Ja eerst was het de glas, en toen zei ze dat Huub der voet had gekrabt, en nu zegt ze dat Huub der heeft getrapt op de enkel. En Denniks doet er nog een schepje boven op en zegt dat Huub haar trapte toen de camera net wegdraaide.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef Meganog het volgende:
De enkel van Nadia bloedt. Dat komt doordat Huub haar daar heeft gekrabt...
De enige juiste weergeving van de feiten...........quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet echt hè. Als dat van Nadia een poging was om het spel te spelen, dan was de ractie van Huub dat ook. Ze wilde toch met hem naar bed. Nou, kom maar dan. maar opeens krabbelde ze terug. De actie van Huub was perfect en de enige juiste.Zoiets had ze met mij ook niet moeten flikken. Het was in dit geval Nadia die Huub aanrandde met haar tong in zijn mond, maar daar hoor je niemand over. Zeker omdat een aanrander altijd een man moet zijn ofzo.
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.
Ik zie dat niet staan....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
"Huub moet weg!"
Een clash tussen Huub en Nadia, en daardoor ook clash tussen Huub en de overige Miljonairs is het gesprek van de avond. Echt iedereen is nijdig op Huub en zijn vriendinnetje Lieke. Ze snappen niet waar zijn uitspattingen van zoeven vandaan kwamen. Maar ze zijn klaar met de Oldenzaler, dat is duidelijk…
Bron: degoudenkooi.tv
Wie schrijft er tegenwoordig op die site??!!! Het lijkt wel een kinderboekenschrijver...
Ja dat heb je met kinderen die hun zin niet krijgen...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef Rudieh het volgende:
bwHAhaha Huupieeee...fucking crybaby
een stelletje debielenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Nada: We moeten ze allemaal doodmaken, die psycho's.
Wat hebben ze in godsnaam die Kooi ingezet?
Zoals verwacht een bij voorbaat mislukt plan van Nadia die keihard trerug komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"
omg...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Een Marrokaans rolmodelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:37 schreef beequeen het volgende:
Als Dennix zo goed de camera's in de gaten houdt, dan had hij niet kunnen zien dat huub trapte.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja eerst was het de glas, en toen zei ze dat Huub der voet had gekrabt, en nu zegt ze dat Huub der heeft getrapt op de enkel. En Denniks doet er nog een schepje boven op en zegt dat Huub haar trapte toen de camera net wegdraaide.
Ja oke, dit is bullshit, want Nadia stapte gewoon in glas en het bloed kwam van onder haar voet.
Nee hoor, er is hier gelukkig ook een stel users dat niét helemaal doorgeslagen is.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, hou eens op! Als je zo op iedereen hier neerkijkt dat je ons allemaal over één kam scheert, kun je beter wat anders gaan doen. Die generalisaties ben ik nu wel een beetje zat van je.
Helemaal mee enns SCan, maar Huub zit nu wel met de gebakken peren. Stijn weg en die kut van een Pannekoek die Huub niet mag.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet dat zij haar tong niet in zijn mnd had moeten duwen dan? Nadia zei dat ze echt graag met Huub naar bed wilde. Dat was natuurlijk bluf... en Huub speelde die bluf uit door te zeggen: "Kom dan. Dan doen we het nu"
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik moest zelfs Huub van een beveiligingsman aftrekken"
Mooi, stop dan met generaliseren. Dat jou weinig boeit hier weten we al, dus dat hoef je niet te zeggen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee hoor, er is hier gelukkig ook een stel users dat niét helemaal doorgeslagen is.
En het boeit me werkelijk niets dat jij mij zat bent. Tante betje.
Ik vind dit nogmaals kut om te zeggen, maar Huub moet nu lekker zijn 24 uur aanvragen, en dat hele zooitje lekker laten daar. Dan durf ik mijn handen voor in het vuur te steken dat DGK binnen 4 weken nog slechtere kijkcijfers heeft dan het allerslechtste programma ooit. Maar dit zeg ik omdat ik Huub vele malen hoger heb zitten dan die randdebielen nu.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Natasja: De grote boze buurvrouw is er nu en die mag Huub voor geen meter, en daar zit hij nu bij uit te huilen.
Lees Kut van een Pannekoek.
Dat eerste had ze niet moeten doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat op de streams te zien was absoluut niet. Jaap heeft al vele ergere dingen gedaan en dat van Huub was ook nog eens een logische reactie op de uitdaging van Nadia. Maar de klap van Nadia is wel te ver natuurlijk. alleen zal er na de Natasia trap niemand meer uitgestuurd worden. Kunnen ze niet maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zit natuurlijk achter... Nadia ging te ver... maar Huub ook?
Ja en dan hard lachen als een ander huilt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:38 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Huub heeft al moeten janken door beide nieuwe miljonairs. Geweldig
je snapt er niets van....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:41 schreef klarelucht het volgende:
wat is die huub toch een zielig mannetje........![]()
Gebakken peren? Hij heeft niets gedaan wat niet mag hoor. Ze gaan hem echt niet wegsturen voor het uittrekken van een bikini, anders zouden ze ook Jaap moeten wegsturen. En nadia gaat ook niet weg, zeker niet nadat ze Natasja hebben laten zitten na die trappen... Kortom, zoals gewoonlijk gaat er weer niets gebeuren...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef beequeen het volgende:
Helemaal mee enns SCan, maar Huub zit nu wel met de gebakken peren. Stijn weg en die kut van een Pannekoek die Huub niet mag.
ik denk dat tie liever alleen is.....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef Starlie het volgende:
Huub ligt te wachten totdat Lieke hem komt troosten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |