geval is het niet erg, want je bent gewoon een domme doos. Check je eigen post historie maar.
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:03 schreef Frollo het volgende:
Nadrukaccenten zijn altijd aigu'tjes (die van linksonder naar rechtsboven, ja, ik moest het ook opzoeken).
Het gebruik van alle overige accenten wordt eigenlijk afgeraden en komt alleen voor bij hier en daar een Frans woord, en dan nog het liefst zo weinig mogelijk.
óf ... óf dus.
Ja, ik ook. Maar Gellius hanteert geheel eigen regels. Ik denk dat broer daar op duidde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.![]()
Kennelijk blijft het nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.![]()
Prima!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Hey AR. Hoe maak je het?
Er heeft een kat op een bank geplast en ik heb de was van mijn benedenburen verpest. Same ol', same ol'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima!!
Ben nu een nieuwe tuindeur/poort in elkaar een het klussen, en m'nschildert het bureau voor de 3e keer
En hoe is het leven in Amsterdam??
Dat is toch niet wat ik schreef. Ik schreef beter getekend dan een onbeschreven blad, wat niet uitsluit dat er nog iets tussen zit. Ik kan ook schrijven: beter 2m36 lang dan 73cm, waarmee ik niet beweer dat daar niets tussen zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur noemt men wel een vals dilemma: Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.
D'r zit nog een heleboel tussenin.
Maar dat snappen ze bij het MinDef niet.
Zwak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:16 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet wat ik schreef. Ik schreef beter getekend dan een onbeschreven blad, wat niet uitsluit dat er nog iets tussen zit. Ik kan ook schrijven: beter 2m36 lang dan 73cm, waarmee ik niet beweer dat daar niets tussen zit.
Als je woorden iets zouden betekenen, zou ik ze innig aanvaarden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg bleek aapje, wil jij weer een schriftelijk pak slaag?
Middeleeuwen, middeleeuwen, die waren in 1570 toch al weer een heel eind voorbij hoor! En we hebben het hier nog altijd over een element -een belangrijk element, dat wel- dat weer op de oude leest geschoeid mag zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou, enigszins sarcastisch is het natuurlijk wel. Ervan uitgaande dat LXIV oprecht blij is met de terugkeer van de Katholieke kerk tot aan zo ongeveer de Middeleeuwen. En gezien zijn zelfverkondigde extreem-conservatisme denk ik inderdaad dat hij het meent.
Dus, what's next. De Spaanse Inquisitie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef dwerg het volgende:
Als het helpt: ik vind je wel okee, LXIV.
Nou ja. Nu ik dan eens tijd heb te FOK!-en, moet die LPT wel vol. Hier verder auch nichts Neues, dus...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Wat een onmogelijke vragen.
Ja, ik heb onlangs "The places in between" nog gelezen, dat was wel aardig. En Reve natuurlijk, Reve blijft goed, alhoewel beperkt voorradig hier. (2 stuks, waaronder "De vierde man" die gewoon niet zo goed is, waardoor eigenlijk enkel "Op weg naar het einde" overblijft, wat natuurlijk niet veel is voor 4 maanden)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Lienekien het volgende:
Lees je nog wel eens een boek en heb je daar ook nog een mening over?
Welnu, zoals je weet ben ik er de afgelopen tijd niet aan toe gekomen je erover te berichten. Alhoewel ik je trouwens nog een echte brief geschreven heb, die je onlangs ontving.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Oh gelukkig maar, je hebt het wel gelezen.
Hallo, ik ben geen kloon van JAM, zoals hier te lezen valt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie of wat is Mingus? Is hij nieuw of een nieuwe kloon van JAM, zoals je suggereert?
Hallo Mingus!![]()
Het succes kent vele vaders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:21 schreef LXIV het volgende:
Ik zie in de postgeschiedenis van M. helemaal geen posts in TTK. Ik zie sowieso maar een topic of 12.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:21 schreef LXIV het volgende:
Ik zie in de postgeschiedenis van M. helemaal geen posts in TTK. Ik zie sowieso maar een topic of 12.
Hier maak ik uit op dat ik 'hem' kennelijk toch al eens vaker voor JAM heb uitgemaakt. In welke van 'zijn' hoedanigheden dan ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:15 schreef Mingus het volgende:
IK BEN GODALLEMACHTIG JAM NIET HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN AAAGRGHRGHRGH
Ohja, dat was wel geil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Mingus en JAM heb ik wel wederzijds zien bevlekken aangaande Jazz.
Een vage kennis. Of eigenlijk zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Vriendje van je, dwerg?
Nou, bedankt voor je discretie, hè!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef LXIV het volgende:
Oh jee. Ik heb PM. Wie zou het zijn? Ik durf bijna niet te kijken!
(Openen gaat traag)
Duh.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:38 schreef LXIV het volgende:
Ja, nee, Muts!
Ik zeg toch helemaal niets, je zegt nu toch zelf dat jij het bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |