Ja dat is "Ze hebben mij onrecht aangedaan" adem.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef cobain94 het volgende:
Ademt huub nou zo zwaar op stream 2?
Als Huub eruit moet dan samen met nadia, en Natasja als nog.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Huub eruit moet.
wij hopen dat Huub eruit moet......quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat Huub eruit moet.
Dat weet ik niet. Dat voel ik zo. Ben net Sylvia soms.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Waarom in vredesnaam. nadia waarschijnlijk wel
Die heeft geslagen.
Als dat écht zo is, dan zou dit weleens einde Huub in de villa kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Lieke: "Ik moest zelfs Huub van een beveiligingsman aftrekken"
Wegens zijn gedrag wel ja , dat verdient hij naar mijn mening. En Huub altijd maar zeggen 'Cry baby' met een lach , dat keur je dan zeker wel goed? Wie is hier nu de cry baby?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ja en dan hard lachen als een ander huilt.
Beveiligingsmannen zijn geen onderdeel van het spel.... daar zijn beveiligingsmannen juist voor...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat écht zo is, dan zou dit weleens einde Huub in de villa kunnen zijn.
Fons zal er niet mee zitten namelijk.
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef dahlia het volgende:
Ja hoor het meisje eet niet zegt Lieke dus mag je d'r broek van d'r kont trekken??
Ja maargoed er is zoveel gebeurd, ik denk ook dat ze Huub er uit sturen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n half vermoeden, ja. Maar eigenlijk kunnen ze dat niet maken.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef mazaru het volgende:
Dit is echt doodzielig, die knul ligt gewoon te schudden van de zenuwen
zielig?? omdat hij zijn woede niet kan beheersen
[afbeelding]
nee ze zegt dat ze daarom dronken is, luisterenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:46 schreef dahlia het volgende:
Ja hoor het meisje eet niet zegt Lieke dus mag je d'r broek van d'r kont trekken??
mwoah..nu vind ik niet dat Nadia ontzettend veel respect moet verdienen. Los van wat Huub heeft gedaan kan ik geen greintje respect voor die chick opbrengen. Het is een ontzettend vaag wijf.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Nog een pammetje voor huubje graag....![]()
Fucking aanrander....en hij had zo'n respect voor vrouwen.![]()
Loser opmerking en je kijkt zeker vandaag voor het eerst, en dan nu al door een bepaalde bril.. zeer knap van je.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:45 schreef T-lex het volgende:
Nog een pammetje voor huubje graag....![]()
Fucking aanrander....en hij had zo'n respect voor vrouwen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |