Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Fijn dat je het uitlegt, Ollie. Maar dat had LXIV echt wel zelf in de gaten, hoor.
En als dat niet zo is, dan had ik hem onterecht hoger ingeschat dan de gemiddelde militair.
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef OllieA het volgende:
Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef OllieA het volgende:
Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.
Kom er maar in, Gellius en Lienekien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
Nee. Hoezo?
Dat hangt van de mores van de uitgever af, doos.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Ergernis? Bij mij? Echt niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Nadine26 het volgende:
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel me![]()
Je bent eigenlijk een softie, broer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.
Zeg jij doos..?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:09 schreef OllieA het volgende:
Dat hangt van de mores van de uitgever af, doos.
In jouw geval is het niet erg, want je bent gewoon een domme doos. Check je eigen post historie maar.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:12 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Zeg jij doos..?Dat is héél erg, Ollie. Dat is een doodzonde!
Maar je heb vast gelijk met die mores, want vroeger schreef ik ook òf, òf. En nu niet meer. Dus ergens onderweg heb ik de nieuwe mos opgepikt.
Nou, ik heb anders wel gereageerd in het topic 'Een boek voor moederdag'quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:18 schreef OllieA het volgende:
[..]
In jouw geval is het niet erg, want je bent gewoon een domme doos. Check je eigen post historie maar.
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:03 schreef Frollo het volgende:
Nadrukaccenten zijn altijd aigu'tjes (die van linksonder naar rechtsboven, ja, ik moest het ook opzoeken).
Het gebruik van alle overige accenten wordt eigenlijk afgeraden en komt alleen voor bij hier en daar een Frans woord, en dan nog het liefst zo weinig mogelijk.
óf ... óf dus.
Ja, ik ook. Maar Gellius hanteert geheel eigen regels. Ik denk dat broer daar op duidde.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.![]()
Kennelijk blijft het nodig.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 08:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heb ik hier al zo vaak uitgelegd.![]()
Prima!!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Hey AR. Hoe maak je het?
Er heeft een kat op een bank geplast en ik heb de was van mijn benedenburen verpest. Same ol', same ol'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Prima!!
Ben nu een nieuwe tuindeur/poort in elkaar een het klussen, en m'nschildert het bureau voor de 3e keer
En hoe is het leven in Amsterdam??
Dat is toch niet wat ik schreef. Ik schreef beter getekend dan een onbeschreven blad, wat niet uitsluit dat er nog iets tussen zit. Ik kan ook schrijven: beter 2m36 lang dan 73cm, waarmee ik niet beweer dat daar niets tussen zit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef OllieA het volgende:
[..]
Deze stijlfiguur noemt men wel een vals dilemma: Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.
D'r zit nog een heleboel tussenin.
Maar dat snappen ze bij het MinDef niet.
Zwak.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:16 schreef LXIV het volgende:
Dat is toch niet wat ik schreef. Ik schreef beter getekend dan een onbeschreven blad, wat niet uitsluit dat er nog iets tussen zit. Ik kan ook schrijven: beter 2m36 lang dan 73cm, waarmee ik niet beweer dat daar niets tussen zit.
Als je woorden iets zouden betekenen, zou ik ze innig aanvaarden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Zeg bleek aapje, wil jij weer een schriftelijk pak slaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |