Jumpenquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Te rustig waarvoor? Jumpfeestje?![]()
...und mude.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef shifto het volgende:
Arbeit macht frei!
Hey B-X. ..ssSSMorgENSSss..quote:
* Jo0Lz eensch is.quote:
Hehe, Arbeit macht money money money.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef shifto het volgende:
Arbeit macht frei!
Zou wel beter passen...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:39 schreef OA het volgende:
Fruts....![]()
Verander jij Fok!kers eens in gefok...![]()
BrandXquote:
Hehe, je moet je draai nog vinden begrijp ik...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:43 schreef eer-ik het volgende:
het is toch wel wat chaotischer dan ik gedacht had
Of nou ja, chaotisch, dat valt wel mee eigenlijk, maar ik vraag me af waar ik sommige dingen moet laten
Fokken d0hquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef shifto het volgende:
en wat gaan we vandaag doen behalve werken?
Clean desk policyquote:Op woensdag 11 juli 2007 09:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Hehe, je moet je draai nog vinden begrijp ik....
Hebben ze een clean desk policy? Ander kun je alles op je bureau kwijt ofzo?
Bezig met scriptiequote:Op woensdag 11 juli 2007 09:48 schreef shifto het volgende:
en wat gaan we vandaag doen behalve werken?
Potverdomme bij Peak hebben ze het goed voor elkaarquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:00 schreef shifto het volgende:
maarja, dalijk lekker luchen op kosten van de zaak
Ik ook...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben suffe briefjes aan het maken.
Zo eensgezind.quote:
vakantie, dan mag dat,quote:
Ik weet wel waarvoor ze het hebben ingesteld. Hier niet btw, maar bij vorige werkgever. Het is natuurlijk niet wenselijk dat er allerlei informatie op de bureaus liggen als de schoonmaak komt, of als er ingebroken wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Clean desk policy![]()
Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord...
Ik begrijp dat er dan niets op je bureau mag liggen...![]()
Daarmee creëer je onwerkbare situaties...![]()
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 11 juli 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben suffe briefjes aan het maken.
Goed-ochtend.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:04 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen
ik kom even kijken, maar ben ook zo weer weg (10 minuten)
Dat hoeft sowieso toch niet?!quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
vakantie, dan mag dat,
nu hoev ik niet op mijn nederlandsch te letten jah!
Zwemmen met dit bagger weerquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:06 schreef vdvorst het volgende:
allemaal aan het werk hier of wat is dat?
ik ga zo opgehaald worden, en dan gaan we de hele dag zwemmen
Ah, op zo'n manier...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:08 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik weet wel waarvoor ze het hebben ingesteld. Hier niet btw, maar bij vorige werkgever. Het is natuurlijk niet wenselijk dat er allerlei informatie op de bureaus liggen als de schoonmaak komt, of als er ingebroken wordt.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
JÉZUS TIEFUS SCHOONMAAKSTER. HOU JE BEK.
Dus....quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
werdtquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
vakantie, dan mag dat,
nu hoev ik niet op mijn nederlandsch te letten jah!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
Er zit een beest op je scherm!!!!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
Doei doei.quote:
Dat is op tijd.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:10 schreef shifto het volgende:
Ik verveel me nu al, moet nog 7 uur lol
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
Lol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Sorry.
Vind het gewoon ook wel zo netjes, een goede gewoonte die ik dus aan m'n vorige baan heb overgehouden...quote:
Hehe, grappig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:30 schreef JortK het volgende:
[afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, je hebt mn nieuwe vriendje verpletterd!
![]()
Misschien wel. Meer slaap = meer energie = geen uurtje eerder vrij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:40 schreef shifto het volgende:
geloof het of niet maar ik heb vanaf 1 uur vrij gevraagd, ik trek het nauwelijks bahbah, had mss wat meer disipline moeten tonen en eerder naar huis moeten gaan vannuit pokeren
Is dit nou de instelling van de jeugd van tegenwoordig? Moeten we hier de oorlog mee winnen? Hoeveelste dag is dit voor je? 3? En nu al vrij vragen omdat je een beetje moe bent?quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:40 schreef shifto het volgende:
geloof het of niet maar ik heb vanaf 1 uur vrij gevraagd, ik trek het nauwelijks bahbah, had mss wat meer disipline moeten tonen en eerder naar huis moeten gaan vannuit pokeren
Inderdaad...quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is dit nou de instelling van de jeugd van tegenwoordig? Moeten we hier de oorlog mee winnen? Hoeveelste dag is dit voor je? 3? En nu al vrij vragen omdat je een beetje moe bent?![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
OA, je hebt mn nieuwe vriendje verpletterd!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |