Ja dat snapte ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:07 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dwight: "Are you near-sighted or far-sighted?"
Ben Franklin: "Both, that's why I invented the bifocal!"
Dwight: "AAAAAAAAAAAHHHHHHHH"
Nou, ik denk dat hij gewoon vragen wilde stellen totdat die "Ben Franklin" het antwoord niet wist. Dus als die re-enactor het niet wist.. dan had Dwight gewonnenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
Ja ok, maar lukte dat met 'near-sighted or far-sighted'?
Ben Franklin was bij- én verziend. En Ben Franklin had dus ook de Bifocale bril uitgevonden, voor mensen die dat dus beide hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
was een trick question... maar zelfs daar wist de re-enactor antwoord op.. tot frustratie van Dwight AAAAHHHHH!quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:19 schreef Houtspeer het volgende:
ja, keigaafquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:45 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. dat was de eerste keer dat ik het Amerikaanse censuur kon waarderen.. het was een en al blokjes![]()
Je kan ze ook online kijken.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:09 schreef DaFrenk het volgende:
Het begin van vanavond is echt hilarisch! Ik spiekte net even.. en toen zag ik dat ik dat begin al eens gezien had @ YouTube.. ik kijk er naar uit! Om dan helaas een heel weekend te moeten wachten weer
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:36 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe ja.. tijdens de eerste aflevering van dit seizoen kreeg je idd wel het idee dat Michael homo is.. echt een geboren vrouwen verleider is hij ook niet. Wie weet! Het zou me in ieder geval niks verbazen![]()
Zou Packer dan z'n vriend zijn?
Dus geen triootje Michael, Jan en Ryan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:56 schreef Madine het volgende:
[..]
Hehe, Phyllis zei zelfs dat ze op High School (waar ze samen zaten) dachten dat Micheal homo was. Maar hij is het niet hoor. Hij heeft een beetje een man crush op Ryan.
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenquote:
Ik heb het eerste en tweede seizoen op m'n computerquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb alle afleveringen al op m'n computer staan, maar tot nu toe heb ik me nog weten te verzetten tegen de drang om ze allemaal af te kijkenAl is het moeilijk
![]()
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:40 schreef Felixa het volgende:
Michael heeft zo zijn eigen ideeën over zijn aandeel in Phyllis' bruiloft:
"Since I pay her salary, it is like... I'm paying for the wedding, which I'm happy to do. It's a big day for Phyllis. But it's an even bigger day for ME; employer of the bride."
![]()
![]()
![]()
Phyllis heeft ook een "hidden agenda":
"Yes... I put Michael in my wedding. It was the only way I could think to get 6 weeks off for my honeymoon. No one else has ever gotten 6 weeks before..." *O
*
Nee ik zit mee te typen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:41 schreef Agrafes het volgende:
[..]
zit je nou echt al die quotes over te typen/kopieren?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |