Wie isquote:heeft het deze eerste keer in ieder geval goed gedaan. De beelden ademen een mysterieuze, wat mistige sfeer. Geluidseffecten versterken dat. Er is een geluidsstudio, een videocollectie, een bibliotheek met 's mans wapenfeiten, een slaapkamer (dat zal bij
eens ontbreken) en nog veel meer. Onderweg kun je door klikken op schilderijen en meubelstukken allerlei dingen laten gebeuren. Tegelijkertijd onderneem je een soort puzzeltocht, want als je een aantal objecten weet te verzamelen die hier en daar zijn verstopt dan wacht je tenslotte een beloning. Het gebouw is waanzinnig groot en zit zeer ingewikkeld en doordacht in elkaar.
Wat Mark aangaf, het is een interactieve CD/videogame ('Interactive' genaamd) van, wat Berkery min of meer zegt,quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:42 schreef Berkery het volgende:
TAFKAP?
quote:In the mornin' you go gunnin' for the man who stole your water
And you fire till he is done in but they catch you at the border
And the mourners are all singin' as they drag you by your feet
But the hangman isn't hangin' so they put you on the street
Stond nog best wel lang openquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Steeley Dan - Do it Again
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.quote:
Ramses Shaffy ook, en daar maken ze ook nog regelmatig foto's van.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.
Nooit van gehoord, even opgezocht en behalve het instrument geen enkele overeenkomst.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ramses Shaffy ook, en daar maken ze ook nog regelmatig foto's van.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef belsen het volgende:
[..]
Die is al zo'n 54 jaar dood, lees ik niet.
Zat al met hints richting 'Because They're Young', Veronica en Art of Noise in gedachten, maar dat hoeft niet meer...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:34 schreef Mark het volgende:
Duane Eddy?
quote:You watch the world exploding every single night
Dancing in the sun a newborn in the light
Say goodbye to gravity and say goodbye to death
Hello to eternity and live for every breath
Ik zie niksquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef n0r het volgende:
Aangezien ik er wel zeker van ben dat het goed is, de volgende vraag:
Welke wie heeft naast Bobby met zijn gitaar bijdrage geleverd op dit album?
[afbeelding]
Zo danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:02 schreef n0r het volgende:
Aangezien ik er wel zeker van ben dat het goed is, de volgende vraag:
Welke artiest heeft naast Bobby met zijn gitaar bijdrage geleverd op dit album?
Ik zat al op je te wachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:30 schreef Mark het volgende:
Nine Inch nails
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |