elke dag schone sokkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:46 schreef JAM het volgende:
HET RUIKT EEN BEETJE NAAR ZWETERIGE KAAS IN DEZE SLOWCHAT. BAH!
Aha. Dan zag ik het toch goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:44 schreef Z het volgende:
De kwabaal is de enige kabeljauwachtige vis in het zoete water van Europa.
Nou, dat viel dus mee. Ik mocht -zonder handschoentjes- alles betasten en bepotelen dat het een aard had, geen hond die ernaar kraaide.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Veel plezier, Frollo! Ik vrees dat je het verschil tussen vlees- en haarzijde alsnog niet zult ervaren; meestal zijn handschoentjes verplicht in de Zaal Oude en Kostbare Werken. Maar misschien mag je even met je wang erover strijken.
Ik voel geen verschil. Maar kunt het wel zien, je ziet de stippeltjes van de haren meestal wel zitten. Maar bij duurder perkament weer veel minder goed.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:15 schreef Gellius het volgende:
Echt waar? Wat onvoorzichtig! Maar wel erg leuk natuurlijk. Hoe voelt de vleeszijde nou, vergeleken met de haarzijde?
Nee, ik denk ook niet dat ik er naartoe ga, Z. Ik heb weleens eerder werk van die vent gezien en nu ja...hij heeft ooit één dingetje bedacht waar hij nu erg goed in is en dat herhaalt'ie en herhaalt'ie en herhaalt'ie en herhaalt'ie maar. Een beetje net zoals ik met m'n kutjes en whiskey en gokken en geouwekuthoer, maar, shit. OK. Misschien als ik een dagje ècht niets anders te doen heb, maar wèl geld heb. Dat komt niet zo vaak voor. De laatste keer heb ik toen een taxi genomen van het Lange Voorhout naar Luxor (Egyptische Shoarmatent) op het Spui en de taxichauffeur op een broodje geitenkaas getrakteerd. Godverdomme, waarom heb ik dat in hemelsnaam gedaan? Zonde, zonde van het geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:48 schreef Z het volgende:
Wat is daar mis mee? Zweterig heeft kaas de meeste smaak (en het gaat weer over eten).
Ben je al naar de Nara tentoonstelling in het GEM geweest JAM?
Welnee, ik heb gewoon een soort FOK!dipquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:35 schreef Gellius het volgende:
Al die tijd gefeest Erik? Wat zal jij een kater hebben!
Jaha, het bokje. Hihi.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef Gellius het volgende:
Heb ik hedenochtend al iets verkeerds gezegd trouwens, Liene?
Na deze executie werd in het zuiden des lands, waar men traditioneel veel minder opheeft met het koningshuis, in de Sint Jan van Hertogenbosch, gebeden voor het zieleheil van Balthasar Gerards. Op dat moment sloeg de bliksem in, en brandde de hoofdtoren af. Die is daarna nooit meer opgebouwd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:35 schreef JAM het volgende:
Vandaag de sterfdag van, Balthasar Gerards, moordenaar van de Vader des Vaderlands.
[afbeelding].
"De eerste nacht in de gevangenis werd Balthasar met roeden geslagen. Zijn wonden werden met honing ingesmeerd opdat een bok met zijne scherpe tong al leckende zijn vel metten honich afschrabben soude. De bok had er echter geen zin in."
Beter verkracht dan nooit geneukt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef LXIV het volgende:
Beter getekend dan een onbeschreven blad.
Hoezo, zat er een spelfout in?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga even kijken of je die nog gaat editen.
Deze stijlfiguur noemt men wel een vals dilemma: Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:13 schreef LXIV het volgende:
Beter getekend dan een onbeschreven blad.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Fijn dat je het uitlegt, Ollie. Maar dat had LXIV echt wel zelf in de gaten, hoor.
En als dat niet zo is, dan had ik hem onterecht hoger ingeschat dan de gemiddelde militair.
Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:59 schreef broer het volgende:
Fijn dat je het uitlegt, Ollie. Maar dat had LXIV echt wel zelf in de gaten, hoor.
En als dat niet zo is, dan had ik hem onterecht hoger ingeschat dan de gemiddelde militair.
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:56 schreef OllieA het volgende:
Je bent òf getekend, òf een onbeschreven blad.
Ik geef hem nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:02 schreef OllieA het volgende:
Ik leg niks uit, ik geef commentaar. En ik heb bepaald niet de indruk dat LXdinges iets in de gaten heeft.
Kom er maar in, Gellius en Lienekien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel mequote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef broer het volgende:
Nee. Hoezo?
Dat hangt van de mores van de uitgever af, doos.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik zou altijd schrijven: óf, óf. Dat is ook een interessante discussie.![]()
Ergernis? Bij mij? Echt niet!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:08 schreef Nadine26 het volgende:
Niks, ik viel er middenin. Ik bespeurde enige ergernis en ik verveel me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |