quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:26 schreef blomst het volgende:
Daar baal ik nu van, Nadia die zegt dat Je iemand op moet jennen zodat hij door het lint gaat en weg kan.
Eigelijk zou zo iemand die bewust gaat uitlokken ook weg moet.
Als je gaat zuipen zonder een bodem in je buikje (zonder ook maar een hapje brood ect) ben je wel snel lam.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:21 schreef mspoez het volgende:
Is Naad nou zo dronken? Mix van medicijnen en drank ofzo?
Jezus Gert, wat een opmerking.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Aan het genieten, hoe die hoer te grazen werd genomen.
Joh, hou eens op! Als je zo op iedereen hier neerkijkt dat je ons allemaal over één kam scheert, kun je beter wat anders gaan doen. Die generalisaties ben ik nu wel een beetje zat van je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
hoezo terecht???????????????quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Het begon dus met dat Huub racistische opmerkingen ging maken en daar Nadia problemen mee had.
Huub vond het vervolgens dus nodig na tegengas van Nadia ( en terecht ) dat Huub agressief haar broekje aftrok.
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:25 schreef beequeen het volgende:
Dit postte ik eerder, maar het is niemand opgevallen, de Cossen vliegen erdoor.
Nada: Tas, ik heb geslagen, moet ik nu weg?
Tas: tuurlijk niet, je hebt het goed gedaan.
Nada: Als hij buiten komt is hij dood.
Tas: Vind je het gek, hoorde je wat hij zei,
Nada: Ben je boos op mij, bescherm je mij?
Ta: tuurlijk poppie.
Ik hoorde het duidelijk andersom en het kwam uit Amanda's mond.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef agter het volgende:
brian heef H geslagen??
Je lult, ga een geit neuken op die berg van je. Nadia begon.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Het begon dus met dat Huub racistische opmerkingen ging maken en daar Nadia problemen mee had.
Huub vond het vervolgens dus nodig na tegengas van Nadia ( en terecht ) dat Huub agressief haar broekje aftrok.
Daar begon het helemaal niet mee.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
hhaha huub is zelf de grootste debiel die er isquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef wolferl het volgende:
Huub hou de eer aan jezelf, ga de villa uit.
Laat deze debielen voor wat ze zijn, je zal op Fok prima worden opgevangen.
Wij weten hoe het zit. Kom op Huub.
De rest is nog erger.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef dahlia het volgende:
Hoe kunnen jullie na het zien van de "nieuwe " Huub nog steeds voor hem opnemen? Hij is aan het doordraaien ziet niemand dat??
Als zelfs de moderators zulke woorden gaan gebruiken mogen we hopen dat DGK snel van de buis gehaald wordt, FOK wordt langzaam aan net zo ergs als de tokkies in dat huis...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
Och, dat moet Jaap toch doorzien. Nada praat helemaal nooit met Wuub of Lieke, wat Jaap ook weet, dus hoe zou zij dat moeten weten. Zegt meer over Nadaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef Desii het volgende:
[..]
en dat is het gemene..... ze praten helemaal niet lelijk over Japie
Mooooi eindelijk iemand die het ook opvalt, Huub heeft het eerder deze week al gezegd tegen hem. Dat ie scheel kijkt. Maar toen begon Denniks een kikker na te doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
is dennix een beetje scheel?
Ik neem het nog steeds voor hem op jaaa... zeer zeker... want Nada heeft het gewoon uitgelokt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef dahlia het volgende:
Hoe kunnen jullie na het zien van de "nieuwe " Huub nog steeds voor hem opnemen? Hij is aan het doordraaien ziet niemand dat??
Nadia? Wie is dat?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Je lult, ga een geit neuken op die berg van je. Nadia begon.
Dat zegt duas ook genoeg over jou.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat was veel later, Nadia en Dennis begonnen opmerkingen tegen Lieke te maken en Huub ging zich ermee bemoeien. Dat broekje aftrekken was een reactie van Huub op het uitgelekte plannetje van D en Nadia om net te doen of ze met Huub wilde neuken om zo te stoken tussen Huub en Lieke.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef noucky het volgende:
Wat een nivo. Jij zou zo de Gouden Kooi inkunnen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Uit de media begreep ik altijd dat Marokkaanse meisjes lang niet zo erg zijn als jongens....
Hoe erg moeten die knulletjes dan wel niet zijn?
Ik hoop dat Naatje een uitzondering is.
Dat meen je toch niet echt hè. Als dat van Nadia een poging was om het spel te spelen, dan was de ractie van Huub dat ook. Ze wilde toch met hem naar bed. Nou, kom maar dan. maar opeens krabbelde ze terug. De actie van Huub was perfect en de enige juiste.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:20 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kom op Scan je kan niet zijn gedrag goedpraten met een mislukte poging van Nadia om het spel te spelen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:33 schreef agter het volgende:
[..]
Nadia? Wie is dat?
Je bedoelt 'Naveltje's".
Ik kan me voorstellen dat je niet naar Dennis kunt luisteren, want hij wil jou Huubje aanvallen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:29 schreef Desii het volgende:
[..]
dat je daar naar kunt luisteren... pfff trek het ff niet.
Zen lekker verderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?
En al helemaal nu, vlak voor de overgang naar RTL. Maar ja. schorriemorrie is waarschijnlijk het enige volk dat nog staat te popelen die kooi in te gaan.
Ik ben hier veel te zen voor, geen zin in vanavond.![]()
Ik wacht nog steeds dat de roze Cadilac voor de poort staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar halen ze dat schorriemorrie toch vandaan?![]()
maar dat was met een knipoog dan mag het nl wel.quote:
Met zo'n foto recruteer jij hetero's om homo te worden?quote:
Brian heeft Huub geslagen "dan kost het me maar 10.000" dat kwam uit de mond van Brianquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik hoorde het duidelijk andersom en het kwam uit Amanda's mond.
Jaaaaaaaaa, medestanders! Die kop en ogen kloppen voor geen meter!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:32 schreef wolferl het volgende:
[..]
Mooooi eindelijk iemand die het ook opvalt, Huub heeft het eerder deze week al gezegd tegen hem. Dat ie scheel kijkt. Maar toen begon Denniks een kikker na te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |