Zijn gewoon de catwalk dames in het salon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
ik hoor de productie praten
Nou dat soort gedrag wordt hier weer fantástisch gevonden. Wéér wat procentjes er bij in de popi-poll.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef noucky het volgende:
wat een misselijk ventje die Huub, trekt Nadia de bikini van de kont.
Ik denk eerder dat we niet mogen zien hoe para Huub is, want kost hem weer een boete.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef Meganog het volgende:
Is het toeval dat het op het moment dat Brian begint te gillen er weer een streamlock is?
mwa, niet misselijker dan nada's planning "huub te neuken"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef noucky het volgende:
Hij heeft weer drank op hoor. Nu stream lock.
Ook een dwangbuis voor Huub, spoort ook echt niet en is net zo ontplofbaar ls Brian. Afvoeren die twee. Einde, over en uit voor die driftkoppen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef jassy het volgende:
Aan de audio te horen gaat Huub helemaal door het lint!
EXITquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef Desii het volgende:
Nada heeft Huub vol in zijn gezicht geslagen zegt tie net
Luister naar de productie, ze manen iemand tot kalmte, ik denk Huub.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Nadia wilde hem toch neuken vanavond. Dat was toch het grote plan. Dat gaat em niet worden.
Zijn dat niet de meisjes in de kapsalone?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Wat is je afkomst?:)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef noucky het volgende:
Hij heeft weer drank op hoor. Nu stream lock.
Een iets de harde manier om het plannetje van Nadia en Dennis in duigen te laten vallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat soort gedrag wordt hier weer fantástisch gevonden. Wéér wat procentjes er bij in de popi-poll.![]()
zijn dat niet de bikinimodelen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Mijn ideequote:
Betekend dat , dat Huub haar string af mag trekken , haar mag duwen/ trekken ( daarna deed Nadia dat ook ) en 'marrokaanse kuthoer' mag zeggen? Ze kunnen blijkbaar een ruzie daar tegenwoordig niet meer met stijl oplossen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef noekje het volgende:
Nadia wilde hem toch neuken vanavond. Dat was toch het grote plan. Dat gaat em niet worden.
Zij zei zelf dat ze hem vanvond wilde neuken.... Huub zegt niet vanvond nu.... Zij stelt der eigen op als hoer.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou dat soort gedrag wordt hier weer fantástisch gevonden. Wéér wat procentjes er bij in de popi-poll.![]()
Hij vraagt daar continue om op deze manier wil hij spelers uit de villa krijgen, hij is zo intellegent hè, no way een gluiperd dat is tiequote:
martelaar...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Een spel is een spel, dat vind ik heel wat anders dan dat Huub agressief het bikinibroekje van Nadia aftrekt en kapot trekt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
mwa, niet misselijker dan nada's planning "huub te neuken"![]()
dat is waar..... maar dat komt ook omdat Nix zijn pijlen op Huub gericht heeft en niet op Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef heracles het volgende:
Er is nog nooit een streamlock geweest waar huub niet bij betrokken is geweest.
Neuh, gezellig meteen glaasje melk in de hand op de bank.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef akveor het volgende:
Het wachten is op dat iedereen netjes in bed ligt te slapen...
Perfect idee juist.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef Reza-impreza het volgende:
En tegenwoordig kijken er best veel marokkanen naar de streams , dus Huub voor je eigen veiligheid : hoer roepen o.k. marokkaanse hoer roepen = geen goed idee
Zo ken ik Liekequote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef akveor het volgende:
Lieke verontschuldigt zich bij de modellen voor alles wat er gebeurt.
Dus Huub zal achter zijn...
Yeah right.. Bull shit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
het is werkelijk waar te zot voor woorden hoe jullie iedere keer het gedrag van Huub weer goedpraten
jullie zijn echt gehersenspoeld
Zeker weten van niet...hun verdiende loonquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Een iets de harde manier om het plannetje van Nadia en Dennis in duigen te laten vallen.
Gooi niet alles op een hoop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
het is werkelijk waar te zot voor woorden hoe jullie iedere keer het gedrag van Huub weer goedpraten
jullie zijn echt gehersenspoeld
Zal wel weer, en morgen vloekt ie Lieke weer uit.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef jassy het volgende:
Lieke trekt Huub naar zich toe en laat hem tot rust komen, aan de audio te horen
geitje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef Fast_Eddy het volgende:
hoe noem je een hoer van marokaanse afkomst dan wel ?
Nee, het lelijke mens is Nadia in dit geval... die een relatie probeert kapot te maken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:06 schreef Myriam1978 het volgende:
Ja hoor censuur wegens Huub in vol ornaat van racisme, machisme, mysoginie, grootheidswaanzin, egotrip en geavanceerde ordinaire dronkenschap. Wat een lelijk mens.
Volgens mij volg jij de helft, de halleluja Nadia helft.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Betekend dat , dat Huub haar string af mag trekken , haar mag duwen/ trekken ( daarna deed Nadia dat ook ) en 'marrokaanse kuthoer' mag zeggen? Ze kunnen blijkbaar een ruzie daar tegenwoordig niet meer met stijl oplossen..
Nee, eerst eten, Natasja heeft trek.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neuh, gezellig meteen glaasje melk in de hand op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |