Werkt zij bij jou??quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zoek en zij gult vinden
Ik werk bij een opslagbedrijf in Ter Aar
quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:13 schreef OA het volgende:
[..]
Werkt zij bij jou?? [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
hell yeahquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Klinkt als zo'n dag, dat je beter in bed had kunnen blijven liggen...
robin williamsquote:Dat is toch van die Jumanji mafkees? hoe heet ie ook weer...
Ja of nee?quote:
Papier is vooral lekker met aarbeien en slagroomquote:
quote:
Ach, kan best leuk zijn toch? beetje mensen ontmoeten enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Receptiewerk
En administratie
M'n kantoor is net zo groot als dat van OA
quote:
Ohja, die. Leip figuurquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:14 schreef Muck het volgende:
[..]
hell yeah![]()
[..]
robin williams
als mork, van mork&Mindy
Pics. En plaats dan ook geen irrelevant plaatjequote:
snoeppapier?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Papier is vooral lekker met aarbeien en slagroom![]()
... en Mindy.quote:
jaaaaaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en Mindy.
Mork calling Awsom. Come in Awsom.
quote:
Maar goed, als ik bel naar het nummer dat de website weergeeft, krijg ik jou aan de telefoon?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Dat is het nieuwe pand, gaat open in september
Ik ben al heel lang weg! (uit Amsterdam)quote:
zegt me echt werkelijk waar helemaal niksquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
legt niemand de link "Beedie, beedie, beedie" , met Buck Rogers?" What's up Buck?"
Valt me tegen, vooral van jou Opa(pier)... das toch nostalgisch
ik ga over een paar jaar wegquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben al heel lang weg! (uit Amsterdam)![]()
Maar ik wil wel weer terug eigenlijk.![]()
Science Fictionserie uit dezelfde tijd als Battlestar Galacticaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
zegt me echt werkelijk waar helemaal niks
ik misschien wel naar nijmegenquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga over een paar jaar weg
uit arnhem
dat ken ik dan weer wélquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Science Fictionserie uit dezelfde tijd als Battlestar Galactica
uhuhquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef OA het volgende:
[..]
Maar goed, als ik bel naar het nummer dat de website weergeeft, krijg ik jou aan de telefoon?![]()
Kom naar utrechtquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:28 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga over een paar jaar weg
uit arnhem
MM!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je ,laat er geen gras over groeien he?
ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gráágquote:
Ik durf dat niet hoor..quote:
Hoi MMquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Utrecht?!
Is dat zo'n mooie/leuke stad dan!?
groningen is wel okee, maar ik ga toch voor utrechtquote:Groningen heeft beste binnenstad van NL.
(or so some of the signs say..)
Ik vind utrecht wel een leuke stad ja, niet zo groot, niet te klein, gewoon chill.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:46 schreef Jo0Lz het volgende:
Utrecht?!
Is dat zo'n mooie/leuke stad dan!?
Groningen heeft beste binnenstad van NL.
(or so some of the signs say..)
Hmm, eens kijken of die nummerweergave uit kan worden gezet...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zie jouw nummer dan ook, dus dan bel ik jou de hele tijd terug ook
Helemaal mee eens Ph, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
.
dan reis je vrijdag toch met mij meequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef shifto het volgende:
ik wil nog een keer naar groningen, is alleen zo lang reizen met OV.
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind utrecht wel een leuke stad ja, niet zo groot, niet te klein, gewoon chill.
Veel leuke tentjes waar je uit kunt gaan enzo, voor ieder wat wils eigenlijk.
Er zijn van die popiejopie tenten, maar ook open podium dingen, wat alternatievere tentjes etc, prima vermaak naar mijn idee.
En het is niet zo massaal als a'dam ofzo, en heeft imo 12038120938 keer meer sfeer dan r'dam, want daar is überhaupt geen sfeer...
ik vind amsterdam leuk om te winkelen, maar daar houdt het toch wel mee opquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Utrecht geweest...![]()
Althans, niet om te winkelen, uit te gaan, etc...
Maar ik geloof direct dat het gezelliger is dan R dan wel A'dam...![]()
Ja, dat is wel goed te doen daar.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind amsterdam leuk om te winkelen, maar daar houdt het toch wel mee op
Lijnbaan en de koopgoot vind ik wel chille winkels, maar de rest van rotterdam staat me gewoon niet aan. Amsterdam vind ik ok wel een leuke stad, maar zo massaal...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed te doen daar.
In Rotterdam trouwens ook wel, maar meer omdat ze daar zo veel winkels hebben, dus er is altijd wel iets te vinden... Ik ga trouwens meestal niet naar de binnenstad, maar naar Oosterhof bij het Alexandrium.
Oh, ja Buck Rogers. Ik weet het weer, maar ik was er niet zo'n fan van. Ik ben meer van het serieuze werk. Star Wars, BlackHole en zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:26 schreef Frutsel het volgende:
legt niemand de link "Beedie, beedie, beedie" , met Buck Rogers?" What's up Buck?"
Valt me tegen, vooral van jou Opa(pier)... das toch nostalgisch
ik kom eignelijk nooit in rotterdamquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:54 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed te doen daar.
In Rotterdam trouwens ook wel, maar meer omdat ze daar zo veel winkels hebben, dus er is altijd wel iets te vinden... Ik ga trouwens meestal niet naar de binnenstad, maar naar Oosterhof bij het Alexandrium.
Ah, Nijmegenquote:
Zuidplein is ook nog goed te doen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lijnbaan en de koopgoot vind ik wel chille winkels, maar de rest van rotterdam staat me gewoon niet aan. Amsterdam vind ik ok wel een leuke stad, maar zo massaal...
!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:49 schreef Pheno het volgende:
.
Eens!quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. alles links van de lijn Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Eindhoven is verrot... veel teveel crimi...
dus Enschede, Groningen, Nijmegen, Maastricht en Eindhoven dan maar![]()
![]()
whehehehequote:Op woensdag 11 juli 2007 11:57 schreef OA het volgende:
Hier vlakbij zit een heel erg streng gereformeerde school...
Nadeel daarvan is dat ik elke dag hordes met meisjes voorbij zie fietsen met een lange (oma)rok, heel kort haar of een permanentje en een megatas... [afbeelding]
Ik neem aan dat de lijn wel rechts van Eindhoven loopt, zodat die stad zelf niet bij het goede rijtje hoort...quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
Hmm.. alles links van de lijn Leeuwarden - Zwolle - Amersfoort - Eindhoven is verrot... veel teveel crimi...
![]()
sowieso, maar je zit dan ook in zuidquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Zuidplein is ook nog goed te doen.
Wel hééél véééééél tuig overigens...![]()
en zwolle zelf dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:58 schreef Frutsel het volgende:
![]()
monteverdilaan, mot ik verder gaan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:01 schreef Muck het volgende:
[..]
en zwolle zelf dan?
daar willen we eigenlijk over een jaar of 3 heen verhuizen
Niet echt allemaal, maar wel bijna...quote:
wat zegt u?quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
monteverdilaan, mot ik verder gaan?
Modderfokking opgezwolle
quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
monteverdilaan, mot ik verder gaan?
Modderfokking opgezwolle
ik heb het hele weekend doorgebracht in hardenberg, ik weet wat je doormaaktquote:Op woensdag 11 juli 2007 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Niet echt allemaal, maar wel bijna...![]()
Heel af en toe komt er een mooie meid voorbij, inclusief omarok, maar exclusief jongenskapsel...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |