Jumpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Te rustig waarvoor? Jumpfeestje?![]()
...und mude.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef shifto het volgende:
Arbeit macht frei!
Hey B-X. ..ssSSMorgENSSss..quote:
* Jo0Lz eensch is.quote:
Hehe, Arbeit macht money money money.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef shifto het volgende:
Arbeit macht frei!
Zou wel beter passen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Fruts....![]()
Verander jij Fok!kers eens in gefok...![]()
BrandXquote:
Hehe, je moet je draai nog vinden begrijp ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
het is toch wel wat chaotischer dan ik gedacht had
Of nou ja, chaotisch, dat valt wel mee eigenlijk, maar ik vraag me af waar ik sommige dingen moet laten
Fokken d0hquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef shifto het volgende:
en wat gaan we vandaag doen behalve werken?
Clean desk policyquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, je moet je draai nog vinden begrijp ik....
Hebben ze een clean desk policy? Ander kun je alles op je bureau kwijt ofzo?
Bezig met scriptiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef shifto het volgende:
en wat gaan we vandaag doen behalve werken?
Potverdomme bij Peak hebben ze het goed voor elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
maarja, dalijk lekker luchen op kosten van de zaak
Ik ook...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben suffe briefjes aan het maken.
Zo eensgezind.quote:
vakantie, dan mag dat,quote:
Ik weet wel waarvoor ze het hebben ingesteld. Hier niet btw, maar bij vorige werkgever. Het is natuurlijk niet wenselijk dat er allerlei informatie op de bureaus liggen als de schoonmaak komt, of als er ingebroken wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Clean desk policy![]()
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord...
Ik begrijp dat er dan niets op je bureau mag liggen...![]()
Daarmee creëer je onwerkbare situaties...![]()
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben suffe briefjes aan het maken.
Goed-ochtend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen
ik kom even kijken, maar ben ook zo weer weg (10 minuten)
Dat hoeft sowieso toch niet?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
vakantie, dan mag dat,
nu hoev ik niet op mijn nederlandsch te letten jah!
Zwemmen met dit bagger weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef vdvorst het volgende:
allemaal aan het werk hier of wat is dat?
ik ga zo opgehaald worden, en dan gaan we de hele dag zwemmen
Ah, op zo'n manier...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet wel waarvoor ze het hebben ingesteld. Hier niet btw, maar bij vorige werkgever. Het is natuurlijk niet wenselijk dat er allerlei informatie op de bureaus liggen als de schoonmaak komt, of als er ingebroken wordt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
JÉZUS TIEFUS SCHOONMAAKSTER. HOU JE BEK.
Dus....quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
werdtquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
vakantie, dan mag dat,
nu hoev ik niet op mijn nederlandsch te letten jah!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
Er zit een beest op je scherm!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Doei doei.quote:
Dat is op tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef shifto het volgende:
Ik verveel me nu al, moet nog 7 uur lol
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Sorry.
Vind het gewoon ook wel zo netjes, een goede gewoonte die ik dus aan m'n vorige baan heb overgehouden...quote:
Hehe, grappig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, je hebt mn nieuwe vriendje verpletterd!
![]()
Misschien wel. Meer slaap = meer energie = geen uurtje eerder vrij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:40 schreef shifto het volgende:
geloof het of niet maar ik heb vanaf 1 uur vrij gevraagd, ik trek het nauwelijks bahbah, had mss wat meer disipline moeten tonen en eerder naar huis moeten gaan vannuit pokeren
Is dit nou de instelling van de jeugd van tegenwoordig? Moeten we hier de oorlog mee winnen? Hoeveelste dag is dit voor je? 3? En nu al vrij vragen omdat je een beetje moe bent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:40 schreef shifto het volgende:
geloof het of niet maar ik heb vanaf 1 uur vrij gevraagd, ik trek het nauwelijks bahbah, had mss wat meer disipline moeten tonen en eerder naar huis moeten gaan vannuit pokeren
Inderdaad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit nou de instelling van de jeugd van tegenwoordig? Moeten we hier de oorlog mee winnen? Hoeveelste dag is dit voor je? 3? En nu al vrij vragen omdat je een beetje moe bent?![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, je hebt mn nieuwe vriendje verpletterd!
![]()
Laat hem maar eens een dag bij ons in de fabriek werken. Dan leert ie godverredomme wel wat werken isquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit nou de instelling van de jeugd van tegenwoordig? Moeten we hier de oorlog mee winnen? Hoeveelste dag is dit voor je? 3? En nu al vrij vragen omdat je een beetje moe bent?![]()
Dank jequote:
Tssss, al 1 week en 3 dagenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, gister had ik een inwerkdag, en vandaag zit ik voor het eerst alleen, dus ik moet idd nog even m'n draai vinden. Maar het gaat best lekker an sichquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, je moet je draai nog vinden begrijp ik....
Hebben ze een clean desk policy? Ander kun je alles op je bureau kwijt ofzo?
Wat is groot?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister had ik een inwerkdag, en vandaag zit ik voor het eerst alleen, dus ik moet idd nog even m'n draai vinden. Maar het gaat best lekker an sich
Er heerst idd een clean desk policy, dus dat is best prima
Heb ook een grooooot bureau
MPGquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
nou, ik ben vanmorgen met mijn broer meegereden naar zijn werk, en vanaf daar heb ik de trein gepakt naar Arnhem, om wat spullen op te halen en wat dingen te regelen enzo, maar vlak voor Arnhem centraal bedacht ik dat mijn sleutels in mijn jaszak zaten, die ik dus niet aan had
ik heb dus weer de eerste de beste trein terug gepakt richting mijn ouders, maar ja, na ongeveer 2 kilometer lopen door de regen (mijn ouders wonen ver van de bushalte af en i khad ook geen fiets bij de hand) bedacht ik dat mijn sleutel van mijn ouderlijk huis natuurlijk ook in mijn jas zat, die dus aan de kapstok hing
godzijndank had mijn tante (tevens buurvrouw) wél een sleutel en kon ik alsnog naar binnen
maar toch...
quote:
Arme Muck. Ik dacht al wat duurt het lang, zit ik de hele ochtend te wachten met koffiequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
nou, ik ben vanmorgen met mijn broer meegereden naar zijn werk, en vanaf daar heb ik de trein gepakt naar Arnhem, om wat spullen op te halen en wat dingen te regelen enzo, maar vlak voor Arnhem centraal bedacht ik dat mijn sleutels in mijn jaszak zaten, die ik dus niet aan had
ik heb dus weer de eerste de beste trein terug gepakt richting mijn ouders, maar ja, na ongeveer 2 kilometer lopen door de regen (mijn ouders wonen ver van de bushalte af en i khad ook geen fiets bij de hand) bedacht ik dat mijn sleutel van mijn ouderlijk huis natuurlijk ook in mijn jas zat, die dus aan de kapstok hing
godzijndank had mijn tante (tevens buurvrouw) wél een sleutel en kon ik alsnog naar binnen
maar toch...
Soort van, ik zit op de receptie in principe.quote:
Nanu Nanuquote:
Het is wel een beetje slap he....quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Laat hem maar eens een dag bij ons in de fabriek werken. Dan leert ie godverredomme wel wat werken is
Hoi muckquote:
Tof, wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, gister had ik een inwerkdag, en vandaag zit ik voor het eerst alleen, dus ik moet idd nog even m'n draai vinden. Maar het gaat best lekker an sich
Er heerst idd een clean desk policy, dus dat is best prima
Heb ook een grooooot bureau
Jo0Lz,quote:
whehehe. zo groot is je kantoor zeker...quote:
dat hoop ik ook jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel ff zwaar vervelend ja![]()
Heb je nog mazzel dat tante buurvrouw een sleutel had
Hopelijk gaat het de rest van de dag beter
Wat is je nummer?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Soort van, ik zit op de receptie in principe.
In m'n eentje, dus niemand die me op de vingers kijkt.
En op dit moment heb ik eigenlijk niks meer te doen dan mensen binnen laten, telefoon opnemen.
Klinkt als zo'n dag, dat je beter in bed had kunnen blijven liggen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
maar toch...
Hest ook geld, biedie biedie, biedie...quote:
Dat is toch van die Jumanji mafkees? hoe heet ie ook weer...quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef OA het volgende:
♪♫ [afbeelding] ♪♫♫♪♪♫♪♫♪♪ [afbeelding] lalalalala ♪♫ [afbeelding] lalal ♪♫♫♪♪ [afbeelding]
Receptiewerkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:07 schreef Jo0Lz het volgende:
Tof, wat voor werk doe je?
[..]
whehehe. zo groot is je kantoor zeker...
zoek en zij gult vindenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:08 schreef OA het volgende:
[..]
Wat is je nummer?![]()
Das wel ok dus!![]()
Ik heb gelukkig ook een eigen kamer, ongeveer 20m2
mmmm, koffiequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Arme Muck. Ik dacht al wat duurt het lang, zit ik de hele ochtend te wachten met koffie![]()
Gerruuuuummmmquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:02 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG![]()
maar toch...
Werkt zij bij jou??quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoek en zij gult vinden
Ik werk bij een opslagbedrijf in Ter Aar
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Werkt zij bij jou?? [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hell yeahquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n dag, dat je beter in bed had kunnen blijven liggen...
robin williamsquote:Dat is toch van die Jumanji mafkees? hoe heet ie ook weer...
Ja of nee?quote:
Papier is vooral lekker met aarbeien en slagroomquote:
quote:
Ach, kan best leuk zijn toch? beetje mensen ontmoeten enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Receptiewerk
En administratie
M'n kantoor is net zo groot als dat van OA
quote:
Ohja, die. Leip figuurquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah![]()
[..]
robin williams
als mork, van mork&Mindy
Pics. En plaats dan ook geen irrelevant plaatjequote:
snoeppapier?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Papier is vooral lekker met aarbeien en slagroom![]()
... en Mindy.quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en Mindy.
Mork calling Awsom. Come in Awsom.
quote:
Maar goed, als ik bel naar het nummer dat de website weergeeft, krijg ik jou aan de telefoon?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Dat is het nieuwe pand, gaat open in september
Ik ben al heel lang weg! (uit Amsterdam)quote:
zegt me echt werkelijk waar helemaal niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
legt niemand de link "Beedie, beedie, beedie" , met Buck Rogers?" What's up Buck?"
Valt me tegen, vooral van jou Opa(pier)... das toch nostalgisch
ik ga over een paar jaar wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang weg! (uit Amsterdam)![]()
Maar ik wil wel weer terug eigenlijk.![]()
Science Fictionserie uit dezelfde tijd als Battlestar Galacticaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zegt me echt werkelijk waar helemaal niks
ik misschien wel naar nijmegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga over een paar jaar weg
uit arnhem
dat ken ik dan weer wélquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Science Fictionserie uit dezelfde tijd als Battlestar Galactica
uhuhquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, als ik bel naar het nummer dat de website weergeeft, krijg ik jou aan de telefoon?![]()
Kom naar utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga over een paar jaar weg
uit arnhem
MM!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ,laat er geen gras over groeien he?
ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gráágquote:
Ik durf dat niet hoor..quote:
Hoi MMquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Utrecht?!
Is dat zo'n mooie/leuke stad dan!?
groningen is wel okee, maar ik ga toch voor utrechtquote:Groningen heeft beste binnenstad van NL.
(or so some of the signs say..)
Ik vind utrecht wel een leuke stad ja, niet zo groot, niet te klein, gewoon chill.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Utrecht?!
Is dat zo'n mooie/leuke stad dan!?
Groningen heeft beste binnenstad van NL.
(or so some of the signs say..)
Hmm, eens kijken of die nummerweergave uit kan worden gezet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie jouw nummer dan ook, dus dan bel ik jou de hele tijd terug ook
Helemaal mee eens Ph, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
.
dan reis je vrijdag toch met mij meequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef shifto het volgende:
ik wil nog een keer naar groningen, is alleen zo lang reizen met OV.
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind utrecht wel een leuke stad ja, niet zo groot, niet te klein, gewoon chill.
Veel leuke tentjes waar je uit kunt gaan enzo, voor ieder wat wils eigenlijk.
Er zijn van die popiejopie tenten, maar ook open podium dingen, wat alternatievere tentjes etc, prima vermaak naar mijn idee.
En het is niet zo massaal als a'dam ofzo, en heeft imo 12038120938 keer meer sfeer dan r'dam, want daar is überhaupt geen sfeer...
ik vind amsterdam leuk om te winkelen, maar daar houdt het toch wel mee opquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest...![]()
Althans, niet om te winkelen, uit te gaan, etc...
Maar ik geloof direct dat het gezelliger is dan R dan wel A'dam...![]()
Ja, dat is wel goed te doen daar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind amsterdam leuk om te winkelen, maar daar houdt het toch wel mee op
Lijnbaan en de koopgoot vind ik wel chille winkels, maar de rest van rotterdam staat me gewoon niet aan. Amsterdam vind ik ok wel een leuke stad, maar zo massaal...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed te doen daar.
In Rotterdam trouwens ook wel, maar meer omdat ze daar zo veel winkels hebben, dus er is altijd wel iets te vinden... Ik ga trouwens meestal niet naar de binnenstad, maar naar Oosterhof bij het Alexandrium.
Oh, ja Buck Rogers. Ik weet het weer, maar ik was er niet zo'n fan van. Ik ben meer van het serieuze werk. Star Wars, BlackHole en zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
legt niemand de link "Beedie, beedie, beedie" , met Buck Rogers?" What's up Buck?"
Valt me tegen, vooral van jou Opa(pier)... das toch nostalgisch
ik kom eignelijk nooit in rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed te doen daar.
In Rotterdam trouwens ook wel, maar meer omdat ze daar zo veel winkels hebben, dus er is altijd wel iets te vinden... Ik ga trouwens meestal niet naar de binnenstad, maar naar Oosterhof bij het Alexandrium.
Ah, Nijmegenquote:
Zuidplein is ook nog goed te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijnbaan en de koopgoot vind ik wel chille winkels, maar de rest van rotterdam staat me gewoon niet aan. Amsterdam vind ik ok wel een leuke stad, maar zo massaal...
!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
.
Eens!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. alles links van de lijn Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Eindhoven is verrot... veel teveel crimi...
dus Enschede, Groningen, Nijmegen, Maastricht en Eindhoven dan maar![]()
![]()
whehehehequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Hier vlakbij zit een heel erg streng gereformeerde school...
Nadeel daarvan is dat ik elke dag hordes met meisjes voorbij zie fietsen met een lange (oma)rok, heel kort haar of een permanentje en een megatas... [afbeelding]
Ik neem aan dat de lijn wel rechts van Eindhoven loopt, zodat die stad zelf niet bij het goede rijtje hoort...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. alles links van de lijn Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Eindhoven is verrot... veel teveel crimi...
![]()
sowieso, maar je zit dan ook in zuidquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zuidplein is ook nog goed te doen.
Wel hééél véééééél tuig overigens...![]()
en zwolle zelf dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
![]()
monteverdilaan, mot ik verder gaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
en zwolle zelf dan?
daar willen we eigenlijk over een jaar of 3 heen verhuizen
Niet echt allemaal, maar wel bijna...quote:
wat zegt u?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
monteverdilaan, mot ik verder gaan?
Modderfokking opgezwolle
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
monteverdilaan, mot ik verder gaan?
Modderfokking opgezwolle
ik heb het hele weekend doorgebracht in hardenberg, ik weet wat je doormaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Niet echt allemaal, maar wel bijna...![]()
Heel af en toe komt er een mooie meid voorbij, inclusief omarok, maar exclusief jongenskapsel...![]()
Zwolle ben ik nog nooit geweest, maar in teksten van opgezwolle komt de monteverdilaan nogal eens naar bovenquote:
ah okeequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zwolle ben ik nog nooit geweest, maar in teksten van opgezwolle komt de monteverdilaan nogal eens naar boven
Dat gevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon, zodra je een kopieerklusje krijgt of als je voor iedereen koffie 'mag' halen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso, maar je zit dan ook in zuid
Pauperbuurt.
Ik moet uitkijken dat ik me niet te belangrijk ga voelen, ik ben echt veel dingen aan het regelen hier
Nou, muck, daar ben ik het dan ook weer niet mee eens.quote:
Haha, ja, dat geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:04 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gevoel verdwijnt als sneeuw voor de zon, zodra je een kopieerklusje krijgt of als je voor iedereen koffie 'mag' halen...![]()
dat magquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou, muck, daar ben ik het dan ook weer niet mee eens.
Opgezwolle is zeer zeker wel relaxed, maar ik weet niet hoe zwolle is
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, ja Buck Rogers. Ik weet het weer, maar ik was er niet zo'n fan van. Ik ben meer van het serieuze werk. Star Wars, BlackHole en zo.
PSVquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de lijn wel rechts van Eindhoven loopt, zodat die stad zelf niet bij het goede rijtje hoort...![]()
Praat jij net zo verwarrend als dat je schrijft?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:05 schreef cablegunmaster het volgende:
KSC zorgt voor meer verzuim van arbeid in de ambtenaren sectie .
* nieuwsbericht op fok ervan maken hehe
nix mis met Zwollequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
en zwolle zelf dan?
daar willen we eigenlijk over een jaar of 3 heen verhuizen
Dat is mooiquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Ph, helemaal mee eens.
Damn, we do think alike.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef OA het volgende:
Praat jij net zo verwarrend als dat je schrijft?![]()
mooi zoquote:
Dat zit er dik in, hoewel ik wel erg breed georienteerd ben hoor, qua muziekquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef Muck het volgende:
[..]
dat mag
jij zult ook vast niet alle muziek die ik luister tof vinden
GMTA Kuuk !!quote:
ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, hoewel ik wel erg breed georienteerd ben hoor, qua muziek
Nou moet je niet overdrijven...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:08 schreef Muck het volgende:
[..]
mooi zo
ligt een beetje tussen hardenberg en wijk bij duurstede in, vandaar
Goed kauwen Muckquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:09 schreef Muck het volgende:ik zat dropveters te eten en had ze op mijn bureau gelegd, en vervolgens beet ik net in het snoertje van mijn headset
whehe, n00bquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:09 schreef Muck het volgende:ik zat dropveters te eten en had ze op mijn bureau gelegd, en vervolgens beet ik net in het snoertje van mijn headset
nou niet echt ik verwoord mij soms heel anders.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Praat jij net zo verwarrend als dat je schrijft?![]()
Geeft ook allemaal niet hoor muckquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
alleen valt opgezwolle nou net in de categorievoor mij, sorry
gaan we op alle slakken zout leggen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Nou moet je niet overdrijven...![]()
WbD ligt vlakbij Culemborg, dat is beduidend verder van Zwolle dan Hardenberg...![]()
Het ligt er wel tussenin uiteraard....![]()
absoluutquote:
Nee, das zielig....quote:
demz, wat zou het dan saai wordenquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geeft ook allemaal niet hoor muck![]()
Zou wat zijn, als we allemaal hetzelfde leuk vonden
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
al kan ik ze wel met mijn tong in de knoop leggen
dan bubbelen ze leukquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, das zielig....![]()
Niet alles te serieus nemen hoor Muck!!![]()
Oeh, held!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
absoluut
al kan ik ze wel met mijn tong in de knoop leggen
Whehe...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:15 schreef Muck het volgende:
[..]
demz, wat zou het dan saai worden
pfff, stel je voor dat i kdezelfde muziek leuk zou vinden als mijn buren, dan zou ik mezelf door mijn hoofd schieten
ik had pasgeleden van die gekleurde fruitveters (rood blauw geel en groen) aan elkaar geknooptquote:
quote:
dank jequote:Op woensdag 11 juli 2007 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe...![]()
Jij hebt regelmatig briljante uitspraken!![]()
neh, ik heb niet eens een geweerquote:....
![]()
Nee, doe maar niet![]()
Ja, weet je wat nog het ergste is, ik moet dat gaan runnen elke dinsdagquote:
Dat betekent dat je gewoon alles onder controle hebt!quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik heb het zo ongeveer net zo druk als jij geloof ik
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, weet je wat nog het ergste is, ik moet dat gaan runnen elke dinsdag
Notuleren, rondvraag leiden, dat soort shit allemaal
Tiepmiepquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik zeker.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:20 schreef OA het volgende:
[..]
Dat betekent dat je gewoon alles onder controle hebt!![]()
Er is nog steeds geen beschaafde scheer-smileyquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Ik ben even pleite [afbeelding]
ffies nieuwe scheerkoppen voor m'n scheerapparaat halen.
[afbeelding]
hoe doe jij dat onder werktijd?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Ik ben even pleite [afbeelding]
ffies nieuwe scheerkoppen voor m'n scheerapparaat halen.
[afbeelding]
niet werken?quote:
Als je zoveel fokt dan doet hij iig verdomd weinigquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb ik al o-)quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je zoveel fokt dan doet hij iig verdomd weinig
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:26 schreef Pheno het volgende:
Als je zoveel fokt dan doet hij iig verdomd weinig
Van jou wisten we het alquote:
Pauze op de werkplek, kantine wordt verbouwd...quote:
quote:
Wat is duur? Hier hebben ze de prijs van 50 naar 60cent gedaanquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Kippensoep is lekker. Als lunch. Wel verrektes duur trouwens hier.
als upc mijn internet eens gaat fixenquote:
blegh, kippensoepquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:43 schreef Kuukske het volgende:
Kippensoep is lekker. Als lunch. Wel verrektes duur trouwens hier.
Eetse!quote:
nee joh! lekker. Vooral extra zout.quote:
Das wel jammer ja...quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is nog steeds geen beschaafde scheer-smiley![]()
Ik heb een uur pauze! Zodoende. Dus.quote:
quote:
80 ct.quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Jo0Lz het volgende:
Wat is duur? Hier hebben ze de prijs van 50 naar 60cent gedaan.
Afzetters.
shiftiegastquote:
Valt mee. Bij KPN is het duurder, volgens mij 1,10!quote:
die van mij is net vertrokken naar Barcaquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef shifto het volgende:
Jong: Verdwaald in de virtuele wereld.
Dat laat ik mijn broertje nu kijken, hope he learns something
Gaat het over sex met jonge meisjes?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef shifto het volgende:
Nee, liever een kadetje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:24 schreef JortK het volgende:
Krentenbol?
Whehehe, zou het helpen?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:31 schreef shifto het volgende:
Gezelligquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
die van mij is net vertrokken naar Barca
Nee, het gaat over verdwalen in het virtuele leven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat het over sex met jonge meisjes?![]()
Pervertquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik virtueel bezig ben blijf ik IRL gewoon zitten. Hoe kan je dan verdwalen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nee, het gaat over verdwalen in het virtuele leven.
Goede wending in het topicquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaa... het volgende:
[..]
Nootensex?quote:
Wat jij wilquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Necrobestialiteit....quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:47 schreef JortK het volgende:
Sex met dooie dieren dan als het toch ergens over moet gaan
DanceValleyquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:50 schreef JortK het volgende:
* OA gaat toch maar weer wat aan het werk doen
Volgens mij moet je op het linkje klikken en ook even kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ik virtueel bezig ben blijf ik IRL gewoon zitten. Hoe kan je dan verdwalen?![]()
Sex met mn eten?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:47 schreef JortK het volgende:
Sex met dooie dieren dan als het toch ergens over moet gaan
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ze is er nu niet, ik neem dr over.
Maar ze heeft me gister afgewerkt.
Een lekker kippetjequote:
Ik ben jaloersquote:
je kan nog kaarten krijgen hoorquote:
Ik zie alleen een klein wibertje in het hoekje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:53 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Volgens mij moet je op het linkje klikken en ook even kijken.
Het gaat over het feit dat jeugd niet meer uit elkaar kan houden wat echt is en wat niet. zegm aar.
want?quote:
Sommige mensen houden niet van dansen en mooie vrouwen. Dat is mooi, dan is er meer ruimte voor mij.quote:
ZKEER!!!!!!!!!!11111quote:
iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Sommige mensen houden niet van dansen en mooie vrouwen. Dat is mooi, dan is er meer ruimte voor mij.![]()
aha dat kan, scheelt dat ik een hele breede smaak hebquote:
Handig!quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
aha dat kan, scheelt dat ik een hele breede smaak heb![]()
Weer een klant de deur uit gewerkt?quote:
quote:
yup, en klaar met luns.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Weer een klant de deur uit gewerkt?
het gothic feest, iederreen daar zwartquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:16 schreef JortK het volgende:
En waarschijnlijk zaterdag ook nog naar Sensation
mauahahahquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:17 schreef shifto het volgende:
[..]
het gothic feest, iederreen daar zwart
Ah, je hebt er verstand vanquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:17 schreef shifto het volgende:
[..]
het gothic feest, iederreen daar zwart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |