Die jello weet ik nog, maar wat grap haalde Jim dan uit met een prullenbak?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:06 schreef Xurk het volgende:
Inderdaad, je voelde het gewoon aankomen door toen met die prullenbak en jell-oOok dat Jim beide keren meteen ophield met leuk doen door Andy's geweld
wel, ik heb em gezienquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.quote:
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-returnquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:18 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Good for you, ik zag reno911. Ook leuk, maar ik zat op de the office te wachten. Ocean 13 vond ik niet zo verrijkend tov vorige delen.
heldquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:43 schreef Laze het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/video/x10jc2_the-office-the-return
Have funDit is de aflevering die je miste voor die bagger film.
Waarom staat dit niet in de openingspost, ik heb er wel meer gemistquote:
Die komt toch om 00:45?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:31 schreef Aoristus het volgende:
crapshit, de herhaling kwam niet om 0.20
Exactquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Zooow Xurk, wat een gelikte OP! Complimenten hoor!![]()
heb alleen de aflevering van gisteren helaas moeten missen door een plots geplannde filmavond, maar goed, ik had die aflevering toch al gezien, ging toch over dwight die bij staples aan het vakkenvullen was en toch weer terug wilde komen?
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.quote:Ik had gelezen dat Ricky Gervais seizoen 1 heeft geschreven [vandaar de gelijkenis wat verhaal betreft met UK], maar dat daarna B.J. Novak het overnam
Dat stuk met die jell-o was echt exact hetzelfde als in de britse versie. Vergelijk:quote:Op woensdag 11 juli 2007 11:36 schreef Sweetrose het volgende:
[..]
Seizoen 1 is door verschillende mensen geschreven, maar niet door Gervais. Die heeft alleen de aflevering over Prison Mike (the Convict) die pas geleden is uitgezonden geschreven. Maar B.J. heeft wel een paar afleveringen geschreven, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |