Je zou bijna zeggen dat zo'n acteur geen droog brood meer kan verdienen na the officequote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zojuist Evan Almighty gezien, over de film zal ik me verder niet uitlaten. Ook over de goede special effects niet.. maar ik vond Steve Carell weer erg goed in deze film! Gelukkig heeft hij toch een wezenlijk ander karakter kunnen neerzetten dan een Michael kloon. Tuurlijk, omdat je hem als Michael kent zie je toch veel invloeden van hem erin terug. Maar toch verschilt hij toch echt. Wat natuurlijk erg goed is. Ik wil hem geen veelzijdig acteur noemen, hij heeft toch zo'n bepaalde look en een acteerstijl, die bijzonder komisch is. Hehe.. gelukkig halverwege het weekend.. maandag weer The Office.. de aflevering klinkt veelbelovend!
ik heb de trailer gezien... is het een leuke film? want ik ben naar harry potter geweest en da's een kutfilmquote:Op zaterdag 14 juli 2007 18:42 schreef DaFrenk het volgende:
Heb zojuist Evan Almighty gezien, over de film zal ik me verder niet uitlaten. Ook over de goede special effects niet.. maar ik vond Steve Carell weer erg goed in deze film! Gelukkig heeft hij toch een wezenlijk ander karakter kunnen neerzetten dan een Michael kloon. Tuurlijk, omdat je hem als Michael kent zie je toch veel invloeden van hem erin terug. Maar toch verschilt hij toch echt. Wat natuurlijk erg goed is. Ik wil hem geen veelzijdig acteur noemen, hij heeft toch zo'n bepaalde look en een acteerstijl, die bijzonder komisch is. Hehe.. gelukkig halverwege het weekend.. maandag weer The Office.. de aflevering klinkt veelbelovend!
Hele aparte maar leuke film, Steve speelt daar ook wederom een briljante rol in, maar ik vind Steve in the 40 year old virgin en the anchorman bijvoorbeeld echt hilarisch, ben alleen bang dat hij in Evan Almighty het allemaal iets té doet. maar ik ga die film nog wel een keer bekijkenquote:Op zondag 15 juli 2007 13:59 schreef DaFrenk het volgende:
Ow! Daar ken ik hem niet in! Die ga ik dan zeker eens checken!
Vet, die zal ik eensquote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Hele aparte maar leuke film, Steve speelt daar ook wederom een briljante rol in, maar ik vind Steve in the 40 year old virgin en the anchorman bijvoorbeeld echt hilarisch, ben alleen bang dat hij in Evan Almighty het allemaal iets té doet. maar ik ga die film nog wel een keer bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nog andere vette films met mensen uit The Office die ook wel leuk zijn?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
two metalsquote:Op zondag 15 juli 2007 20:21 schreef Ace1 het volgende:
Hehe die aflevering van afgelopen donderdag...
Wedding en welding
Dit zijn al vrij grote namen voor zo'n 'kleinschalige' serie als The Office, denk niet dat veel grotere namen interesse hebben om een aflevering van The Office te gaan regisseren?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef JelleS het volgende:
Echt goede regisseurs was leuker geweest, maar misschien dat ze even een andere invalshoek kunnen laten zien.
Harold Ramis heeft ook een paar afleveringen gedaan, die gozer is briljant hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef JelleS het volgende:
Echt goede regisseurs was leuker geweest, maar misschien dat ze even een andere invalshoek kunnen laten zien.
Dat hebben ze gedaan met enkele afleveringen gewoon voor wat afwisseling denk ik,quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Laze het volgende:
Is dat één van de kenmerken van Office US? Dat het steeds door anderen geregisseerd wordt? Eigenlijk valt het me nauwelijks op, want het basisprincipe is altijd hetzelfde. Met basisprincipe bedoel ik dat je gewoon een verhaallijn hebt, met af en toe een interview van 1 persoon.
Neuh, dat is vrij normaal in de seriewereld.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:07 schreef Laze het volgende:
Is dat één van de kenmerken van Office US? Dat het steeds door anderen geregisseerd wordt?
En gewoon dat Pam er naast staat he. Da's nog het briljantstequote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef Ace1 het volgende:
Net die aflevering gekeken dat die vrouw komt met die tassen...
Michael:
"Wow, you are like the new and improved pam!"
"Pam 6.0"
lol
Iddquote:Op maandag 16 juli 2007 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En gewoon dat Pam er naast staat he. Da's nog het briljantste
Ook in ik geloof de 1e aflevering, ook waar ze bij is:
'you think she looks cute now? you should have seen her a couple of years ago'
Hmm okequote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Dat hebben ze gedaan met enkele afleveringen gewoon voor wat afwisseling denk ik,
Ja hallo, Jim blijft niet aan de gang natuurlijk. Op een gegeven moment is het afgelopen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef DaFrenk het volgende:
Toen Pam ging opruimen zat ik echt te roepen.. "Jim! Jim! Jim!!" Maar hij kwam niet
Prachtig einde tussen Michael en Pam..
Idd, Dwight ook " Can't deal with this now, one crisis at a time"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:28 schreef DaFrenk het volgende:
Ja man.. dat was echt hilarisch zoals hij achter die vleermuis aan ging.. en Jim was ook geweldig als vampier.. whahahaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |