Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:43 schreef Aoristus het volgende:
Michael maakt weer een totale ass van zichzelf
Het is dan ook een Police coverband.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Agrafes het volgende:
Kevin met zijn beperkte repetoire, alleen The Police :p
Deze quote is echt Michael in een notendop!quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:50 schreef DaFrenk het volgende:
"Me walking Phyllis down the aisle was supposed to be the highlight of the wedding. And now, the wedding has no highlight."
Hij staat voor het raampje te springenquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef Quarks het volgende:
[..]
Echt zijn meest beschamende momenten zitten in deze aflevering.
[..]
Echt prachtig staaltje lichaamstaal van Pam, met haar hoofd gebogen loopt ze met Roy naar buiten, ze schaamt zich te pletter volgens mij...quote:
Zelfs Angela en Dwight stonden te schuifelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ja idd.. het duurt allemaal veel te lang ook.. ze zijn nu al 3 seizoenen om elkaar heen aan het draaien. Zowel Jim als Pam moet toch echt eens de moed bijeen rapen en zich uitspreken![]()
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:15 schreef BB-boy het volgende:
Zonder dat spel blijft er weinig over van de characters denk ik.
Precies! En als Pam nu weer met Roy gaat daten word ik echt gekquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:17 schreef DaFrenk het volgende:
Ja is ook zo.. maar het is net zoals Aoristus zei.. het blijft maar door gaan.. maar ik vermoed dat het wel beter zal worden aan het einde van dit seizoen..Dat hoop ik althans.
Die stukjes die na het "einde" komen zitten niet op het einde chronologisch gezien volgens mij, zijn gewoon random momenten van eerder in de aflevering [die nog niet getoond zijn]quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:08 schreef Felixa het volgende:
Die laatste scene was ook erg embarrassing... Michael die na alles wat ie al heeft aangericht óók nog eens het taartmoment van het bruidspaar verpest.
Niet gezien vandaag.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:04 schreef Aoristus het volgende:
[..]
ik tel vast af![]()
Het leukste is het als Jan langskomt
Dat drooggeilen tussen Jim en Pam was wel weer de truuk van de dag en Andy is een lul.quote:
echt zo'n bizar goede grap was datquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:01 schreef DaFrenk het volgende:
"The Merriam-Webster dictionary defines wedding as, "The fusing of two metals." hehehe..
Andy is in Anger Management en dat zou 2 maanden(?) duren. In de VS zenden ze The Office min of meer in real time uit. Als er een keer per week een nieuwe episode is dan mag je er min of meer vanuit gaan dat er daar ook een week is verstreken. Daarom pikten ze seizoen 3 ook niet op na de kus van Jim en Pam, maar enkele maanden later, er lag immers een zomerstop tussenquote:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.quote:
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:49 schreef JelleS het volgende:
Mooiste moment van de aflevering, vooral omdat er geen nadruk op werd gelegd. Hilarisch weer.
ze lieten het heel snel zien (gelukkig zag ik het de eerste keer alquote:Op vrijdag 13 juli 2007 02:31 schreef Xurk het volgende:
[..]
Inderdaad erg mooi door de subtiliteit! Ik las het hier en pikte het pas op tijdens de herhaling na twaalven, supermooi!!
Dat heb ik nog maar weinigen horen zeggenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Hehe.. gelukkig halverwege het weekend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |