Middeleeuwen, middeleeuwen, die waren in 1570 toch al weer een heel eind voorbij hoor! En we hebben het hier nog altijd over een element -een belangrijk element, dat wel- dat weer op de oude leest geschoeid mag zijn.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:39 schreef Lienekien het volgende:
Nou, enigszins sarcastisch is het natuurlijk wel. Ervan uitgaande dat LXIV oprecht blij is met de terugkeer van de Katholieke kerk tot aan zo ongeveer de Middeleeuwen. En gezien zijn zelfverkondigde extreem-conservatisme denk ik inderdaad dat hij het meent.
Dus, what's next. De Spaanse Inquisitie?
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:53 schreef dwerg het volgende:
Als het helpt: ik vind je wel okee, LXIV.
Nou ja. Nu ik dan eens tijd heb te FOK!-en, moet die LPT wel vol. Hier verder auch nichts Neues, dus...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:55 schreef Lienekien het volgende:
Wat een onmogelijke vragen.
Ja, ik heb onlangs "The places in between" nog gelezen, dat was wel aardig. En Reve natuurlijk, Reve blijft goed, alhoewel beperkt voorradig hier. (2 stuks, waaronder "De vierde man" die gewoon niet zo goed is, waardoor eigenlijk enkel "Op weg naar het einde" overblijft, wat natuurlijk niet veel is voor 4 maanden)quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:57 schreef Lienekien het volgende:
Lees je nog wel eens een boek en heb je daar ook nog een mening over?
Welnu, zoals je weet ben ik er de afgelopen tijd niet aan toe gekomen je erover te berichten. Alhoewel ik je trouwens nog een echte brief geschreven heb, die je onlangs ontving.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:11 schreef Lienekien het volgende:
Oh gelukkig maar, je hebt het wel gelezen.
Hallo, ik ben geen kloon van JAM, zoals hier te lezen valt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wie of wat is Mingus? Is hij nieuw of een nieuwe kloon van JAM, zoals je suggereert?
Hallo Mingus!![]()
.
Het succes kent vele vaders.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:21 schreef LXIV het volgende:
Ik zie in de postgeschiedenis van M. helemaal geen posts in TTK. Ik zie sowieso maar een topic of 12.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:21 schreef LXIV het volgende:
Ik zie in de postgeschiedenis van M. helemaal geen posts in TTK. Ik zie sowieso maar een topic of 12.
Hier maak ik uit op dat ik 'hem' kennelijk toch al eens vaker voor JAM heb uitgemaakt. In welke van 'zijn' hoedanigheden dan ook.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:15 schreef Mingus het volgende:
IK BEN GODALLEMACHTIG JAM NIET HOE VAAK MOET IK DAT NOG ZEGGEN AAAGRGHRGHRGH
Ohja, dat was wel geil.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:20 schreef Lienekien het volgende:
Mingus en JAM heb ik wel wederzijds zien bevlekken aangaande Jazz.
Een vage kennis. Of eigenlijk zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:29 schreef Lienekien het volgende:
Vriendje van je, dwerg?
Nou, bedankt voor je discretie, hè!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:36 schreef LXIV het volgende:
Oh jee. Ik heb PM. Wie zou het zijn? Ik durf bijna niet te kijken!
(Openen gaat traag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |