Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
2 many tvps
MadMaster +1quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef MadMaster het volgende:
2 Unlimited
2 Brothers On The 4th Floor
2 Pinten
2Pac
2 Men, A Trumpet & A Drummachine
2 U
2 Boys
2 Evissa
Two man Sound
Two Gallants![]()
Die Caz! hebben opgekocht met als doel meteen op hun FM-frequentie Arrow Classic Rock uit te laten zenden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Arrow Classic Rock?
ik kwam er ook bij toeval achter, 't is wel veel niveautje Hotel California/Bohemian Rhapsody, beetje doodgedraaid zeg maar. Maar beter dan Caz iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Caz! hebben opgekocht met als doel meteen op hun FM-frequentie Arrow Classic Rock uit te laten zenden.
Beter!!!
Oh, dat is dan al een tijdje zo. Op hun website stond vorige week nog niks maar we hadden 'm hier een tijdje op FM draaien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Caz! hebben opgekocht met als doel meteen op hun FM-frequentie Arrow Classic Rock uit te laten zenden.
Beter!!!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Apart kapsel.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:42 schreef schaap001 het volgende:
JW Roy: gisteren te gast bij De Tour!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:14 schreef ranja het volgende:
BMX Bandits
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, Mighty Lemon Drops, The Pastels en Close Lobsters draai ik dan nog wel eens..:)
En Fuzzbox zijn zeker die meiden waarvan de bandnaam eigenlijk een stuk langer is..?
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef bartrid het volgende:
dat was evan dando toch?
quote:Hide in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
Maar veel leuker in de cover van de Lemonheads.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef cafca het volgende:
Meezingen helpt: Mrs Robinson van Simon & Garfunkel
wie isquote:Moet bijtoch altijd denken aan dat lachwekkende incident met Evan Dando in Paradiso. Als ik het me goed herinner klom Dando tijdens een optreden van
plotseling het podium op omdat hij graag een duet met z'n idool wilde zingen.
moest hier niets van hebben en stuurde die maffe Dando het podium af. Dando begon vervolgens te schreeuwen en te tieren dat hij DE Evan Dando was, maar
was daar niet bepaald van onder de indruk....
quote:could face a fine after he continually smoked cigarettes during a gig on Saturday (July 7) in Manchester, despite the recent smoking ban making his actions illegal.
Playing at the Ritz venue, according to fanschainsmoked throughout his band's set, making him liable for the standard £50 fine dished out to those who flout the law
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Seven? Om het aantal optredens op één dag (7-7-7)? Zoiets hoorde ik half op de radio.
..en elke keer 7 nummers speeldenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef belsen het volgende:
Nee, want het was Seven, die op 7-7-7 precies zeven optredens deed.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef belsen het volgende:
En de zanger had bij het eerste optreden al last van zijn keel...
Wat kutbandjes wel niet doen, om in de publiciteit te komen.
Welk nummer van wie?quote:And I saw an angel come down on to me
In her hand she holds the very key
Words of compassion, words of peace
And in the distance an army's marching feet, but behold
We will watch them fall...
Oja, damn!quote:
quote:Anybody searching for the moment whenhitherto ironclad grip on the hearts and minds of his audience began to slip needs look no further than "
" a fall 1972 single which not only stalled at number two on the chart, it also suggested that his once intuitive understanding of pop dynamics was beginning to falter. Recorded in August 1972, a none-too-convincing "
"-type lyric is pinned to a none-too-original heavy metal melody, and while the record itself certainly packed a visceral punch — that lumbering two-chord intro is worth its weight in gold — it was more style than substance at a time when
manifold challengers were painstakingly searching for the slightest chink in his armor. Dig deep, however, and "
" offers several valuable insights into
future intentions, not least of all the distinctly R&B-inflected backing vocals, which float behind the song's hard-rocking immediacy.
quote:Furthermore, when arevival began gathering pace in the U.K. in the early '90s, it was "
" which lay behind it, powering a Levi's TV commercial.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef ranja het volgende:
hm volgens mij is die niet van 1972... misschien T-Rex - 20th century boy?
En dat is hemquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:50 schreef Berkery het volgende:
Children of the revolution?
quote:Vraag doe ik wel na de lunch![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:58 schreef Berkery het volgende:
Ik wist niet dat Toni Colette ook zong![]()
Vraag doe ik wel na de lunch![]()
Komt in de buurt....quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Seven? Om het aantal optredens op één dag (7-7-7)? Zoiets hoorde ik half op de radio.
Echter: Completer...quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef belsen het volgende:
Daarentegen: Compleetst!!!!quote:
Die bekende kop is de tweede van rechtsquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:24 schreef Berkery het volgende:
Er staat tenminste één bekende kop op deze foto:
De foto heette niet voor niks 'hunnie.jpg'quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:12 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Them!
quote:Every breath you take
Every move you make
Every cake you bake
Every leg you break
Nopequote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef the__watcher het volgende:
the police - every breath you take (toch?)
TheSilentEnigma + 1quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:42 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Thomas Berge
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef the__watcher het volgende:
the police - every breath you take (toch?)
Sting heeft goed naar The Police geluisterdquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:32 schreef Berkery het volgende:
Sting - Love is the seventh wave
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef bigshadow het volgende:
Dat is gewoon eng.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef bigshadow het volgende:
Nee, brian may.
Scherp! Als start van hun internationale carriere komt er een monument in Hamburg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:23 schreef Z het volgende:
Hamburg?
Die bloemenveiling is toch net iets anders dan de Star Club...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Krijgt Blokker dan ook een monument?
Dat heeft al een monument.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Krijgt Blokker dan ook een monument?
Dat is een goede doorsnee van Beatles-fans. En voor de duidelijkheid, ik ben geen fan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Is dat de plaatselijke sjoelvereniging ofzo?
Zwaarlijvige, kortharige vrouwen met heuptasjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef bigshadow het volgende:
Dat is een goede doorsnee van Beatles-fans.
Geflankeerd door kleine doch stevige mannen met walrus-mimiek die in het weekend dol zijn op fietstochten. Let ook goed op de ietswat verwilderde kapsels en een onverklaarbare drang naar vinyl.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zwaarlijvige, kortharige vrouwen met heuptasjes?
En de hoog opgetrokken witte badstofsokken natuurlijk...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef bigshadow het volgende:
Geflankeerd door kleine doch stevige mannen met walrus-mimiek die in het weekend dol zijn op fietstochten. Let ook goed op de ietswat verwilderde kapsels en een onverklaarbare drang naar vinyl.
Je hebt er oog voor, wonen ze erg dichtbij? Het is moeilijk om van ze af te komen, hardnekkig bestoken met Rollings Stones platen kan wel eens effect hebben, maar kan weer leiden tot anders-soortige plaag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En de hoog opgetrokken witte badstofsokken natuurlijk...
Hé, wat grappig! De Beatles hebben ooit nog eens geposeerd bij de militaire begraafplaats in Oosterbeek. In mijn basisschooltijd stond ik ooit eens bij zo'n graf tijdens een herdenking (bij ieder graf één basisschoolkindje - altijd goed voor 't sentiment). Wie wil mij aanraken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef schaap001 het volgende:
Haha: heb het eens opgezocht: maar kennelijk is dit een groep Yanken die door Europa op Beatles-tour zijn. Doen verschillende plaatsen aan.
http://www.liverpooltour.com/2002TourReport.htm
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hamburg’s Reeperbahn was a new experience for most of us . . . and what an experience it was!
Met een hard en puntig voorwerp is zeker niet het sociaal wenselijke antwoord!!!Einz!!!zwei!!!111!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hé, wat grappig! De Beatles hebben ooit nog eens geposeerd bij de militaire begraafplaats in Oosterbeek. In mijn basisschooltijd stond ik ooit eens bij zo'n graf tijdens een herdenking (bij ieder graf één basisschoolkindje - altijd goed voor 't sentiment). Wie wil mij aanraken?Biggie?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Maar bij de Star Club zijn ze ook geweest in 2000, Pat Tyson in ieder geval:
[afbeelding]
[..]
![]()
Als dat deze groep Amerikanen was geweest, waren ze hoogstwaarschijnlijk ook in de gracht gesprongen onder een luid: "RINGO!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie hier in de grachten nog wel eens wat verdwaasde Amerikanen zwemmen die dan kreten slaken als 'John!', 'Paul!' en 'George!', ik begrijp nu einelijk wie dat zijn...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef bigshadow het volgende:
Met een hard en puntig voorwerp is zeker niet het sociaal wenselijke antwoord!!!Einz!!!zwei!!!111!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het sociaal wenselijke antwoord nee.
quote:Singer/songwriterwas born in 1982 in Davyhulme, Manchester, the same city that gave birth to Morrissey 23 years before. His dreams of making music started early; he was fascinated with TV as a young boy, and by middle school he was performing in talent shows and singing in various karaoke competitions. His performance of 808 State's "In Yer Face" with his friend Batfinks was a defining moment for the young
. It was also more than enough for
to decide that making music would be his life. In 2003, he landed a recording contract with the U.K. indie imprint My Dad Recordings.
Bijna, goede kleur maar de verkeerde taal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef knars het volgende:
Dan ga ik voor Jim Black
Jeppe, absoluut een aanrader. Met dank aan de platenzaak!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef peaceman het volgende:
Jim Noir?
Dat las ik ook vanmorgen op nu.nl...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef knars het volgende:
de Spice Girls
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaan over liefdes die soldaatje moeten gaan spelen ergens?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Euh... Golden Earring - When The Lady Smiles
quote:
Iedereen hier in trivia zal de band wel kennen, zo obscuur zijn ze ook weer niet. Staan op Lowlands, en volgens mij is 't een excelsior bandje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef knars het volgende:
ah. Waar kunnen we het nog meer van kennen dan?
Bukgeit+1quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef bukgeit het volgende:
Analo Racekak
Knars +1quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef knars het volgende:
de Spice Girls
Wie isquote:heeft het deze eerste keer in ieder geval goed gedaan. De beelden ademen een mysterieuze, wat mistige sfeer. Geluidseffecten versterken dat. Er is een geluidsstudio, een videocollectie, een bibliotheek met 's mans wapenfeiten, een slaapkamer (dat zal bij
eens ontbreken) en nog veel meer. Onderweg kun je door klikken op schilderijen en meubelstukken allerlei dingen laten gebeuren. Tegelijkertijd onderneem je een soort puzzeltocht, want als je een aantal objecten weet te verzamelen die hier en daar zijn verstopt dan wacht je tenslotte een beloning. Het gebouw is waanzinnig groot en zit zeer ingewikkeld en doordacht in elkaar.
Wat Mark aangaf, het is een interactieve CD/videogame ('Interactive' genaamd) van, wat Berkery min of meer zegt,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:42 schreef Berkery het volgende:
TAFKAP?
quote:In the mornin' you go gunnin' for the man who stole your water
And you fire till he is done in but they catch you at the border
And the mourners are all singin' as they drag you by your feet
But the hangman isn't hangin' so they put you on the street
Stond nog best wel lang openquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Steeley Dan - Do it Again
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.quote:
Ramses Shaffy ook, en daar maken ze ook nog regelmatig foto's van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.
Nooit van gehoord, even opgezocht en behalve het instrument geen enkele overeenkomst.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ramses Shaffy ook, en daar maken ze ook nog regelmatig foto's van.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.
Zat al met hints richting 'Because They're Young', Veronica en Art of Noise in gedachten, maar dat hoeft niet meer...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Mark het volgende:
Duane Eddy?
quote:You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Say goodbye to gravity and say goodbye to death
Hello to eternity and live for every breath
Ik zie niksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef n0r het volgende:
Aangezien ik er wel zeker van ben dat het goed is, de volgende vraag:
Welke wie heeft naast Bobby met zijn gitaar bijdrage geleverd op dit album?
[afbeelding]
Zo danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef n0r het volgende:
Aangezien ik er wel zeker van ben dat het goed is, de volgende vraag:
Welke artiest heeft naast Bobby met zijn gitaar bijdrage geleverd op dit album?
Ik zat al op je te wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef Mark het volgende:
Nine Inch nails
bukgeit +1quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:09 schreef bukgeit het volgende:
Elton John, dat weet ik dan weer gewoon.
Die begint niet met een F.quote:
Sack +1quote:Op zaterdag 14 juli 2007 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, tong, begint met een F. en rijmt op Hans Bauer. Kop 'm even in.
Geef 't beestje even een naam en je krijgt een punt.quote:
Ik ga naar m'n nest, dus vooruit. Beide zijn Sinti's (zigeuners dus, kort door de bocht gezegd)....quote:
Fijne vakantie Buk!quote:
Tanks Z!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Z het volgende:
Prettige vakantie bukgeit, veel plezier met de nieuwe Tocotronic.
Nee ze lullen daar al twee jaar dat het de beste band van de wereld isquote:Op zondag 15 juli 2007 00:55 schreef bigshadow het volgende:
Air traffic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |