Dus zij mag hem wel slaan en bijten, maar hij mag als tegenreactie niet iets terug doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.
Achter mensen hun rug om praten vind ze zoooo erg. Hypocriet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wie praat er nu achter de rug om?
Oh en dan is het zielig ???????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja wie wordt er nu weer alleen aangepakt, Huub.
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:23 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Want Lieke neukt voor dekking en Nadia's dekhengst wil niet neuken?
Triest zooitje daar.
Wie heeft er een cap van haar lijf? Het is haar zwakke punt en het is altijd leuk om er een nog ergere vorm van boulimia aan te praten.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Huub met allemaal foto's van Nadia d'r buik en hangtieten wel leuk vinden..
Die zit natuurlijk achter... Nadia ging te ver... maar Huub ook?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen niet waar Huub is. Krijgt hij weer de zwarte piet?
Dat is DGK.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef noucky het volgende:
[..]
Oh en dan is het zielig ???????
Wel wordt goedgekeurd hoe Huub iedereen erbij betrok om Eric weg te pesten ?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef noucky het volgende:
Sorry hoor, maar als Huub zeer agressief haar bikinbroekje aftrekt dan vind ik dat onder de noemer aanranden vallen.
Nadia heeft het volste recht zich te mogen verdedigen.
Praatjes vullen geen gaatjes Nadiaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef Disana het volgende:
Nadia zegt weer dat Huub dood gaat als hij buitenkomt.
En een drankverbod...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap alleen niet waar Huub is. Krijgt hij weer de zwarte piet?
Het is tegenwoordig zeker stoer om op te scheppen over (denkbeeldige) moordlustige familie / vriendjes. Ik vind het vrij sneu. Los lekker zelf je problemen op, dàt is pas stoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef beequeen het volgende:
Nada: Tas, ik heb geslagen, moet ik nu weg?
Tas: tuurlijk niet, je hebt het goed gedaan.
Nada: Als hij buiten komt is hij dood.
Tas: Vind je het gek, hoorde je wat hij zei,
Nada: Ben je boos op mij, bescherm je mij?
Ta: tuurlijk poppie.
Of dat ze de 7e blaasontsteking van haar verblijf te pakken krijgtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef Starlie het volgende:
Amanda gaat ff met haar blote reed op een houten bankje zitten... ze mag wel oppassen dat er straks geen splinters inzitten!
natuurlijk wel - wat lelijke scheldwoorden, zonder fysiek geweld levert nog steeds geen boete opquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub riep al om een ton... maar of ie zichzelf ook genoeg beheerst heeft...?
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Wie heeft er een cap van haar lijf? Het is haar zwakke punt en het is altijd leuk om er een nog ergere vorm van boulimia aan te praten.
Dussssssssss, Brian, Jaap, Dennis en Huub eruit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda geeft even een tip...Bel de politie en geef hem aan voor aanranding...
en dat is het gemene..... ze praten helemaal niet lelijk over Japiequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef avonne het volgende:
Nadia laat steeds meer haar "lieve" masker vallen. Nu vertelt ze aan Jaap dat Huub en Lieke zo negatief achter zijn rug om praten.
Mooie aanleiding voor de redactie om haar nu uit de villa te trappen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.
Nada: Tas, ik heb geslagen, moet ik nu weg?
Tas: tuurlijk niet, je hebt het goed gedaan.
Nada: Als hij buiten komt is hij dood.
Tas: Vind je het gek, hoorde je wat hij zei,
Nada: Ben je boos op mij, bescherm je mij?
Ta: tuurlijk poppie.
laat ze de beelden maar zien dan weten ze wat nadia als eerste deedquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Dussssssssss, Brian, Jaap, Dennis en Huub eruit.
Hou op! Je doet zelf niet anders. Als het over Brian gaat dan weet je niet hoe snel je het over Huub moet hebben en dat is niet erg maar verwijt het een ander dan ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef maril het volgende:
Belachelijk om Huubs gedrag goed te praten doormiddel wat andere bewoners hebben gedaan, iedereen heeft zijn eigen verantwoordeklijkheid, het is niet zo als Brain een ruit inslaat mag Huub dit of dat doen , zo werkt dat echt niet.
Aan het genieten, hoe die hoer te grazen werd genomen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sommige mensen op dit forum zijn helemaal doorgeslagen.
Waar waren jullie trouwens toen Dennix en Jaap de kleren van Lieke afrukten?
Het was toch haar bedoeling om haar gaatje te vullen?quote:
dat je daar naar kunt luisteren... pfff trek het ff niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef riri het volgende:
moet je dennix nu eens horen.....wat een lage personen zijn dit en denken dat zij nog gelijk hebben ook
Uit de media begreep ik altijd dat Marokkaanse meisjes lang niet zo erg zijn als jongens....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef riri het volgende:
ze denkt dat ze met haar zielig doen alles goed kan praten van zichzelf....mooi niet.....je bent slechter dan amanda zelf nadia....ik weet nu pas dat ik in dat soort gedrag wat jij vertoont,die zogenaamde onzekerheid nooit in moet trappen...je bent erger dan erg
4 tegen 1 en nix liep steeds te trekken....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:27 schreef avonne het volgende:
Dennis "dat escaleren dat moet niet"
Nou, ik zag jou toch aardig stoken en duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |