quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:04 schreef bigshadow het volgende:
Nee, brian may.
Scherp! Als start van hun internationale carriere komt er een monument in Hamburg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:23 schreef Z het volgende:
Hamburg?
Die bloemenveiling is toch net iets anders dan de Star Club...quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Krijgt Blokker dan ook een monument?
Dat heeft al een monument.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Krijgt Blokker dan ook een monument?
Dat is een goede doorsnee van Beatles-fans. En voor de duidelijkheid, ik ben geen fan!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]Is dat de plaatselijke sjoelvereniging ofzo?
Zwaarlijvige, kortharige vrouwen met heuptasjes?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:36 schreef bigshadow het volgende:
Dat is een goede doorsnee van Beatles-fans.
Geflankeerd door kleine doch stevige mannen met walrus-mimiek die in het weekend dol zijn op fietstochten. Let ook goed op de ietswat verwilderde kapsels en een onverklaarbare drang naar vinyl.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zwaarlijvige, kortharige vrouwen met heuptasjes?
En de hoog opgetrokken witte badstofsokken natuurlijk...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:41 schreef bigshadow het volgende:
Geflankeerd door kleine doch stevige mannen met walrus-mimiek die in het weekend dol zijn op fietstochten. Let ook goed op de ietswat verwilderde kapsels en een onverklaarbare drang naar vinyl.
Je hebt er oog voor, wonen ze erg dichtbij? Het is moeilijk om van ze af te komen, hardnekkig bestoken met Rollings Stones platen kan wel eens effect hebben, maar kan weer leiden tot anders-soortige plaag.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En de hoog opgetrokken witte badstofsokken natuurlijk...
Hé, wat grappig! De Beatles hebben ooit nog eens geposeerd bij de militaire begraafplaats in Oosterbeek. In mijn basisschooltijd stond ik ooit eens bij zo'n graf tijdens een herdenking (bij ieder graf één basisschoolkindje - altijd goed voor 't sentiment). Wie wil mij aanraken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:03 schreef schaap001 het volgende:
Haha: heb het eens opgezocht: maar kennelijk is dit een groep Yanken die door Europa op Beatles-tour zijn. Doen verschillende plaatsen aan.
http://www.liverpooltour.com/2002TourReport.htm
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Hamburg’s Reeperbahn was a new experience for most of us . . . and what an experience it was!
Met een hard en puntig voorwerp is zeker niet het sociaal wenselijke antwoord!!!Einz!!!zwei!!!111!!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hé, wat grappig! De Beatles hebben ooit nog eens geposeerd bij de militaire begraafplaats in Oosterbeek. In mijn basisschooltijd stond ik ooit eens bij zo'n graf tijdens een herdenking (bij ieder graf één basisschoolkindje - altijd goed voor 't sentiment). Wie wil mij aanraken?Biggie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |