SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:12 schreef Jovatov het volgende:
Mooie OP!
Topic-titel zit een spelfout in (tim->time) en ken ik ook niet uit de serie?
Zat zeker in het begin dan, dat had ik gemistquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
.
Dan had je gisteren moeten kijken.
Inderdaad, thanks! Dat is iets wat ik heel de tijd gedacht heb, vond het al zo vreemd dat hij daar ineens full-time ging werkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:41 schreef Un4 het volgende:
Mooie OP ja!
Alleen is Ryan als uitzendkracht begonnen bij Dunder Mifflin in plaats van stagair.
Hehe, en mijn post was een quote van Pam: Who is Tim?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:23 schreef Xurk het volgende:
Over die spelfout, dat is met opzet, het is namelijk een quote van gisteren
Dunno.. maar ik vind ze soms hilarisch. Zo zei gisteren Dwight het tegen Michael toen hij ontslagen werd:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef Juicebox het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die "That's what she said.." grapjes niet snapt?![]()
sprak het bruidje...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef Juicebox het volgende:
The Office
![]()
Had één aflevering gezien en was meteen hooked.Geweldige humor, Michael en Dwight zijn echt geweldig.
Heb wel alle afleveringen gezien nu, dus weet al wat er gaat gebeuren..maar ga weer kijken, het blijft leuk
![]()
Ben ik trouwens de enige die die "That's what she said.." grapjes niet snapt?![]()
Ja.. ik bied mij aan om haar te troosten...quote:
Inderdaad, je voelde het gewoon aankomen door toen met die prullenbak en jell-oquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:55 schreef Un4 het volgende:
Whaha.. was te verwachten dat Andy helemaal los ging. Net zoals met die prullenbak.
Hier staat het goed uitgelegdquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:30 schreef Juicebox het volgende:
Ben ik trouwens de enige die die "That's what she said.." grapjes niet snapt?
Nee joh, hij miste Dwight gewoon en werd gek van Andy.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:57 schreef BigFire het volgende:
blijft Michael zo serieus? laten we het niet hopen zeg..
Die jello weet ik nog, maar wat grap haalde Jim dan uit met een prullenbak?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, je voelde het gewoon aankomen door toen met die prullenbak en jell-oOok dat Jim beide keren meteen ophield met leuk doen door Andy's geweld
wel, ik heb em gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.quote:
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-returnquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.
heldquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:43 schreef Laze het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-return
Have funDit is de aflevering die je miste voor die bagger film.
Waarom staat dit niet in de openingspost, ik heb er wel meer gemistquote:
Die komt toch om 00:45?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Zooow Xurk, wat een gelikte OP! Complimenten hoor!![]()
heb alleen de aflevering van gisteren helaas moeten missen door een plots geplannde filmavond, maar goed, ik had die aflevering toch al gezien, ging toch over dwight die bij staples aan het vakkenvullen was en toch weer terug wilde komen?
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.quote:Ik had gelezen dat Ricky Gervais seizoen 1 heeft geschreven [vandaar de gelijkenis wat verhaal betreft met UK], maar dat daarna B.J. Novak het overnam
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef Sweetrose het volgende:
[..]
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.
welkom bij 3 maanden geledenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=PMHv_D-3yso
http://www.youtube.com/watch?v=q-SdwxP6P44&mode=related&search=
Als je er nog meer mist, ik ga altijd naar deze site:quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet in de openingspost, ik heb er wel meer gemist
Het was wel weer een toffe uitzending. Andy haalde eindelijk bakzeil, net als toen zijn calculator in de pudding werd gegoten .![]()
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=PMHv_D-3yso
http://www.youtube.com/watch?v=q-SdwxP6P44&mode=related&search=
Ben ik het totaal mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.
Klopt, de US versie heeft toch wat meer sfeer vind ik, dit lijkt toch een beetje kil. Maar net wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.
Ik zal 't proberen voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef bijdehand het volgende:
die ringtone van Andyheeft iemand die op mp3?
die MOET ik hebben
![]()
Alleen bij langere afleveringen doen ze dat helaas... aflevering 19, 22 en 23 zijn ook langer dus daar zal wel in geknipt worden danquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb het gisteren moeten missen, maar hebben ze nog lopen knippen bij CC, gisteren was een geniale aflevering, zou erg zonde geweest zijn...
Wow, handige linkquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef Laze het volgende:
Als je er nog meer mist, ik ga altijd naar deze site:
jammer he? ik ga NBC mailen, misschien brengen ze 'm wel uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef Laze het volgende:
[..]
Ik zal 't proberen voor je
[Het 't geprobeerd, maar je hoort nooit die ringtone zonder dat er iemand doorheen praat. Wachten dus tot ze hem zelf uitbrengen. Helaas..]
Volgens mij zat het volgende stukje er niet in:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb het gisteren moeten missen, maar hebben ze nog lopen knippen bij CC, gisteren was een geniale aflevering, zou erg zonde geweest zijn...
Die scene met Jim en Ryan zat er in ieder geval wel in. Maar Comedy Central zendt precies dezelfde versie uit als NBC in de VS deed. Van deze aflevering is er op i Tunes een 'director's cut' verschenen die wat langer is. Comedy Central 'knipt' er dus niet in, ze zenden slechts de internationale versie van de aflevering uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Volgens mij zat het volgende stukje er niet in:
Jim tegen Ryan: "I liked you better as a temp"
Ryan: "Me too"
En nog enkele scenes geloof ik (met Dwight in Staples bijvoorbeeld).
Er zijn stukken ingekort.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef bijdehand het volgende:
Dwight in Staples zat er volgens mij ook in, Michael ging hem daar ophalen en z'n excuses aanbieden.
quote:Creed Thoughts
Who decided that pigs are for eating but rats get a free ride?
I'd play the lottery if they let me pick the balls.
Television hasn't been good since "The Goldbergs."
I've played Monopoly in real life and bankruptcy is a lot harder to get out of than the game makes it seem.
Music really makes me want to sing, man.
They should rename the Virgin Islands. That was an expensive mistake.
Dit zei Andy in de hele versie (heb het filmpje erbij niet gezienquote:So, Michael had a little chat with corporate, and they decided to send me to management training. Anger management, technically, but still management material. This whole thing's supposed to take ten weeks, I expect to be done in five. How? Name repetition, personality mirroring, and positive reenforcement through nods and smiles. So, don't worry about old Andy Bernard, I'll be back, just like Rambo. Oh hi, you must be Andy! Oh hi! Yes, I am and you must be Marcy. That's right, it's so good to meet you. It's so good to meet you! Hehe, thanks, well, you ready to have some fun? Yeah!
Jammer dat ze dit soort dingen niet uitzendenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit zei Andy in de hele versie (heb het filmpje erbij niet gezienHij moet dus naar anger management
![]()
PS: Hier is het te luisteren
Tweetley-deetley-deet, tweetley-deet-deet, Tweetley-deetley-deet, tweetley-deet-deet, He rocks in the tree-top all a day long, Hoppin' and a-boppin' and a-singin' the song...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet illegaal jongens?
And all the things you do with it
Laat 't me weten als je iets binnen hebt ^^quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jammer he? ik ga NBC mailen, misschien brengen ze 'm wel uit![]()
kquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef Laze het volgende:
[..]
Laat 't me weten als je iets binnen hebt ^^
Dit is ook nooit uitgezonden in Amerika dus er is helemaal niks 'ingekort' in de aflevering van gisteren, de volgende keren dat ze een aflevering gaan inkorten is waarschijnlijk bij afleveringen 19, 22 en 23. En ik dacht dat iedereen hier alles vantevoren al gedownload had en wist waar het over ging?quote:
Zoals in SuperSiem's reactie al te lezen was zat ik ernaast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dit is ook nooit uitgezonden in Amerika dus er is helemaal niks 'ingekort' in de aflevering van gisteren, de volgende keren dat ze een aflevering gaan inkorten is waarschijnlijk bij afleveringen 19, 22 en 23. En ik dacht dat iedereen hier alles vantevoren al gedownload had en wist waar het over ging?
Klopt en daarna zei je het gewoon weer, maargoed boeit niet verderquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Zoals in SuperSiem's reactie al te lezen was zat ik ernaast.
Wacht maar tot morgen!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Aoristus het volgende:
mwoa, een beetje flauw vandaag.
ik tel vast afquote:
Trust me...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:03 schreef Laze het volgende:
[..]
Ik hoop 't.. vond hem ook maar flauw vandaag.
Dwight: "I don't care what Jim says, that is NOT the real Ben Franklin. I am 99% sure."quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef Jovatov het volgende:
Hahaha, die Dwight die Ben Franklin probeert af te troeven
Anger Management.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Un4 het volgende:
"Ben Franklin, you're kind of a sleazeball."![]()
Micheal in de Sexshop![]()
"Michael: Guys - meat it’s what’s for dinner. Who wants some man meat?
Dwight: I want some man meat!
Jim: Dwight wants your man meat.
Michael: Well then my man meat he shall have."![]()
Waar was Andy trouwens?
Dat was inderdaad erg nicequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Un4 het volgende:
"Michael: Guys - meat it’s what’s for dinner. Who wants some man meat?
Dwight: I want some man meat!
Jim: Dwight wants your man meat.
Michael: Well then my man meat he shall have."![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef Felixa het volgende:
Michael over het mannenfeestje in de warehouse:
"A sort of a guys night out, a G.N.O. if you will, a GNO.
Actually, it's more of a guys afternoon in, a G.A.I., a GAI.
Eh, no eh, it's not a GAI, it's a bridal shower for guys: a guy shower. An hour long shower with guys."
![]()
Ryan tegen de camera over Michael: "He hasn't even said a word yet... just giggling..."quote:
Ja dat snapte ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dwight: "Are you near-sighted or far-sighted?"
Ben Franklin: "Both, that's why I invented the bifocal!"
Dwight: "AAAAAAAAAAAHHHHHHHH"
Nou, ik denk dat hij gewoon vragen wilde stellen totdat die "Ben Franklin" het antwoord niet wist. Dus als die re-enactor het niet wist.. dan had Dwight gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Ja ok, maar lukte dat met 'near-sighted or far-sighted'?
Ben Franklin was bij- én verziend. En Ben Franklin had dus ook de Bifocale bril uitgevonden, voor mensen die dat dus beide hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
was een trick question... maar zelfs daar wist de re-enactor antwoord op.. tot frustratie van Dwight AAAAHHHHH!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
ja, keigaafquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. dat was de eerste keer dat ik het Amerikaanse censuur kon waarderen.. het was een en al blokjes![]()
Je kan ze ook online kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
Het begin van vanavond is echt hilarisch! Ik spiekte net even.. en toen zag ik dat ik dat begin al eens gezien had @ YouTube.. ik kijk er naar uit! Om dan helaas een heel weekend te moeten wachten weer
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. tijdens de eerste aflevering van dit seizoen kreeg je idd wel het idee dat Michael homo is.. echt een geboren vrouwen verleider is hij ook niet. Wie weet! Het zou me in ieder geval niks verbazen![]()
Zou Packer dan z'n vriend zijn?
Dus geen triootje Michael, Jan en Ryan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef Madine het volgende:
[..]
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenquote:
Ik heb het eerste en tweede seizoen op m'n computerquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenAl is het moeilijk
![]()
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Michael heeft zo zijn eigen ideeën over zijn aandeel in Phyllis' bruiloft:
"Since I pay her salary, it is like... I'm paying for the wedding, which I'm happy to do. It's a big day for Phyllis. But it's an even bigger day for ME; employer of the bride."
![]()
![]()
![]()
Phyllis heeft ook een "hidden agenda":
"Yes... I put Michael in my wedding. It was the only way I could think to get 6 weeks off for my honeymoon. No one else has ever gotten 6 weeks before..." *O
*
Nee ik zit mee te typen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Agrafes het volgende:
[..]
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?![]()
![]()
Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:43 schreef Aoristus het volgende:
Michael maakt weer een totale ass van zichzelf
Het is dan ook een Police coverband.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Agrafes het volgende:
Kevin met zijn beperkte repetoire, alleen The Police :p
Deze quote is echt Michael in een notendop!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef DaFrenk het volgende:
"Me walking Phyllis down the aisle was supposed to be the highlight of the wedding. And now, the wedding has no highlight."
Hij staat voor het raampje te springenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Quarks het volgende:
[..]
Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.
[..]
Echt prachtig staaltje lichaamstaal van Pam, met haar hoofd gebogen loopt ze met Roy naar buiten, ze schaamt zich te pletter volgens mij...quote:
Zelfs Angela en Dwight stonden te schuifelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd.. het duurt allemaal veel te lang ook.. ze zijn nu al 3 seizoenen om elkaar heen aan het draaien. Zowel Jim als Pam moet toch echt eens de moed bijeen rapen en zich uitspreken![]()
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef BB-boy het volgende:
Zonder dat spel blijft er weinig over van de characters denk ik.
Precies! En als Pam nu weer met Roy gaat daten word ik echt gekquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..Dat hoop ik althans.
Die stukjes die na het "einde" komen zitten niet op het einde chronologisch gezien volgens mij, zijn gewoon random momenten van eerder in de aflevering [die nog niet getoond zijn]quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Felixa het volgende:
Die laatste scene was ook erg embarrassing... Michael die na alles wat ie al heeft aangericht óók nog eens het taartmoment van het bruidspaar verpest.
Niet gezien vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik tel vast af![]()
Het leukste is het als Jan langskomt
Dat drooggeilen tussen Jim en Pam was wel weer de truuk van de dag en Andy is een lul.quote:
echt zo'n bizar goede grap was datquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef DaFrenk het volgende:
"The Merriam-Webster dictionary defines wedding as, "The fusing of two metals." hehehe..
Andy is in Anger Management en dat zou 2 maanden(?) duren. In de VS zenden ze The Office min of meer in real time uit. Als er een keer per week een nieuwe episode is dan mag je er min of meer vanuit gaan dat er daar ook een week is verstreken. Daarom pikten ze seizoen 3 ook niet op na de kus van Jim en Pam, maar enkele maanden later, er lag immers een zomerstop tussenquote:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.quote:
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:49 schreef JelleS het volgende:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.
ze lieten het heel snel zien (gelukkig zag ik het de eerste keer alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:31 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!
Dat heb ik nog maar weinigen horen zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. gelukkig halverwege het weekend..
Je zou bijna zeggen dat zo'n acteur geen droog brood meer kan verdienen na the officequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zojuist Evan Almighty gezien, over de film zal ik me verder niet uitlaten. Ook over de goede special effects niet.. maar ik vond Steve Carell weer erg goed in deze film! Gelukkig heeft hij toch een wezenlijk ander karakter kunnen neerzetten dan een Michael kloon. Tuurlijk, omdat je hem als Michael kent zie je toch veel invloeden van hem erin terug. Maar toch verschilt hij toch echt. Wat natuurlijk erg goed is. Ik wil hem geen veelzijdig acteur noemen, hij heeft toch zo'n bepaalde look en een acteerstijl, die bijzonder komisch is. Hehe.. gelukkig halverwege het weekend.. maandag weer The Office.. de aflevering klinkt veelbelovend!
ik heb de trailer gezien... is het een leuke film? want ik ben naar harry potter geweest en da's een kutfilmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zojuist Evan Almighty gezien, over de film zal ik me verder niet uitlaten. Ook over de goede special effects niet.. maar ik vond Steve Carell weer erg goed in deze film! Gelukkig heeft hij toch een wezenlijk ander karakter kunnen neerzetten dan een Michael kloon. Tuurlijk, omdat je hem als Michael kent zie je toch veel invloeden van hem erin terug. Maar toch verschilt hij toch echt. Wat natuurlijk erg goed is. Ik wil hem geen veelzijdig acteur noemen, hij heeft toch zo'n bepaalde look en een acteerstijl, die bijzonder komisch is. Hehe.. gelukkig halverwege het weekend.. maandag weer The Office.. de aflevering klinkt veelbelovend!
Hele aparte maar leuke film, Steve speelt daar ook wederom een briljante rol in, maar ik vind Steve in the 40 year old virgin en the anchorman bijvoorbeeld echt hilarisch, ben alleen bang dat hij in Evan Almighty het allemaal iets té doet. maar ik ga die film nog wel een keer bekijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Daar ken ik hem niet in! Die ga ik dan zeker eens checken!
Vet, die zal ik eensquote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hele aparte maar leuke film, Steve speelt daar ook wederom een briljante rol in, maar ik vind Steve in the 40 year old virgin en the anchorman bijvoorbeeld echt hilarisch, ben alleen bang dat hij in Evan Almighty het allemaal iets té doet. maar ik ga die film nog wel een keer bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog andere vette films met mensen uit The Office die ook wel leuk zijn?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
two metalsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:21 schreef Ace1 het volgende:
Hehe die aflevering van afgelopen donderdag...
Wedding en welding
Dit zijn al vrij grote namen voor zo'n 'kleinschalige' serie als The Office, denk niet dat veel grotere namen interesse hebben om een aflevering van The Office te gaan regisseren?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef JelleS het volgende:
Echt goede regisseurs was leuker geweest, maar misschien dat ze even een andere invalshoek kunnen laten zien.
Harold Ramis heeft ook een paar afleveringen gedaan, die gozer is briljant hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef JelleS het volgende:
Echt goede regisseurs was leuker geweest, maar misschien dat ze even een andere invalshoek kunnen laten zien.
Dat hebben ze gedaan met enkele afleveringen gewoon voor wat afwisseling denk ik,quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Laze het volgende:
Is dat één van de kenmerken van Office US? Dat het steeds door anderen geregisseerd wordt? Eigenlijk valt het me nauwelijks op, want het basisprincipe is altijd hetzelfde. Met basisprincipe bedoel ik dat je gewoon een verhaallijn hebt, met af en toe een interview van 1 persoon.
Neuh, dat is vrij normaal in de seriewereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Laze het volgende:
Is dat één van de kenmerken van Office US? Dat het steeds door anderen geregisseerd wordt?
En gewoon dat Pam er naast staat he. Da's nog het briljantstequote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef Ace1 het volgende:
Net die aflevering gekeken dat die vrouw komt met die tassen...
Michael:
"Wow, you are like the new and improved pam!"
"Pam 6.0"
lol
Iddquote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En gewoon dat Pam er naast staat he. Da's nog het briljantste
Ook in ik geloof de 1e aflevering, ook waar ze bij is:
'you think she looks cute now? you should have seen her a couple of years ago'
Hmm okequote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan met enkele afleveringen gewoon voor wat afwisseling denk ik,
Ja hallo, Jim blijft niet aan de gang natuurlijk. Op een gegeven moment is het afgelopen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Toen Pam ging opruimen zat ik echt te roepen.. "Jim! Jim! Jim!!" Maar hij kwam niet
Prachtig einde tussen Michael en Pam..
Idd, Dwight ook " Can't deal with this now, one crisis at a time"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:28 schreef DaFrenk het volgende:
Ja man.. dat was echt hilarisch zoals hij achter die vleermuis aan ging.. en Jim was ook geweldig als vampier.. whahahaah
Wel als je er op hebt gelet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:07 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Idd, Dwight ook " Can't deal with this now, one crisis at a time"
Niks gemerkt van een andere regisseur trouwens
Gwoon ff wat anders, gebruikelijk meer actie dan gewoonlijk, en het feit dat een bekende horror/SF regisseur de aflevering regisseert is toch leuk?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:46 schreef Kokstra het volgende:
Heb ik wel gezien, leuk verder, maar als dat het enige is snap ik niet waarom er hier zo'n ophef over gemaakt wordt
Ik mag Ryan wel.. maar was wel leuk moment, die ruzie tussen hun 2. Ook vond ik Michael echt aardig bij Pam en ziet ze in dat die kerel van dr een zak is!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:20 schreef BB-boy het volgende:
Ontroerend moment tussen Michael en Pam. En ook mooi hoe hij Ryan de les leesde dat hij nooit iets heeft verkocht.
Vind ik soms ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:12 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind Ryan maar een arrogant etterbakje. Goed dat hij op zijn plaats is gezet.
"Omigod, omigod, omigod, omigod, omigod, omigod"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:11 schreef DaFrenk het volgende:
En als straf mag hij bij Kelly zittenDat was echt hilarisch hoe die wederom reageerde..
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:20 schreef BB-boy het volgende:
Ontroerend moment tussen Michael en Pam.
Creed is de echte klootzak van de serie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:40 schreef De_Brandweer het volgende:
Die gozert die valse ID kaarten maakt. Op het werk zie je hem niet veel, maar in de interviews vertelt hij altijd hoeveel hij steelt, geweldig.
gonna get killed.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:47 schreef Aoristus het volgende:
Yeah, Jim's gonna get it
Don't break up you guys..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Xurk het volgende:
ROFL, dat einde was al prachtig, gaat Dwight op de achterbank ook nog eens even overeind zitten, WTF!!![]()
![]()
Als 5e wiel, ken je 'm in een betere rol?quote:
Ja, daar moet je zeker blij mee zijn idd!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Xurk het volgende:
Ik ben echt heel blij dat het vanavond niet donderdagavond was, anders moesten we zo lang wachten op de volgende aflevering
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:52 schreef Xurk het volgende:
and it looks like Jim should be afraid. He should be very afraid.
I trapped the bat... I am a hero!quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:14 schreef Xurk het volgende:
Die twee Heroes-parodieën [en dan vooral die van Kevin, als je de scène gezien hebt] zijn echt TE grappig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |