Ik heb ook alle vertrouwen in JAM eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Gellius het volgende:
Onze Claudia komt vast wel goed terecht hoor, mensen.
Ik bedoelde niet specifiek dit LPT, beste Frollo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:48 schreef Frollo het volgende:
Ik vind JAM zijn bijdragen niet meer of minder zinvol dan praten over vissen-en-vogels-van-de-dag of wat er op tafel verschijnt die avond.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:46 schreef Lienekien het volgende:
Voer jij eigenlijk ooit wel eens een zinvol gesprek?
Ja, ik snap het. Ik las te vlug en postte te snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek dit LPT, beste Frollo.
Sprakeloos.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:49 schreef JAM het volgende:
[..]
[afbeelding].
Een kameel met een kerstmuts, Lien. Nu jij weer.
Ja, ik stap niet in die valkuil.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:53 schreef mane het volgende:
De vraag wat precies een zinvol gesprek is, lijkt me al een topic waard.
Neen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef JAM het volgende:
Maar Lien, voer jij weleens een TRAMPALAMPADADADADAM - zinvol- TRAMPLAMPDADAMDAMDAM gesprek?
De muziek op Radio 538, o.a.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:57 schreef Lienekien het volgende:
Zinvol als antoniem van kansloos. Dus laten we JAM vragen wat kansloos is.
Nu Bee Gees, met How deep is your love.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Of SKY Radio. Alwéér die fucking Michael Bublé!
Hoe kan je het verdràgen, dwerg.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nu Bee Gees, met How deep is your love.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:08 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik ga op de fiets naar mijn werk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:12 schreef mane het volgende:
's Ochtends luister ik ook wel naar Rob Trip op radio 1.
Ik ben fan van hem.
[afbeelding]
Hij zegt ontzettend zinvolle dingen.
Frollo, het was in MP3: http://boeken.vpro.nl/artikelen/16390578/quote:
Oh, leuk! Ik zou niet weten hoe Rosenboom klinkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Frollo, het was in MP3: http://boeken.vpro.nl/artikelen/16390578/
Als je 't Rosenboom zelf hoort lezen, lach je je kapot.
Zal ik het verklappen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:22 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, leuk! Ik zou niet weten hoe Rosenboom klinkt.
Tamelijk geaffecteerd.quote:
Dat verbaast me niks.quote:
De avonden staat volgens mij ook op die site!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dat verbaast me niks.
Ik heb wel mp3'tjes trouwens van Gerard Reve die 'Eendje Kwak kookt zijn eigen potje' en dergelijke voorleest.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Claudia belt of mailt nu iedereen die ze kent.
Lol, van Heere Heeresma daarentegen is zo'n beetje zijn hele oeuvre gratis te downloaden. Die zit ook om aandacht verlegen, lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De avonden staat volgens mij ook op die site!
Herstel, dat moet je bestellen. Terecht, trouwens.
quote:
Die bij de UU. In de praktijk zal het neerkomen op twee werkplekken waarschijnlijk, maar officieel werk ik voor de UU en dat zal ook mijn uitvalsbasis worden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:06 schreef k_man het volgende:
Gefeliciteerd Claudia!
Maar... welke baan dan? Die bij de UU, of toch UvA?
shit, die krat bier kan ik nu wel vergeten zeker...?
Oeh, joggingbroek. Schranzen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:08 schreef Claudia_x het volgende:
![]()
Ik denk dat ik m'n joggingbroek aan ga trekken en een rijsttafel bestel vanavond.![]()
Tof.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die bij de UU. In de praktijk zal het neerkomen op twee werkplekken waarschijnlijk, maar officieel werk ik voor de UU en dat zal ook mijn uitvalsbasis worden.
1 september.quote:
Ik schuif sowieso wel aan.quote:Ik werk in Utrecht en Liene komt er ook geregeld. Met Liene moet ik sowieso nog een keertje afspreken voor een "kop koffie".![]()
Schuif jij dan ook aan?
![]()
All work and no play makes broer a dull boy.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:33 schreef broer het volgende:
Mijn deadlines zijn te ver weg.
Ik heb echt zo'n fijne joggingbroek.quote:
Dat kan ik dan weer helemaal niet rijmen met die stay up-kousen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n fijne joggingbroek.Het is maar goed dat ik zometeen werk buiten de deur heb, anders zou ik alleen nog in joggingbroek rondlopen.
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:34 schreef Lienekien het volgende:
All work and no play makes broer a dull boy.
Jij snapt Engelse uitdrukkingen soms niet zo best, hè?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...
Het is alles of niets bij mij. Ik vind het leuk om me goed te kleden, maar thuis loop ik erbij als een slons. Als ik kousen aan heb, dan moet ik schoenen dragen en kunnen de katten niet probleemloos op schoot. Die dingen draag ik dus alleen als ik iets buiten de deur te doen heb. Als ik thuiskom, schiet ik meteen in een pyjamabroek ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer helemaal niet rijmen met die stay up-kousen.
Soms niet, nee. En fijn dat je mijn onwetendheid zo vermakelijk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:38 schreef Lienekien het volgende:
Jij snapt Engelse uitdrukkingen soms niet zo best, hè?
Nou, jij zegt dat je deadlines te ver weg zijn. En je verblijdt ons met je aanwezigheid. Oftewel, je bent niet hard aan het werk maar lekker aan het tijdverdrijven op fok!.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:41 schreef broer het volgende:
[..]
Soms niet, nee. Fijn dat je mijn onwetendheid zo vermakelijk vindt.
Maar leg hem eens uit, als je wilt.
Leg die dan eens uit:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:45 schreef broer het volgende:
Jeetjemineetje. Had ik het tóch goed begrepen.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:36 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb effectief nog geen halve dag gewerkt vandaag. Als dat al 'all work' is...
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:46 schreef k_man het volgende:
Dus wellicht ligt het toch niet aan broer, maar aan jou.
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Leg die dan eens uit:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:49 schreef broer het volgende:
[..]
Jij zegt: je kunt niet altijd werken.
En ik zeg: dat klopt, maar ik heb vandaag überhaupt nog geen reet uitgevoerd.
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Frollo het volgende:
[..]
Snap je het nu echt niet of zit je ons te stangen?
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:50 schreef Lienekien het volgende:
Maar hoezo 'maar'? Al werk je morgen ook de hele dag niet!![]()
"Doe eens gek" is een beetje een kwelling, of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:54 schreef broer het volgende:
[..]
Ik ben veel te gereformeerd voor zo'n frivole levensinstelling, Lienekien.
Ja. Gek is eng.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:55 schreef Lienekien het volgende:
"Doe eens gek' is een beetje een kwelling, of niet.![]()
Ik zat al te turen, maar ik dacht dat ik het niet goed zag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:58 schreef broer het volgende:
Overigens is een aanhaling dubbel starten en enkel eindigen ook een kwelling. Maar dat terzijde.
Flikker op, broer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, nu. Ik heb alweer veel te veel tijd weggegooid.
Och, erm. Misschien moet je ook even wat werken of een huishoudelijk klusje doen. Daar zul je van opknappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:59 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan het slecht lezen met tranen in de ogen.
Kennelijk toch niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:47 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, het ligt aan jou, want zoals Lienekien het uitlegt, had ik het ook opgevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |