Alles is weer Huubjes schuld..we zijn het zo langzamerhand gewend..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:14 schreef burtbeej het volgende:
Huub zit achter nu?
Het is ook zo'n gevoelig joch he!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
brian heeft tranen in zijn ogen , t'is er weer ruig aan toe gegaan.
Please rot op met je Brian aanbidderij. Nu gaan we weer uren krijgen waarin Brian zich opwerpt als beschermer van dames in nood.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
En ze houdt angstvallig nu die tieten omhoog. Anders droppen ze zeker 20cm naar beneden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ze heeft inderdaad een afgrijselijk buik.
Geintje hoop ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:09 schreef Rotterdammert het volgende:
Huub AANRANDER!
Ik vind dit zo egoistisch, Brian slaat zelf vrouwen, en Denniks en Jaap hebben Lieke der kleding ook van der lijf gerukt. En dat mag allemaal wel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef Reza-impreza het volgende:
Iedereen is het er over eens , Huub ging veeeeeeeeeeells te ver
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef avonne het volgende:
stomme kutkabouter zonder zelfbeheersing
ik ga weer voor je sms-en
Oh, dus dan is het geoorloofd als je als vent met je poten aan iemand slipje gaat zitten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo...? het was Nadia's idee om met Huub naar bed te gaan. Ze heeft hem zelf getongd.... Zij begon met uitdagen...
Alweer doodverwensingen. Heeft Nadia ook al criminele vriendjes. Dat heeft de redactie dan weer mooi gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef TiNo_Flo het volgende:
Nadia tegen Natasia over Huub: "Als ie buiten komt gaat hij dood"![]()
![]()
![]()
Toen lagen ze in een deuk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Wacht, ze lopen nu allemaal te janken dat Huub Nadia's bikini broek van der reet af trok.
HALLO wat deed Jaap bij Lieke?
Wat deed Denniks bij Lieke?
Ach, hij had het ook weer over spugen net voor de streamlock, al gaat huub daarin wel steeds verder. In mijn ogen deed Huub niets verkeerds totaan de streamlock behalve Nadia uitlokken omdat ze zo'nquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef riri het volgende:
Weet Brian niet wat hij zelf heeft gedaan>...een hele ruit aan diggelen slaan....man...is hij dat vergeten???????????
Bedoel je ons daarmee?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
9 maanden opsluiting eist zijn tol. Normen en waarden zijn zoek, Ook bij de verslaggevers. Best wel triest dit.
Mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
9 maanden opsluiting eist zijn tol. Normen en waarden zijn zoek, Ook bij de verslaggevers. Best wel triest dit.
ja gaat het nog even voor hem opnemenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Alles is weer Huubjes schuld..we zijn het zo langzamerhand gewend..
kuch kuch , daarmee bedoel ik dat er weer behoorlijk wat para duw en trek werk is geweestquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Please rot op met je Brian aanbidderij. Nu gaan we weer uren krijgen waarin Brian zich opwerpt als beschermer van dames in nood.
Is er al een filmpje?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geintje hoop ik.. Nadia douwt een tong bij Huub in de mond en zegt dat ze vanavond met hem gaat neuken. Wie is er een aanrander dan?
Is ook zo.Eric, Amanda en Natas ook bij Lieke. Maar 3x fout maakt nog geen goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Wacht, ze lopen nu allemaal te janken dat Huub Nadia's bikini broek van der reet af trok.
ooooh....wat deed mevrouw nadia zelf?????????????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Oh, dus dan is het geoorloofd als je als vent met je poten aan iemand slipje gaat zitten?
Je bent totaal doorgeslagen.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:17 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ik vind dit zo egoistisch, Brian slaat zelf vrouwen, en Denniks en Jaap hebben Lieke der kleding ook van der lijf gerukt. En dat mag allemaal wel.
Toevoeging:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef wolferl het volgende:
Denniks is ooit een keer aangesproken door een uitziende Marokkaanse jongen, net als in de PC Hooftstraat.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef Mokum020 het volgende:
Ach, Dennis heeft Marokkaanse vrienden...dat verklaart alles![]()
ik had het idee, dat dat model het tegen hem vertelde.. die op Lieke leek (zij was heel dik met zowel Lieke als Huub)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:16 schreef STAP01 het volgende:
Ik zag tussen de bedrijven door nadat Huub vanuit de Jacuzzi naar achter werd geroepen dat hij met Lieke die net de woonkamer binnenkwam stond te smoezen. Volgens mij heeft hij de plannen van Dnix, Nadia en Jaap achter te horen gekregen.
Nee, jullie zijn blind. Wel de achterbakse poging van Nadia om een relatie kapot te maken goedkeuren, maar als er dan een vrij logische reactie op komt van de kant van Huub dan opeens alle schuld op Huub schuiven?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:08 schreef Rudieh het volgende:
het is werkelijk waar te zot voor woorden hoe jullie iedere keer het gedrag van Huub weer goedpraten
jullie zijn echt gehersenspoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |