Die jello weet ik nog, maar wat grap haalde Jim dan uit met een prullenbak?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, je voelde het gewoon aankomen door toen met die prullenbak en jell-oOok dat Jim beide keren meteen ophield met leuk doen door Andy's geweld
wel, ik heb em gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.quote:
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-returnquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.
heldquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:43 schreef Laze het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-return
Have funDit is de aflevering die je miste voor die bagger film.
Waarom staat dit niet in de openingspost, ik heb er wel meer gemistquote:
Die komt toch om 00:45?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Zooow Xurk, wat een gelikte OP! Complimenten hoor!![]()
heb alleen de aflevering van gisteren helaas moeten missen door een plots geplannde filmavond, maar goed, ik had die aflevering toch al gezien, ging toch over dwight die bij staples aan het vakkenvullen was en toch weer terug wilde komen?
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.quote:Ik had gelezen dat Ricky Gervais seizoen 1 heeft geschreven [vandaar de gelijkenis wat verhaal betreft met UK], maar dat daarna B.J. Novak het overnam
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef Sweetrose het volgende:
[..]
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.
welkom bij 3 maanden geledenquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=PMHv_D-3yso
http://www.youtube.com/watch?v=q-SdwxP6P44&mode=related&search=
Als je er nog meer mist, ik ga altijd naar deze site:quote:Op woensdag 11 juli 2007 03:28 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Waarom staat dit niet in de openingspost, ik heb er wel meer gemist
Het was wel weer een toffe uitzending. Andy haalde eindelijk bakzeil, net als toen zijn calculator in de pudding werd gegoten .![]()
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:
http://www.youtube.com/watch?v=PMHv_D-3yso
http://www.youtube.com/watch?v=q-SdwxP6P44&mode=related&search=
Ben ik het totaal mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.
Klopt, de US versie heeft toch wat meer sfeer vind ik, dit lijkt toch een beetje kil. Maar net wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie, lijkt UK me toch niks eigenlijk. Raar taaltje om maar wat te noemen.
Ik zal 't proberen voor jequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:16 schreef bijdehand het volgende:
die ringtone van Andyheeft iemand die op mp3?
die MOET ik hebben
![]()
Alleen bij langere afleveringen doen ze dat helaas... aflevering 19, 22 en 23 zijn ook langer dus daar zal wel in geknipt worden danquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb het gisteren moeten missen, maar hebben ze nog lopen knippen bij CC, gisteren was een geniale aflevering, zou erg zonde geweest zijn...
Wow, handige linkquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:35 schreef Laze het volgende:
Als je er nog meer mist, ik ga altijd naar deze site:
jammer he? ik ga NBC mailen, misschien brengen ze 'm wel uitquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef Laze het volgende:
[..]
Ik zal 't proberen voor je
[Het 't geprobeerd, maar je hoort nooit die ringtone zonder dat er iemand doorheen praat. Wachten dus tot ze hem zelf uitbrengen. Helaas..]
Volgens mij zat het volgende stukje er niet in:quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:35 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb het gisteren moeten missen, maar hebben ze nog lopen knippen bij CC, gisteren was een geniale aflevering, zou erg zonde geweest zijn...
Die scene met Jim en Ryan zat er in ieder geval wel in. Maar Comedy Central zendt precies dezelfde versie uit als NBC in de VS deed. Van deze aflevering is er op i Tunes een 'director's cut' verschenen die wat langer is. Comedy Central 'knipt' er dus niet in, ze zenden slechts de internationale versie van de aflevering uit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:35 schreef Quarks het volgende:
[..]
Volgens mij zat het volgende stukje er niet in:
Jim tegen Ryan: "I liked you better as a temp"
Ryan: "Me too"
En nog enkele scenes geloof ik (met Dwight in Staples bijvoorbeeld).
Er zijn stukken ingekort.quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:10 schreef bijdehand het volgende:
Dwight in Staples zat er volgens mij ook in, Michael ging hem daar ophalen en z'n excuses aanbieden.
quote:Creed Thoughts
Who decided that pigs are for eating but rats get a free ride?
I'd play the lottery if they let me pick the balls.
Television hasn't been good since "The Goldbergs."
I've played Monopoly in real life and bankruptcy is a lot harder to get out of than the game makes it seem.
Music really makes me want to sing, man.
They should rename the Virgin Islands. That was an expensive mistake.
Dit zei Andy in de hele versie (heb het filmpje erbij niet gezienquote:So, Michael had a little chat with corporate, and they decided to send me to management training. Anger management, technically, but still management material. This whole thing's supposed to take ten weeks, I expect to be done in five. How? Name repetition, personality mirroring, and positive reenforcement through nods and smiles. So, don't worry about old Andy Bernard, I'll be back, just like Rambo. Oh hi, you must be Andy! Oh hi! Yes, I am and you must be Marcy. That's right, it's so good to meet you. It's so good to meet you! Hehe, thanks, well, you ready to have some fun? Yeah!
Jammer dat ze dit soort dingen niet uitzendenquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit zei Andy in de hele versie (heb het filmpje erbij niet gezienHij moet dus naar anger management
![]()
PS: Hier is het te luisteren
Tweetley-deetley-deet, tweetley-deet-deet, Tweetley-deetley-deet, tweetley-deet-deet, He rocks in the tree-top all a day long, Hoppin' and a-boppin' and a-singin' the song...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dat niet illegaal jongens?
And all the things you do with it
Laat 't me weten als je iets binnen hebt ^^quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jammer he? ik ga NBC mailen, misschien brengen ze 'm wel uit![]()
kquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef Laze het volgende:
[..]
Laat 't me weten als je iets binnen hebt ^^
Dit is ook nooit uitgezonden in Amerika dus er is helemaal niks 'ingekort' in de aflevering van gisteren, de volgende keren dat ze een aflevering gaan inkorten is waarschijnlijk bij afleveringen 19, 22 en 23. En ik dacht dat iedereen hier alles vantevoren al gedownload had en wist waar het over ging?quote:
Zoals in SuperSiem's reactie al te lezen was zat ik ernaast.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:17 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dit is ook nooit uitgezonden in Amerika dus er is helemaal niks 'ingekort' in de aflevering van gisteren, de volgende keren dat ze een aflevering gaan inkorten is waarschijnlijk bij afleveringen 19, 22 en 23. En ik dacht dat iedereen hier alles vantevoren al gedownload had en wist waar het over ging?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |