Ja, dat vind je dan weer wel leuk natuurlijk.quote:
mja, ik vind hem nu ook niet bepaald slechtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef riri het volgende:
Huub is top nu....hij laat ze volstrekt voor gek staan
HAD. Ondertussen is hij alweer over de grens en dat siert hem zeker niet. Voor mij heeft hij hem verloren.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef wolferl het volgende:
Huub heeft deze slag gewonnen.
warmer dan hierquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hmm oh ik zie aan je nickname al voor wie je bent:)
Hoest daar in de bergen?
dat hoorde ik hem ook zeggen..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:03 schreef tipsch het volgende:
kreeg huub een klap van nada?
me 2. Wat een kutonzin!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef Dementor het volgende:
Streamlock
Ik stop met betalen na deze maand.
Van de catwalk dames.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef rene90 het volgende:
je hoort stemmen op de achtergrond niet van de bewoners volgens mij?
Wat triest?quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:05 schreef blomst het volgende:
wie beet huub?Nadia?
Lieke heeft een mooi lichaam. Die hoeft zich zeker niet te schamen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:02 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Waarom vallen ze altijd Lieke aan op haar uiterlijk! Blijkbaar zijn ze zelf zoo onzeker. Altijd Lieke is een hoer en lelijk en lijkt een vent. Dit terwijl Lieke een strak lichaam heeft, misschien geen tieten maar so what. Nadia heeft een lelijk lichaam, Amanda is vet en ranzig en Natasia spreekt voor zich..........wat een stel onzekere kippen. Zo irritant....deden Natas en Brian ook bij Nena (drilbenen, putjes)terwijl Nena een super mooi lichaam heeft.
exact dat, even een replay zou fijn zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef Desii het volgende:
Nada heeft Huub vol in zijn gezicht geslagen zegt tie net
Van mij mogen ze netjes en gezond naar huis, maar wel snel...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Nadia sterf! pleurishoer!
Ik hoop dat Dennis doodgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |