quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:14 schreef ranja het volgende:
BMX Bandits
quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tja, Mighty Lemon Drops, The Pastels en Close Lobsters draai ik dan nog wel eens..:)
En Fuzzbox zijn zeker die meiden waarvan de bandnaam eigenlijk een stuk langer is..?
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef bartrid het volgende:
dat was evan dando toch?
quote:Hide in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
Maar veel leuker in de cover van de Lemonheads.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef cafca het volgende:
Meezingen helpt: Mrs Robinson van Simon & Garfunkel
wie isquote:Moet bijtoch altijd denken aan dat lachwekkende incident met Evan Dando in Paradiso. Als ik het me goed herinner klom Dando tijdens een optreden van
plotseling het podium op omdat hij graag een duet met z'n idool wilde zingen.
moest hier niets van hebben en stuurde die maffe Dando het podium af. Dando begon vervolgens te schreeuwen en te tieren dat hij DE Evan Dando was, maar
was daar niet bepaald van onder de indruk....
quote:could face a fine after he continually smoked cigarettes during a gig on Saturday (July 7) in Manchester, despite the recent smoking ban making his actions illegal.
Playing at the Ritz venue, according to fanschainsmoked throughout his band's set, making him liable for the standard £50 fine dished out to those who flout the law
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 09:10 schreef Z het volgende:
Seven? Om het aantal optredens op één dag (7-7-7)? Zoiets hoorde ik half op de radio.
..en elke keer 7 nummers speeldenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef belsen het volgende:
Nee, want het was Seven, die op 7-7-7 precies zeven optredens deed.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:10 schreef belsen het volgende:
Nee, want het was Seven, die op 7-7-7 precies zeven optredens deed.
En de zanger had bij het eerste optreden al last van zijn keel...
Wat kutbandjes wel niet doen, om in de publiciteit te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |