Alles is weer Huubjes schuld..we zijn het zo langzamerhand gewend..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub zit achter nu?
Het is ook zo'n gevoelig joch he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
brian heeft tranen in zijn ogen , t'is er weer ruig aan toe gegaan.
Please rot op met je Brian aanbidderij. Nu gaan we weer uren krijgen waarin Brian zich opwerpt als beschermer van dames in nood.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
En ze houdt angstvallig nu die tieten omhoog. Anders droppen ze zeker 20cm naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft inderdaad een afgrijselijk buik.
Geintje hoop ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub AANRANDER!
Ik vind dit zo egoistisch, Brian slaat zelf vrouwen, en Denniks en Jaap hebben Lieke der kleding ook van der lijf gerukt. En dat mag allemaal wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
Iedereen is het er over eens , Huub ging veeeeeeeeeeells te ver
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
stomme kutkabouter zonder zelfbeheersing
ik ga weer voor je sms-en
Oh, dus dan is het geoorloofd als je als vent met je poten aan iemand slipje gaat zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo...? het was Nadia's idee om met Huub naar bed te gaan. Ze heeft hem zelf getongd.... Zij begon met uitdagen...
Alweer doodverwensingen. Heeft Nadia ook al criminele vriendjes. Dat heeft de redactie dan weer mooi gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia tegen Natasia over Huub: "Als ie buiten komt gaat hij dood"![]()
![]()
![]()
Toen lagen ze in een deuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Wacht, ze lopen nu allemaal te janken dat Huub Nadia's bikini broek van der reet af trok.
HALLO wat deed Jaap bij Lieke?
Wat deed Denniks bij Lieke?
Ach, hij had het ook weer over spugen net voor de streamlock, al gaat huub daarin wel steeds verder. In mijn ogen deed Huub niets verkeerds totaan de streamlock behalve Nadia uitlokken omdat ze zo'nquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef riri het volgende:
Weet Brian niet wat hij zelf heeft gedaan>...een hele ruit aan diggelen slaan....man...is hij dat vergeten???????????
Bedoel je ons daarmee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
9 maanden opsluiting eist zijn tol. Normen en waarden zijn zoek, Ook bij de verslaggevers. Best wel triest dit.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
9 maanden opsluiting eist zijn tol. Normen en waarden zijn zoek, Ook bij de verslaggevers. Best wel triest dit.
ja gaat het nog even voor hem opnemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alles is weer Huubjes schuld..we zijn het zo langzamerhand gewend..
kuch kuch , daarmee bedoel ik dat er weer behoorlijk wat para duw en trek werk is geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Please rot op met je Brian aanbidderij. Nu gaan we weer uren krijgen waarin Brian zich opwerpt als beschermer van dames in nood.
Is er al een filmpje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geintje hoop ik.. Nadia douwt een tong bij Huub in de mond en zegt dat ze vanavond met hem gaat neuken. Wie is er een aanrander dan?
Is ook zo.Eric, Amanda en Natas ook bij Lieke. Maar 3x fout maakt nog geen goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Wacht, ze lopen nu allemaal te janken dat Huub Nadia's bikini broek van der reet af trok.
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het geoorloofd als je als vent met je poten aan iemand slipje gaat zitten?
Je bent totaal doorgeslagen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vind dit zo egoistisch, Brian slaat zelf vrouwen, en Denniks en Jaap hebben Lieke der kleding ook van der lijf gerukt. En dat mag allemaal wel.
Toevoeging:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Denniks is ooit een keer aangesproken door een uitziende Marokkaanse jongen, net als in de PC Hooftstraat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
Ach, Dennis heeft Marokkaanse vrienden...dat verklaart alles![]()
ik had het idee, dat dat model het tegen hem vertelde.. die op Lieke leek (zij was heel dik met zowel Lieke als Huub)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef STAP01 het volgende:
Ik zag tussen de bedrijven door nadat Huub vanuit de Jacuzzi naar achter werd geroepen dat hij met Lieke die net de woonkamer binnenkwam stond te smoezen. Volgens mij heeft hij de plannen van Dnix, Nadia en Jaap achter te horen gekregen.
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
het is werkelijk waar te zot voor woorden hoe jullie iedere keer het gedrag van Huub weer goedpraten
jullie zijn echt gehersenspoeld
Ik gooi niet iedereen op een hoop, maar ik hoop dat er over na wordt gedacht.quote:
Ze lokken terror uit en als het dan niet loopt zoals ze willen en ze krijgen het keihard terug dan lopen ze allemaal het zielige slachtoffer uit te hangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
[..]
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????
ben je dat vergeten?
laat je hersenen eens werken jongen
Genoeg van gezien, liever geen caps van dr buik hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef mspoez het volgende:
Daarnet was Natas Naad aan het helpen met een trui aandoen, camera vól op het buikie en HOP, weg stream. Toch wel gek hoor.
A: `Als mijn vrienden dit horen...hij hoeft niet eens de poort uit te lopen...echt`quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda begint tegen Jaap te lullen. Jaap stapt op en loopt weg.
Kom op Scan je kan niet zijn gedrag goedpraten met een mislukte poging van Nadia om het spel te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, het lelijke mens is Nadia in dit geval... die een relatie probeert kapot te maken.
Zo kun je álles wel goed lullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
[..]
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????
ben je dat vergeten?
laat je hersenen eens werken jongen
Lees even mijn post van even terug, dan zie je wat er gebeurde tussen Natasja en Nada.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Is ook zo.Eric, Amanda en Natas ook bij Lieke. Maar 3x fout maakt nog geen goed.
Ze zijn allemaal walgelijk.![]()
Ren Lieke Ren!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
Lieke gaat toch niet der 24uur aanvragen
Ja als je het zo stelt wel... Nada slaat en bijt, stelt voor om te neuken, waarom is het dan verkeerd een slipje van iemands lijf te rukken? ik zie het niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ja gaat het nog even voor hem opnemen
omdat Nadia bedreigen uitte richting Huubquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef jassy het volgende:
Stream 3 en 4 zijn weer gelocked :/
Oh ze heeft 't vast over d'r pooiersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
A: `Als mijn vrienden dit horen...hij hoeft niet eens de poort uit te lopen...echt`
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?
klopt. En nu met RTL zou het helemaal niet meer mogen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor; maar Nadia zegt dus heel duidelijk dat ze geslagen heeft!
Dat is dan toch gewoon en exit?!!!!! Hoe duidelijker moet het worden?
Stel toch eens een grens Talpa! Eerst werd e trap van Natasia door de ogen gezien en nu wee een klap?!
dat kan toch gewoon niet?!
Als je het over aanranden hebt, dan was die tong in de mond duwen bij Huub door Nadia wel de aanzet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt wel... Nada slaat en bijt, stelt voor om te neuken, waarom is het dan verkeerd een slipje van iemands lijf te rukken? ik zie het niet...
Om eerlijk te zijn, die buik van Natas is dan wel een heel stuk voller, maar die heeft nog wel een nette buik, als ze door gaat trainen issie zo weer mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft Nadia ook een kind gebaart........die buik, die tieten.....niks geen gaaf figuurtje voor een 22 jarige. Dan denk je al gauw aan Natasia der buik, en waar dat van komt weten we....![]()
Ik heb over het algemeen niet zo'n last van 'haat' en dat soort dingen over de miljonairs hoor. Dus ik zie liever dat mensen direkt worden aangesprokenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik gooi niet iedereen op een hoop, maar ik hoop dat er over na wordt gedacht.![]()
Sorry hoor, maar als Huub zeer agressief haar bikinbroekje aftrekt dan vind ik dat onder de noemer aanranden vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
Stel toch eens een grens Talpa! Eerst werd e trap van Natasia door de ogen gezien en nu wee een klap?!
Ja wie wordt er nu weer alleen aangepakt, Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?
De manier waarop zint me niet. Hij heeft hersens genoeg om het slim aan te pakken, Maar in zijn drift flipt hij tot over de grens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef riri het volgende:
Huub heeft vies vuil gedrag openlijk geretourneerd gegeven aan mensen die totaal niet waard zijn ook maar te spreken van beschaafd gedrag....ik hou van huubje zijn karakter
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Nada, ik heb dat broekje al teruggegeven aan Jolette.
Nada: Dat maakt me niet uit fucking hoer.
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ren Lieke Ren!!!!![]()
![]()
Verlaat die achterlijke kutbende!!![]()
![]()
Huub riep al om een ton... maar of ie zichzelf ook genoeg beheerst heeft...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
laten we hopen van wel en dat die kut huub deruit wordt gekicked!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
Lieke gaat toch niet der 24uur aanvragen
Dus zij mag hem wel slaan en bijten, maar hij mag als tegenreactie niet iets terug doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.
Achter mensen hun rug om praten vind ze zoooo erg. Hypocriet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wie praat er nu achter de rug om?
Oh en dan is het zielig ???????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja wie wordt er nu weer alleen aangepakt, Huub.
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Want Lieke neukt voor dekking en Nadia's dekhengst wil niet neuken?
Triest zooitje daar.
Wie heeft er een cap van haar lijf? Het is haar zwakke punt en het is altijd leuk om er een nog ergere vorm van boulimia aan te praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Huub met allemaal foto's van Nadia d'r buik en hangtieten wel leuk vinden..
Die zit natuurlijk achter... Nadia ging te ver... maar Huub ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen niet waar Huub is. Krijgt hij weer de zwarte piet?
Dat is DGK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh en dan is het zielig ???????
Wel wordt goedgekeurd hoe Huub iedereen erbij betrok om Eric weg te pesten ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef noucky het volgende:
Sorry hoor, maar als Huub zeer agressief haar bikinbroekje aftrekt dan vind ik dat onder de noemer aanranden vallen.
Nadia heeft het volste recht zich te mogen verdedigen.
Praatjes vullen geen gaatjes Nadiaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Nadia zegt weer dat Huub dood gaat als hij buitenkomt.
En een drankverbod...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen niet waar Huub is. Krijgt hij weer de zwarte piet?
Het is tegenwoordig zeker stoer om op te scheppen over (denkbeeldige) moordlustige familie / vriendjes. Ik vind het vrij sneu. Los lekker zelf je problemen op, dàt is pas stoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Nada: Tas, ik heb geslagen, moet ik nu weg?
Tas: tuurlijk niet, je hebt het goed gedaan.
Nada: Als hij buiten komt is hij dood.
Tas: Vind je het gek, hoorde je wat hij zei,
Nada: Ben je boos op mij, bescherm je mij?
Ta: tuurlijk poppie.
Of dat ze de 7e blaasontsteking van haar verblijf te pakken krijgtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Starlie het volgende:
Amanda gaat ff met haar blote reed op een houten bankje zitten... ze mag wel oppassen dat er straks geen splinters inzitten!
natuurlijk wel - wat lelijke scheldwoorden, zonder fysiek geweld levert nog steeds geen boete opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub riep al om een ton... maar of ie zichzelf ook genoeg beheerst heeft...?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wie heeft er een cap van haar lijf? Het is haar zwakke punt en het is altijd leuk om er een nog ergere vorm van boulimia aan te praten.
Dussssssssss, Brian, Jaap, Dennis en Huub eruit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda geeft even een tip...Bel de politie en geef hem aan voor aanranding...
en dat is het gemene..... ze praten helemaal niet lelijk over Japiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Nadia laat steeds meer haar "lieve" masker vallen. Nu vertelt ze aan Jaap dat Huub en Lieke zo negatief achter zijn rug om praten.
Mooie aanleiding voor de redactie om haar nu uit de villa te trappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.
laat ze de beelden maar zien dan weten ze wat nadia als eerste deedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dussssssssss, Brian, Jaap, Dennis en Huub eruit.
Hou op! Je doet zelf niet anders. Als het over Brian gaat dan weet je niet hoe snel je het over Huub moet hebben en dat is niet erg maar verwijt het een ander dan ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef maril het volgende:
Belachelijk om Huubs gedrag goed te praten doormiddel wat andere bewoners hebben gedaan, iedereen heeft zijn eigen verantwoordeklijkheid, het is niet zo als Brain een ruit inslaat mag Huub dit of dat doen , zo werkt dat echt niet.
Aan het genieten, hoe die hoer te grazen werd genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige mensen op dit forum zijn helemaal doorgeslagen.
Waar waren jullie trouwens toen Dennix en Jaap de kleren van Lieke afrukten?
Het was toch haar bedoeling om haar gaatje te vullen?quote:
dat je daar naar kunt luisteren... pfff trek het ff niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef riri het volgende:
moet je dennix nu eens horen.....wat een lage personen zijn dit en denken dat zij nog gelijk hebben ook
Uit de media begreep ik altijd dat Marokkaanse meisjes lang niet zo erg zijn als jongens....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef riri het volgende:
ze denkt dat ze met haar zielig doen alles goed kan praten van zichzelf....mooi niet.....je bent slechter dan amanda zelf nadia....ik weet nu pas dat ik in dat soort gedrag wat jij vertoont,die zogenaamde onzekerheid nooit in moet trappen...je bent erger dan erg
4 tegen 1 en nix liep steeds te trekken....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Dennis "dat escaleren dat moet niet"
Nou, ik zag jou toch aardig stoken en duwen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
Daar baal ik nu van, Nadia die zegt dat Je iemand op moet jennen zodat hij door het lint gaat en weg kan.
Eigelijk zou zo iemand die bewust gaat uitlokken ook weg moet.
Als je gaat zuipen zonder een bodem in je buikje (zonder ook maar een hapje brood ect) ben je wel snel lam.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef mspoez het volgende:
Is Naad nou zo dronken? Mix van medicijnen en drank ofzo?
Jezus Gert, wat een opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan het genieten, hoe die hoer te grazen werd genomen.
Joh, hou eens op! Als je zo op iedereen hier neerkijkt dat je ons allemaal over één kam scheert, kun je beter wat anders gaan doen. Die generalisaties ben ik nu wel een beetje zat van je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
hoezo terecht???????????????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Het begon dus met dat Huub racistische opmerkingen ging maken en daar Nadia problemen mee had.
Huub vond het vervolgens dus nodig na tegengas van Nadia ( en terecht ) dat Huub agressief haar broekje aftrok.
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.
Ik hoorde het duidelijk andersom en het kwam uit Amanda's mond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef agter het volgende:
brian heef H geslagen??
Je lult, ga een geit neuken op die berg van je. Nadia begon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Het begon dus met dat Huub racistische opmerkingen ging maken en daar Nadia problemen mee had.
Huub vond het vervolgens dus nodig na tegengas van Nadia ( en terecht ) dat Huub agressief haar broekje aftrok.
Daar begon het helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
hhaha huub is zelf de grootste debiel die er isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef wolferl het volgende:
Huub hou de eer aan jezelf, ga de villa uit.
Laat deze debielen voor wat ze zijn, je zal op Fok prima worden opgevangen.
Wij weten hoe het zit. Kom op Huub.
De rest is nog erger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef dahlia het volgende:
Hoe kunnen jullie na het zien van de "nieuwe " Huub nog steeds voor hem opnemen? Hij is aan het doordraaien ziet niemand dat??
Als zelfs de moderators zulke woorden gaan gebruiken mogen we hopen dat DGK snel van de buis gehaald wordt, FOK wordt langzaam aan net zo ergs als de tokkies in dat huis...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
Och, dat moet Jaap toch doorzien. Nada praat helemaal nooit met Wuub of Lieke, wat Jaap ook weet, dus hoe zou zij dat moeten weten. Zegt meer over Nadaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Desii het volgende:
[..]
en dat is het gemene..... ze praten helemaal niet lelijk over Japie
Mooooi eindelijk iemand die het ook opvalt, Huub heeft het eerder deze week al gezegd tegen hem. Dat ie scheel kijkt. Maar toen begon Denniks een kikker na te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
is dennix een beetje scheel?
Ik neem het nog steeds voor hem op jaaa... zeer zeker... want Nada heeft het gewoon uitgelokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef dahlia het volgende:
Hoe kunnen jullie na het zien van de "nieuwe " Huub nog steeds voor hem opnemen? Hij is aan het doordraaien ziet niemand dat??
Nadia? Wie is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je lult, ga een geit neuken op die berg van je. Nadia begon.
Dat zegt duas ook genoeg over jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was veel later, Nadia en Dennis begonnen opmerkingen tegen Lieke te maken en Huub ging zich ermee bemoeien. Dat broekje aftrekken was een reactie van Huub op het uitgelekte plannetje van D en Nadia om net te doen of ze met Huub wilde neuken om zo te stoken tussen Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Wat een nivo. Jij zou zo de Gouden Kooi inkunnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Uit de media begreep ik altijd dat Marokkaanse meisjes lang niet zo erg zijn als jongens....
Hoe erg moeten die knulletjes dan wel niet zijn?
Ik hoop dat Naatje een uitzondering is.
Dat meen je toch niet echt hè. Als dat van Nadia een poging was om het spel te spelen, dan was de ractie van Huub dat ook. Ze wilde toch met hem naar bed. Nou, kom maar dan. maar opeens krabbelde ze terug. De actie van Huub was perfect en de enige juiste.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kom op Scan je kan niet zijn gedrag goedpraten met een mislukte poging van Nadia om het spel te spelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia? Wie is dat?
Je bedoelt 'Naveltje's".
Ik kan me voorstellen dat je niet naar Dennis kunt luisteren, want hij wil jou Huubje aanvallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Desii het volgende:
[..]
dat je daar naar kunt luisteren... pfff trek het ff niet.
Zen lekker verderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?
En al helemaal nu, vlak voor de overgang naar RTL. Maar ja. schorriemorrie is waarschijnlijk het enige volk dat nog staat te popelen die kooi in te gaan.
Ik ben hier veel te zen voor, geen zin in vanavond.![]()
Ik wacht nog steeds dat de roze Cadilac voor de poort staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?![]()
maar dat was met een knipoog dan mag het nl wel.quote:
Met zo'n foto recruteer jij hetero's om homo te worden?quote:
Brian heeft Huub geslagen "dan kost het me maar 10.000" dat kwam uit de mond van Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik hoorde het duidelijk andersom en het kwam uit Amanda's mond.
Jaaaaaaaaa, medestanders! Die kop en ogen kloppen voor geen meter!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooooi eindelijk iemand die het ook opvalt, Huub heeft het eerder deze week al gezegd tegen hem. Dat ie scheel kijkt. Maar toen begon Denniks een kikker na te doen.
Ja eerst was het de glas, en toen zei ze dat Huub der voet had gekrabt, en nu zegt ze dat Huub der heeft getrapt op de enkel. En Denniks doet er nog een schepje boven op en zegt dat Huub haar trapte toen de camera net wegdraaide.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef Meganog het volgende:
De enkel van Nadia bloedt. Dat komt doordat Huub haar daar heeft gekrabt...
De enige juiste weergeving van de feiten...........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt hè. Als dat van Nadia een poging was om het spel te spelen, dan was de ractie van Huub dat ook. Ze wilde toch met hem naar bed. Nou, kom maar dan. maar opeens krabbelde ze terug. De actie van Huub was perfect en de enige juiste.Zoiets had ze met mij ook niet moeten flikken. Het was in dit geval Nadia die Huub aanrandde met haar tong in zijn mond, maar daar hoor je niemand over. Zeker omdat een aanrander altijd een man moet zijn ofzo.
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.
Ik zie dat niet staan....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
"Huub moet weg!"
Een clash tussen Huub en Nadia, en daardoor ook clash tussen Huub en de overige Miljonairs is het gesprek van de avond. Echt iedereen is nijdig op Huub en zijn vriendinnetje Lieke. Ze snappen niet waar zijn uitspattingen van zoeven vandaan kwamen. Maar ze zijn klaar met de Oldenzaler, dat is duidelijk…
Bron: degoudenkooi.tv
Wie schrijft er tegenwoordig op die site??!!! Het lijkt wel een kinderboekenschrijver...
Ja dat heb je met kinderen die hun zin niet krijgen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef Rudieh het volgende:
bwHAhaha Huupieeee...fucking crybaby
een stelletje debielenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Nada: We moeten ze allemaal doodmaken, die psycho's.
Wat hebben ze in godsnaam die Kooi ingezet?
Zoals verwacht een bij voorbaat mislukt plan van Nadia die keihard trerug komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"
omg...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een Marrokaans rolmodelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Als Dennix zo goed de camera's in de gaten houdt, dan had hij niet kunnen zien dat huub trapte.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja eerst was het de glas, en toen zei ze dat Huub der voet had gekrabt, en nu zegt ze dat Huub der heeft getrapt op de enkel. En Denniks doet er nog een schepje boven op en zegt dat Huub haar trapte toen de camera net wegdraaide.
Ja oke, dit is bullshit, want Nadia stapte gewoon in glas en het bloed kwam van onder haar voet.
Nee hoor, er is hier gelukkig ook een stel users dat niét helemaal doorgeslagen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, hou eens op! Als je zo op iedereen hier neerkijkt dat je ons allemaal over één kam scheert, kun je beter wat anders gaan doen. Die generalisaties ben ik nu wel een beetje zat van je.
Helemaal mee enns SCan, maar Huub zit nu wel met de gebakken peren. Stijn weg en die kut van een Pannekoek die Huub niet mag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik moest zelfs Huub van een beveiligingsman aftrekken"
Mooi, stop dan met generaliseren. Dat jou weinig boeit hier weten we al, dus dat hoef je niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, er is hier gelukkig ook een stel users dat niét helemaal doorgeslagen is.
En het boeit me werkelijk niets dat jij mij zat bent. Tante betje.
Ik vind dit nogmaals kut om te zeggen, maar Huub moet nu lekker zijn 24 uur aanvragen, en dat hele zooitje lekker laten daar. Dan durf ik mijn handen voor in het vuur te steken dat DGK binnen 4 weken nog slechtere kijkcijfers heeft dan het allerslechtste programma ooit. Maar dit zeg ik omdat ik Huub vele malen hoger heb zitten dan die randdebielen nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Natasja: De grote boze buurvrouw is er nu en die mag Huub voor geen meter, en daar zit hij nu bij uit te huilen.
Lees Kut van een Pannekoek.
Dat eerste had ze niet moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op de streams te zien was absoluut niet. Jaap heeft al vele ergere dingen gedaan en dat van Huub was ook nog eens een logische reactie op de uitdaging van Nadia. Maar de klap van Nadia is wel te ver natuurlijk. alleen zal er na de Natasia trap niemand meer uitgestuurd worden. Kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk achter... Nadia ging te ver... maar Huub ook?
Ja en dan hard lachen als een ander huilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft al moeten janken door beide nieuwe miljonairs. Geweldig
je snapt er niets van....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef klarelucht het volgende:
wat is die huub toch een zielig mannetje........![]()
Gebakken peren? Hij heeft niets gedaan wat niet mag hoor. Ze gaan hem echt niet wegsturen voor het uittrekken van een bikini, anders zouden ze ook Jaap moeten wegsturen. En nadia gaat ook niet weg, zeker niet nadat ze Natasja hebben laten zitten na die trappen... Kortom, zoals gewoonlijk gaat er weer niets gebeuren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
Helemaal mee enns SCan, maar Huub zit nu wel met de gebakken peren. Stijn weg en die kut van een Pannekoek die Huub niet mag.
ik denk dat tie liever alleen is.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef Starlie het volgende:
Huub ligt te wachten totdat Lieke hem komt troosten?!
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op de streams te zien was absoluut niet. Jaap heeft al vele ergere dingen gedaan en dat van Huub was ook nog eens een logische reactie op de uitdaging van Nadia. Maar de klap van Nadia is wel te ver natuurlijk. alleen zal er na de Natasia trap niemand meer uitgestuurd worden. Kunnen ze niet maken.
Kan hem zelf niet posten, mooi buikje hoor!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef carpediem23 het volgende:
http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/36065674.jpg
denk het ookquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben iets met Huub geflikt, dat zie je nu.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:40 schreef riri het volgende:
ik hoop echt dat ze de beelden laten zien aan dat BANND groepje wat er ECHT IS GEBEURD
De vraag is wat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef scanman01 het volgende:
Ze hebben iets met Huub geflikt, dat zie je nu.
Bol.com uit de kast, muziekje op de achtergrond, schemerlichtje....quote:
er is inmiddels een apart topic voor geopend waar dit soort onsmakelijke foto's veel beter passenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef carpediem23 het volgende:
En dat schrijf ik dus al vele weken, dat Lieke fungeert als oppas voor huppeltje..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
OWwwwwwwwwww wtf, heeft ze daar nog iets overheen of is dat gewoon dood vlees?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef carpediem23 het volgende:
Echt wel misvormd, welke arts heeft dat gedaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef carpediem23 het volgende:
Mooi Cap.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef carpediem23 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Huub eruit moet.
Lieke is de meest normale daar. Op afstand gevolgd door Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef riri het volgende:
Lieke blijft zich netjes gedragen....Jaap die toch al veel over haar heeft gezegd en toch blijft ze netjes
Ik heb ook zo'n half vermoeden, ja. Maar eigenlijk kunnen ze dat niet maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
zeker weten van nietquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Geniet schat!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bol.com uit de kast, muziekje op de achtergrond, schemerlichtje....
tijd om te relaxen..ik ben overal wel klaar mee...![]()
Ja dat is "Ze hebben mij onrecht aangedaan" adem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef cobain94 het volgende:
Ademt huub nou zo zwaar op stream 2?
Als Huub eruit moet dan samen met nadia, en Natasja als nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
wij hopen dat Huub eruit moet......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Dat weet ik niet. Dat voel ik zo. Ben net Sylvia soms.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Waarom in vredesnaam. nadia waarschijnlijk wel
Die heeft geslagen.
Als dat écht zo is, dan zou dit weleens einde Huub in de villa kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Wegens zijn gedrag wel ja , dat verdient hij naar mijn mening. En Huub altijd maar zeggen 'Cry baby' met een lach , dat keur je dan zeker wel goed? Wie is hier nu de cry baby?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en dan hard lachen als een ander huilt.
Beveiligingsmannen zijn geen onderdeel van het spel.... daar zijn beveiligingsmannen juist voor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat écht zo is, dan zou dit weleens einde Huub in de villa kunnen zijn.
Fons zal er niet mee zitten namelijk.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef dahlia het volgende:
Ja hoor het meisje eet niet zegt Lieke dus mag je d'r broek van d'r kont trekken??
Ja maargoed er is zoveel gebeurd, ik denk ook dat ze Huub er uit sturen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n half vermoeden, ja. Maar eigenlijk kunnen ze dat niet maken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt doodzielig, die knul ligt gewoon te schudden van de zenuwen
zielig?? omdat hij zijn woede niet kan beheersen
[afbeelding]
nee ze zegt dat ze daarom dronken is, luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef dahlia het volgende:
Ja hoor het meisje eet niet zegt Lieke dus mag je d'r broek van d'r kont trekken??
mwoah..nu vind ik niet dat Nadia ontzettend veel respect moet verdienen. Los van wat Huub heeft gedaan kan ik geen greintje respect voor die chick opbrengen. Het is een ontzettend vaag wijf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Nog een pammetje voor huubje graag....![]()
Fucking aanrander....en hij had zo'n respect voor vrouwen.![]()
Loser opmerking en je kijkt zeker vandaag voor het eerst, en dan nu al door een bepaalde bril.. zeer knap van je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Nog een pammetje voor huubje graag....![]()
Fucking aanrander....en hij had zo'n respect voor vrouwen.![]()
Het zou me niks verbazen, Stijn weg, Flens in da house,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Als Huub "van een beveiliginsman afgetrokken moest worden", dan klinkt dat alsof hij dus een beveiliger aanviel. Ik denk dat het er dan weinig toe doet dat zij geen onderdeel van het spel zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Beveiligingsmannen zijn geen onderdeel van het spel.... daar zijn beveiligingsmannen juist voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |