abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:03:52 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51333987
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

qua Nederlanders in de F1 mag Lammers toch wel als hoogste worden aageslagen, wist meerdere malen met beperkte middelen ver te komen. Jammer genoeg ging de deal met een topteam niet door
Wat te denken van Gijs van Lennip en Carel Godin de Beaufort.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:08:20 #52
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51336428
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2007 @ 20:35:50 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51337403
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51341119
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Pssst Argento, Verstappen heeft dan maar 10 punten behaald in zijn eerste jaar maar hij reed ook maar 10 races in 1994 he.
Brazilie en Duitsland kon hij natuurlijk niks aan doen, een mooie salto door Irvine en in Duitsland die fik.
Maarja, ik wil niet zeggen dat hij het super heeft gedaan hoor maar je vergelijking klopt niet helemaal.
tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.

Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_51342801
Ja maar die auto was helemaal om Schumacher heen gebouwd, je weet zelf ook wel hoe het er toe aan toe ging bij Benetton, de 2de rijder moest het er maar mee doen.
De 2de rijders daar kregen allemaal "minder goed" materiaal dan Schumacher en alle aandacht ging natuurlijk uit naar Schumi want die kon met Benetton kampioen worden.
Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer.
pi_51344201
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Argento het volgende:

[..]

tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.
Raikkonen haalde in de eerste 10 races voor McLaren, zijn 2e seizoen F1, maar 11 puntjes.

En die vergelijking klopt ook.
quote:
Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft.
Dat klopt. En hoe vaak heeft Albers het halve veld ingehaald en 2e gelegen met zo'n wagen.

Ja bla bla Jos was licht bla bla zo knap is dat dus niet bla bla bla.

Nee met een grafbak met 100 pk minder in de top 10 rijden is niet zo knap nee. Dat blijkt wel uit de prestaties van Christijaan...hij was ooit halbmeister....Albers.
pi_51345076
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer.
Samen het fantastische aantal van 1, in 8 races...
Dat kwam door anti-Jos mensen dan wel weer door pech van hun, dat Jos van de baan werd gerost in Brazilie en vervroegd ging barbecuen in Duitsland wordt dan snel vergeten

Ik weet niet hoe het met Vitalogy zit, maar als ik voor mezelf een profiel moet maken voor een opvolger van Albers kom ik al gauw op een Jos-coureur uit. Helaas zie ik die nu niet in Nederland en aan de andere kant van de grote plas rijdt er één die in ieder geval potentie heeft maar daar gewoon moet blijven dit jaar.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51346521
Ik weet het ook niet

De resultaten van Yelmer Buurman zijn heel goed, maar ik kan mij niet voorstellen dat die al klaar zou zijn voor de F1.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juli 2007 @ 01:29:07 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_51347856
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51349327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon

Idem, wat een droplul
  woensdag 11 juli 2007 @ 03:20:52 #61
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_51349421
Damn heeft wel lang geduurd bij Spyker dat ze inzagen dat die lul Albers niet kan rijden.
Formule1 heet trouwens al lang haar kracht verloren door die kut macht-spelletjes.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:21:11 #62
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51349823
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met de mogelijkheden in de hedendaagse F1 denk ik. Iedereen haalt een stuk minder in dan vroeger.
Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.

Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...

Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 11 juli 2007 @ 05:10:43 #63
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_51349983
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.

Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...

Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.
Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:21:29 #64
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51350523
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 05:10 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.
Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide.
Volgens mij spinde hij toen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:23:12 #65
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51350531
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.
Niet zo beperkt denk ik. Maar das een persoonlijke mening.
quote:
Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...
Hij heeft ook meer gepresteerd, maar ook wel de beschikking gehad over vele malen beter materiaal. Zelfs de Arrows schat ik hoger in de dan de Spyker....
quote:
Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Gaat ook nog wel gebeuren hoor. Alleen niet op Spa (jammer genoeg).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:38:12 #66
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51350680
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit...

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51351080
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 08:38 schreef sanger het volgende:
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit...

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082
Dat zelfde las ik vanmorgen in De Pers:
quote:
[...]
Reden voor het ontslag van Albers is dat een van zijn belangrijkste sponsoren een te grote betalingsachterstand heeft bij Spyker. Het betreft een sponsor waarvan de overeenkomst rechtstreeks met het team gesloten is
[...]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:13:48 #68
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51351248
Dus hoe kan Albers daarvoor gestraft worden vraag ik me af.....

Een sponsor die Albers aanbrengt bij het team, direct met het team een overeenkomst sluit, en vervolgens niet betaald. Dan is het de verantwoording van Varrossieu, die is imemers verantwoordelijk voor de sponsoring van de renstal.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:38:18 #69
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51351737
Steeds gekker......CA heeft er geen schuld aan lijkt me
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:44:47 #70
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51351879
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:46:22 #71
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51352267
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef sanger het volgende:
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........
Lijkt mij ook. Albers zal dan ook wel snel een rechtszaak aanspannen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:07:04 #73
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51352428
Vraag me dan ook af in hoeverre dit belangenverstrengeling is geweest van Varrossieu....

Hij was bij zowel de CA BV als bij Spyker verantwoordelijk voor het aantrekken van sponsorkapitaal. Zou hij de tekortkomingen via Spyker proberen af te schuiven op de CA BV?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:06:20 #74
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51355930
Overigens ontkent vd Nieuwenhuijzen in het AD zelf dat hij verantwoordelijk zou zijn/niet betaald zou hebben..
quote:
Zakenman ontkent rol in drama Albers

AMSTERDAM/NANCHANG - Zakenman Joep van den Nieuwenhuyzen ontkent enige schuld te hebben aan het einde van de raceloopbaan van Christijan Albers bij de Nederlandse renstal Spyker.

Zijn bedrijf Mingya Nanchang European Resorts wordt ervan beticht de afgesproken betaling van vijf miljoen euro aan Spyker F1 niet te hebben voldaan. Op grond hiervan zou Albers deze week uit de auto zijn gezet, zo hebben bronnen rondom Albers en Spyker aangegeven.

Vanuit China, waar Van den Nieuwenhuyzen het golfresort Mingya exploiteert, spreekt de zakenman telefonisch in alle toonaarden tegen dat hij mede de oorzaak is van het ontslag van de coureur. ,,Ik ben Albers, zijn vennootschap noch Spyker ook maar een euro, een dollar of een gulden schuldig.’’


Volgens de zakenman heeft hij vorig jaar tijdens de Grand Prix in Turkije een contract bij Midland gesloten, waarbij de naam van Mingya groot op de auto kwam te staan voor de resterende races van afgelopen seizoen, waaronder de Grand Prix van China. ,,En daarmee is mijn bemoeienis met het team opgehouden. Ik ben niemand iets verschuldigd, al vind ik het vreselijk voor Christijan. Dit gun ik hem niet.’’

Albers zei gisteren op een persconferentie dat de problemen rond Mingya hem rond de jaarwisseling waren gebleken. Hij kreeg zowel schriftelijk als mondeling van de teamleiding de verzekering dat hij desondanks het hele seizoen zou mogen rijden. Over Mingya zei hij: ,,Het was een contract rechtstreeks tussen Spyker en Mingya, dat werd gesloten onder verantwoordelijkheid van mijn ex-manager Lodewijk Varossieau.’’Albers liet verder weten de zaak eerst met Spyker te willen bespreken. Pas daarna kijkt hij naar eventuele juridische stappen.
Nu is Van den Nieuwenhuijzen niet de meest geloofwaardige persoon, maar mocht er inderdaad slechts een contract voor vorig seizoen zijn geweest... De chaos uit het Midland-tijdperk gaat gewoon door
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:20:59 #75
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51356375
Joep vertrouwen is hetzelfde als met drogen ogen Narain beter verklaren dan CA of RD.............dan ben je niet fris bovenin!!
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:50:22 #76
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51357246
Toch lijkt mij dat het best waar kan zijn, zoiets moet dan toch ook op papier staan?? Ik ben dan ook benieuwd wat de reactie van SpykerF1/CA BV op dit bericht is...

Op de Mingya-website staat een bericht wat het verhaal van JvdN bevestigd, sponsoring voor de rest van seizoen2006
En ik heb Mingya dit seizoen ook niet op de Spyker zien staan.. Zoek maar eens via SpykerF1-imagebank, het wordt alleen maar vager...
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_51357256
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toch lijkt mij dat het best waar kan zijn, zoiets moet dan toch ook op papier staan?? Ik ben dan ook benieuwd wat de reactie van SpykerF1/CA BV op dit bericht is...

Op de Mingya-website staat een bericht wat het verhaal van JvdN bevestigd, sponsoring voor de rest van seizoen2006
En ik heb Mingya dit seizoen ook niet op de Spyker zien staan.. Zoek maar eens via SpykerF1-imagebank, het wordt alleen maar vager...
Niet 2007???
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:59:48 #78
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51357498
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Sally het volgende:

[..]

Niet 2007???
Ik kan het op hun eigen site niet vinden, en zoals gezegd dus ook nergens op de SpykerF1-wagen/teamkleding (of ik kijk niet goed..). Maar als het echt om miljoenen zou gaan, dan zou je wel een prominente plek op wagen/kleding mogen verwachten.. Aan de andere kant staan ze op de SpykerF1-website wel weer onder de sponsors. Heel bizar..

Nouja, we zullen er binnenkort wel weer het nodige van horen.. Maar zeker omdat SpykerF1 niet eens bedragen, etc., aan CA/CA BV wil noemen, dat kan geen zuivere koffie zijn, me dunkt.. Wat een zootje daar zeg, bah!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 11 juli 2007 @ 13:01:43 #79
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51357552
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:51 schreef Sally het volgende:

[..]

Niet 2007???
Nee dus.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51362182
En Spyker heeft zojuist bekend gemaakt dat Klien gaat testen.
pi_51365361
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef SimtekF1 het volgende:
En Spyker heeft zojuist bekend gemaakt dat Klien gaat testen.
http://www.nu.nl/news/1149413/47/Klien_test_donderdag_Spyker.html
http://f1.gpupdate.net/nl(...)met-christian-klien/
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_51365435
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 15:22 schreef SimtekF1 het volgende:
En Spyker heeft zojuist bekend gemaakt dat Klien gaat testen.
Ook niet echt een verbetering. Had liever gezien dat ze dan Piquet Jr. erin zetten.
  woensdag 11 juli 2007 @ 16:59:52 #83
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51365852
Idd Klien is nou niet echt bepaald voor niks door RBR eruit gezet
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 11 juli 2007 @ 17:28:58 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51366710
en Klien had toch geen geld om mee te brengen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:16:50 #85
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_51368056
Ze zullen Klien wel inzetten voor de duitse GP en hem erna eruit gooien, want in de race erna komt het "nieuwe" spyker en dan zullen ze wel iemand nodig hebben die veel geld mee brengt.
Drugs are good mkay?
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:30:22 #86
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51368462
Klien is alleen voor de test bevestigd.....

Klien neemt geen geld mee, en dat is al aangestippeld als voorwaarde.

Nelsinho is een goede optie (en half Nederlands). Alleen of er dan geld meekomt?

Misschien wel een deal met Renault voor een klantenchassis?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51368567
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:30 schreef sanger het volgende:
Klien is alleen voor de test bevestigd.....

Klien neemt geen geld mee, en dat is al aangestippeld als voorwaarde.
Vertel mij dan eens waarom ze iemand laten testen die a) al als testcoureur onder contract staat bij een hoger aangeslagen team en b) nauwelijks geld in te brengen heeft...
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  woensdag 11 juli 2007 @ 18:45:04 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51368962
Ik snap de motivatie ook niet helemaal...

Wat in de media bekend is, om hem te evalueren en om technische feedback van een andere coureur te krijgen. Juist omdat hij bij een hoger aangeslagen team werkzaam is denk ik dan.

Verder weet ik ook niet hoe noodzakelijk dat geld meenemen is, maar als ze een niet betalende coureur nemen is dat wel erg huichelachtig tegenover Albers (en daarmee het wereldwijde publiek).
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51370238
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef sanger het volgende:
Ik snap de motivatie ook niet helemaal...

Wat in de media bekend is, om hem te evalueren en om technische feedback van een andere coureur te krijgen. Juist omdat hij bij een hoger aangeslagen team werkzaam is denk ik dan.

Verder weet ik ook niet hoe noodzakelijk dat geld meenemen is, maar als ze een niet betalende coureur nemen is dat wel erg huichelachtig tegenover Albers (en daarmee het wereldwijde publiek).
Nou ja, als er 1 team is dat heeft aangetoond van de ontwikkeling van een auto weinig kaas te hebben gegeten is het Honda wel, zeker dit jaar met Klien, dus wat dat betreft hoef je er niks van te verwachten. Hij wordt gewoon in die auto gezet, geloof me. Daarmee heeft Spyker voor mij ook afgedaan als Nederlands team en mogen ze wat mij betreft na 1 ronde al met lege handen staan de rest van het seizoen. Werken er überhaupt nog Nederlanders daar?

Een 2e mogelijkheid is dat Chris gewoon weer in die rammelbak stapt, want als je afgaat op de dingen die we nu weten heeft hij gewoon een zaak die eigenlijk niet eens een zaak is. Formeel gezien staat hij hier helemaal buiten en tenzij de heren juristen en teamleiding dingen achterhouden kunnen ze kiezen tussen een ontslagpremie voor Chris of rehabilitatie.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51371105
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:45 schreef sanger het volgende:
Ik snap de motivatie ook niet helemaal...


Verder weet ik ook niet hoe noodzakelijk dat geld meenemen is, maar als ze een niet betalende coureur nemen is dat wel erg huichelachtig tegenover Albers (en daarmee het wereldwijde publiek).
Hoezo huichelachtig? Is het nou tegenwoordig iets positiefs als een coureur ergens rijdt omdat hij geld meeneemt? Vroeger noemde men dat gewoon een pay driver en vond vrijwel iedere F1 liefhebber dat dat soort coureurs niet in de F1 thuis hoorden.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:13:42 #91
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51372277
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Hoezo huichelachtig? Is het nou tegenwoordig iets positiefs als een coureur ergens rijdt omdat hij geld meeneemt? Vroeger noemde men dat gewoon een pay driver en vond vrijwel iedere F1 liefhebber dat dat soort coureurs niet in de F1 thuis hoorden.
Het gaat meer om de motivatie.... CA staat op straat omdat een sponsor van het team (direct, dus niet via CA) niet betaald. En vervolgens nemen ze een coureur aan die ook niets betaald.....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_51372298
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef dazzle123 het volgende:

[..]

Hoezo huichelachtig? Is het nou tegenwoordig iets positiefs als een coureur ergens rijdt omdat hij geld meeneemt? Vroeger noemde men dat gewoon een pay driver en vond vrijwel iedere F1 liefhebber dat dat soort coureurs niet in de F1 thuis hoorden.
Vroeger ja, de laatste 15 jaar kom je er gewoon niet meer onderuit tenzij je tot de buitencategorie behoort en al jong steun hebt gekregen van een merk.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51373809
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat meer om de motivatie.... CA staat op straat omdat een sponsor van het team (direct, dus niet via CA) niet betaald. En vervolgens nemen ze een coureur aan die ook niets betaald.....
Ach, ze liegen over de redenen om een coureur aan de kant te zetten. Niet echt onverwacht in de Formule 1. Bovendien is het een leugentje dat ten goede komt van Albers. Als ze keihard hadden beweerd dat hij een grote prutser is, dan was het helemaal over geweest met zijn kansen in de F1.
pi_51375598
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat meer om de motivatie.... CA staat op straat omdat een sponsor van het team (direct, dus niet via CA) niet betaald. En vervolgens nemen ze een coureur aan die ook niets betaald.....
Dan zegt dat tenminste iets over Albers zijn kwaliteiten als coureur.

En de mensen die kritiek op Spyker hebben omdat er nu geen Nederlander meer rijdt snap ik ook niet. Je wilt toch het beste voor het team? Als een Nederlander daar niet voor kan zorgen, dan maar een buitenlander. Hebben ze in Italië ook zo'n kritiek op Ferrari omdat er al heel lang geen Italiaan meer voor ze heeft gereden?
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:54:56 #95
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51376280
Paydrivers horen bij teams in de achterhoede.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:26:34 #96
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51379745
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Nou ja, als er 1 team is dat heeft aangetoond van de ontwikkeling van een auto weinig kaas te hebben gegeten is het Honda wel, zeker dit jaar met Klien, dus wat dat betreft hoef je er niks van te verwachten.
Ik denk dat je bij Honda ondertussen wel veilig kunt stellen dat er iets fundamenteel fout ziet in die auto.
Daar kan je Klien, Barrichello of Button niet de schuld voor geven.
pi_51379978
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:38 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]
En de mensen die kritiek op Spyker hebben omdat er nu geen Nederlander meer rijdt snap ik ook niet. Je wilt toch het beste voor het team? Als een Nederlander daar niet voor kan zorgen, dan maar een buitenlander. Hebben ze in Italië ook zo'n kritiek op Ferrari omdat er al heel lang geen Italiaan meer voor ze heeft gereden?
Als je op mij doelt: ik vind dat er een wezenlijk verschil is met Ferrari. Ferrari bestaat namelijk voor het overgrote deel uit Italiaans personeel, terwijl de coureur bij Spyker zo'n beetje de laatste Nederlander was. Spyker is alleen qua naam en licentie een Nederlands team, dat is toch bij een Ferrari of Renault wel anders!
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51380069
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij Honda ondertussen wel veilig kunt stellen dat er iets fundamenteel fout ziet in die auto.
Daar kan je Klien, Barrichello of Button niet de schuld voor geven.
Er werd geopperd dat Klien van een beter team kwam en dus wel even die Spyker sneller zou maken en ik gaf even aan dat hem dat bij zijn huidige team (met meer middelen) niet lukt. Dat die Honda een brik is lijkt me duidelijk
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51383470
De keuze voor Klien begrijp ik ook niet helemaal eigenlijk.
pi_51384687
quote:
Narain stays cautious on Spyker offer (POP-UPS)
Thursday July 12 2007 10:16 IST

PUNE: Being No 1 on any Formula One team's list of possible options would be tempting for any driver who yearns for a comeback.

So when Narain Karthikeyan reacted, “I'll be delighted to get back to racing, but I am definitely enjoying my time at Williams,” after Spyker F1 made him their top-line replacement for the rest of the season, Narain was being cautious.

At Jordan, in 2005, Sypker boss Colin Kolles seemed unhappy with Narain's performances.

In fact, the subsequent year Kolles who was incharge of Midland (Jordan rechristened) reasoned that Narain lost out because “he was not focused enough and was badly managed.” Collin added, “He was a quick driver for sure when his head was free, but needs a good set of people around him.”

While life for a driver in F1 particularly lower rung teams - is more on-the edge, Kolles' sudden change of heart would only need to be treaded with caution.

Consider this: The car remains the same, and Kolles' major grouse at Jordan was the Indian's underperformance. Narain, on the other hand, had an under-prepared car to blame.

Spyker's reported inclination of having Narain would only mean the amalgamation of all these factors again, unless things since 2005 have changed drastically.

Back in 2005 Narain fell out of the Midland F1 deal because of the huge 10-12 million Euros demand that Kolles categorically denied.

Many feel Kolles is looking at the lucrative Asian market. It's simple, if Asia in the next four years - beginning next year with Singapore hope to add Abu Dhabi and Korea on F1 list, money is available.

For Narain, who says he “is enjoying” what he's “doing at Williams as a tester,” the Spyker offer may seem more of a headache rather than his dream of being amidst the best in F1.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')