quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:15 schreef MadMaster het volgende:
Maar bij de Star Club zijn ze ook geweest in 2000, Pat Tyson in ieder geval:
[afbeelding]
[..]
![]()
Als dat deze groep Amerikanen was geweest, waren ze hoogstwaarschijnlijk ook in de gracht gesprongen onder een luid: "RINGO!"quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie hier in de grachten nog wel eens wat verdwaasde Amerikanen zwemmen die dan kreten slaken als 'John!', 'Paul!' en 'George!', ik begrijp nu einelijk wie dat zijn...
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:16 schreef bigshadow het volgende:
Met een hard en puntig voorwerp is zeker niet het sociaal wenselijke antwoord!!!Einz!!!zwei!!!111!!!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, dat is niet het sociaal wenselijke antwoord nee.
quote:Singer/songwriterwas born in 1982 in Davyhulme, Manchester, the same city that gave birth to Morrissey 23 years before. His dreams of making music started early; he was fascinated with TV as a young boy, and by middle school he was performing in talent shows and singing in various karaoke competitions. His performance of 808 State's "In Yer Face" with his friend Batfinks was a defining moment for the young
. It was also more than enough for
to decide that making music would be his life. In 2003, he landed a recording contract with the U.K. indie imprint My Dad Recordings.
Bijna, goede kleur maar de verkeerde taal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:34 schreef knars het volgende:
Dan ga ik voor Jim Black
Jeppe, absoluut een aanrader. Met dank aan de platenzaak!quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:25 schreef peaceman het volgende:
Jim Noir?
Dat las ik ook vanmorgen op nu.nl...quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef knars het volgende:
de Spice Girls
Ja, dat bedoelde ikquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaan over liefdes die soldaatje moeten gaan spelen ergens?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Euh... Golden Earring - When The Lady Smiles
quote:
Iedereen hier in trivia zal de band wel kennen, zo obscuur zijn ze ook weer niet. Staan op Lowlands, en volgens mij is 't een excelsior bandje.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:56 schreef knars het volgende:
ah. Waar kunnen we het nog meer van kennen dan?
Bukgeit+1quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:05 schreef bukgeit het volgende:
Analo Racekak
Knars +1quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef knars het volgende:
de Spice Girls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |