Klopt en daarna zei je het gewoon weer, maargoed boeit niet verderquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:26 schreef Quarks het volgende:
[..]
Zoals in SuperSiem's reactie al te lezen was zat ik ernaast.
Wacht maar tot morgen!!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef Aoristus het volgende:
mwoa, een beetje flauw vandaag.
ik tel vast afquote:
Trust me...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:03 schreef Laze het volgende:
[..]
Ik hoop 't.. vond hem ook maar flauw vandaag.
Dwight: "I don't care what Jim says, that is NOT the real Ben Franklin. I am 99% sure."quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:05 schreef Jovatov het volgende:
Hahaha, die Dwight die Ben Franklin probeert af te troeven
Anger Management.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Un4 het volgende:
"Ben Franklin, you're kind of a sleazeball."![]()
Micheal in de Sexshop![]()
"Michael: Guys - meat it’s what’s for dinner. Who wants some man meat?
Dwight: I want some man meat!
Jim: Dwight wants your man meat.
Michael: Well then my man meat he shall have."![]()
Waar was Andy trouwens?
Dat was inderdaad erg nicequote:Op woensdag 11 juli 2007 23:20 schreef Un4 het volgende:
"Michael: Guys - meat it’s what’s for dinner. Who wants some man meat?
Dwight: I want some man meat!
Jim: Dwight wants your man meat.
Michael: Well then my man meat he shall have."![]()
Geweldig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:49 schreef Felixa het volgende:
Michael over het mannenfeestje in de warehouse:
"A sort of a guys night out, a G.N.O. if you will, a GNO.
Actually, it's more of a guys afternoon in, a G.A.I., a GAI.
Eh, no eh, it's not a GAI, it's a bridal shower for guys: a guy shower. An hour long shower with guys."
![]()
Ryan tegen de camera over Michael: "He hasn't even said a word yet... just giggling..."quote:
Ja dat snapte ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dwight: "Are you near-sighted or far-sighted?"
Ben Franklin: "Both, that's why I invented the bifocal!"
Dwight: "AAAAAAAAAAAHHHHHHHH"
Nou, ik denk dat hij gewoon vragen wilde stellen totdat die "Ben Franklin" het antwoord niet wist. Dus als die re-enactor het niet wist.. dan had Dwight gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Ja ok, maar lukte dat met 'near-sighted or far-sighted'?
Ben Franklin was bij- én verziend. En Ben Franklin had dus ook de Bifocale bril uitgevonden, voor mensen die dat dus beide hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
was een trick question... maar zelfs daar wist de re-enactor antwoord op.. tot frustratie van Dwight AAAAHHHHH!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
ja, keigaafquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. dat was de eerste keer dat ik het Amerikaanse censuur kon waarderen.. het was een en al blokjes![]()
Je kan ze ook online kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
Het begin van vanavond is echt hilarisch! Ik spiekte net even.. en toen zag ik dat ik dat begin al eens gezien had @ YouTube.. ik kijk er naar uit! Om dan helaas een heel weekend te moeten wachten weer
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. tijdens de eerste aflevering van dit seizoen kreeg je idd wel het idee dat Michael homo is.. echt een geboren vrouwen verleider is hij ook niet. Wie weet! Het zou me in ieder geval niks verbazen![]()
Zou Packer dan z'n vriend zijn?
Dus geen triootje Michael, Jan en Ryan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef Madine het volgende:
[..]
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenquote:
Ik heb het eerste en tweede seizoen op m'n computerquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenAl is het moeilijk
![]()
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Michael heeft zo zijn eigen ideeën over zijn aandeel in Phyllis' bruiloft:
"Since I pay her salary, it is like... I'm paying for the wedding, which I'm happy to do. It's a big day for Phyllis. But it's an even bigger day for ME; employer of the bride."
![]()
![]()
![]()
Phyllis heeft ook een "hidden agenda":
"Yes... I put Michael in my wedding. It was the only way I could think to get 6 weeks off for my honeymoon. No one else has ever gotten 6 weeks before..." *O
*
Nee ik zit mee te typen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Agrafes het volgende:
[..]
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?![]()
![]()
Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:43 schreef Aoristus het volgende:
Michael maakt weer een totale ass van zichzelf
Het is dan ook een Police coverband.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Agrafes het volgende:
Kevin met zijn beperkte repetoire, alleen The Police :p
Deze quote is echt Michael in een notendop!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef DaFrenk het volgende:
"Me walking Phyllis down the aisle was supposed to be the highlight of the wedding. And now, the wedding has no highlight."
Hij staat voor het raampje te springenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Quarks het volgende:
[..]
Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.
[..]
Echt prachtig staaltje lichaamstaal van Pam, met haar hoofd gebogen loopt ze met Roy naar buiten, ze schaamt zich te pletter volgens mij...quote:
Zelfs Angela en Dwight stonden te schuifelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd.. het duurt allemaal veel te lang ook.. ze zijn nu al 3 seizoenen om elkaar heen aan het draaien. Zowel Jim als Pam moet toch echt eens de moed bijeen rapen en zich uitspreken![]()
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef BB-boy het volgende:
Zonder dat spel blijft er weinig over van de characters denk ik.
Precies! En als Pam nu weer met Roy gaat daten word ik echt gekquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..Dat hoop ik althans.
Die stukjes die na het "einde" komen zitten niet op het einde chronologisch gezien volgens mij, zijn gewoon random momenten van eerder in de aflevering [die nog niet getoond zijn]quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Felixa het volgende:
Die laatste scene was ook erg embarrassing... Michael die na alles wat ie al heeft aangericht óók nog eens het taartmoment van het bruidspaar verpest.
Niet gezien vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik tel vast af![]()
Het leukste is het als Jan langskomt
Dat drooggeilen tussen Jim en Pam was wel weer de truuk van de dag en Andy is een lul.quote:
echt zo'n bizar goede grap was datquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef DaFrenk het volgende:
"The Merriam-Webster dictionary defines wedding as, "The fusing of two metals." hehehe..
Andy is in Anger Management en dat zou 2 maanden(?) duren. In de VS zenden ze The Office min of meer in real time uit. Als er een keer per week een nieuwe episode is dan mag je er min of meer vanuit gaan dat er daar ook een week is verstreken. Daarom pikten ze seizoen 3 ook niet op na de kus van Jim en Pam, maar enkele maanden later, er lag immers een zomerstop tussenquote:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.quote:
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:49 schreef JelleS het volgende:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.
ze lieten het heel snel zien (gelukkig zag ik het de eerste keer alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:31 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!
Dat heb ik nog maar weinigen horen zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. gelukkig halverwege het weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |