Ik gooi niet iedereen op een hoop, maar ik hoop dat er over na wordt gedacht.quote:
Ze lokken terror uit en als het dan niet loopt zoals ze willen en ze krijgen het keihard terug dan lopen ze allemaal het zielige slachtoffer uit te hangen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
[..]
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????
ben je dat vergeten?
laat je hersenen eens werken jongen
Genoeg van gezien, liever geen caps van dr buik hier.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef mspoez het volgende:
Daarnet was Natas Naad aan het helpen met een trui aandoen, camera vól op het buikie en HOP, weg stream. Toch wel gek hoor.
A: `Als mijn vrienden dit horen...hij hoeft niet eens de poort uit te lopen...echt`quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Amanda begint tegen Jaap te lullen. Jaap stapt op en loopt weg.
Kom op Scan je kan niet zijn gedrag goedpraten met een mislukte poging van Nadia om het spel te spelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, het lelijke mens is Nadia in dit geval... die een relatie probeert kapot te maken.
Zo kun je álles wel goed lullen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef riri het volgende:
[..]
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????
ben je dat vergeten?
laat je hersenen eens werken jongen
Lees even mijn post van even terug, dan zie je wat er gebeurde tussen Natasja en Nada.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Is ook zo.Eric, Amanda en Natas ook bij Lieke. Maar 3x fout maakt nog geen goed.
Ze zijn allemaal walgelijk.![]()
Ren Lieke Ren!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
Lieke gaat toch niet der 24uur aanvragen
Ja als je het zo stelt wel... Nada slaat en bijt, stelt voor om te neuken, waarom is het dan verkeerd een slipje van iemands lijf te rukken? ik zie het niet...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
ja gaat het nog even voor hem opnemen
omdat Nadia bedreigen uitte richting Huubquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef jassy het volgende:
Stream 3 en 4 zijn weer gelocked :/
Oh ze heeft 't vast over d'r pooiersquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
A: `Als mijn vrienden dit horen...hij hoeft niet eens de poort uit te lopen...echt`
Hij had in ieder geval niet aan haar slipje moeten trekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?
klopt. En nu met RTL zou het helemaal niet meer mogen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
Sorry hoor; maar Nadia zegt dus heel duidelijk dat ze geslagen heeft!
Dat is dan toch gewoon en exit?!!!!! Hoe duidelijker moet het worden?
Stel toch eens een grens Talpa! Eerst werd e trap van Natasia door de ogen gezien en nu wee een klap?!
dat kan toch gewoon niet?!
Als je het over aanranden hebt, dan was die tong in de mond duwen bij Huub door Nadia wel de aanzet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja als je het zo stelt wel... Nada slaat en bijt, stelt voor om te neuken, waarom is het dan verkeerd een slipje van iemands lijf te rukken? ik zie het niet...
Om eerlijk te zijn, die buik van Natas is dan wel een heel stuk voller, maar die heeft nog wel een nette buik, als ze door gaat trainen issie zo weer mooiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij heeft Nadia ook een kind gebaart........die buik, die tieten.....niks geen gaaf figuurtje voor een 22 jarige. Dan denk je al gauw aan Natasia der buik, en waar dat van komt weten we....![]()
Ik heb over het algemeen niet zo'n last van 'haat' en dat soort dingen over de miljonairs hoor. Dus ik zie liever dat mensen direkt worden aangesprokenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik gooi niet iedereen op een hoop, maar ik hoop dat er over na wordt gedacht.![]()
Sorry hoor, maar als Huub zeer agressief haar bikinbroekje aftrekt dan vind ik dat onder de noemer aanranden vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
Stel toch eens een grens Talpa! Eerst werd e trap van Natasia door de ogen gezien en nu wee een klap?!
Ja wie wordt er nu weer alleen aangepakt, Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?
De manier waarop zint me niet. Hij heeft hersens genoeg om het slim aan te pakken, Maar in zijn drift flipt hij tot over de grens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef riri het volgende:
Huub heeft vies vuil gedrag openlijk geretourneerd gegeven aan mensen die totaal niet waard zijn ook maar te spreken van beschaafd gedrag....ik hou van huubje zijn karakter
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:22 schreef beequeen het volgende:
Lieke: Nada, ik heb dat broekje al teruggegeven aan Jolette.
Nada: Dat maakt me niet uit fucking hoer.
Helemaal met je eens!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ren Lieke Ren!!!!![]()
![]()
Verlaat die achterlijke kutbende!!![]()
![]()
Huub riep al om een ton... maar of ie zichzelf ook genoeg beheerst heeft...?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
laten we hopen van wel en dat die kut huub deruit wordt gekicked!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:19 schreef Desii het volgende:
Lieke gaat toch niet der 24uur aanvragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |