abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 juli 2007 @ 19:03:52 #51
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51333987
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

qua Nederlanders in de F1 mag Lammers toch wel als hoogste worden aageslagen, wist meerdere malen met beperkte middelen ver te komen. Jammer genoeg ging de deal met een topteam niet door
Wat te denken van Gijs van Lennip en Carel Godin de Beaufort.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 10 juli 2007 @ 20:08:20 #52
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51336428
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 juli 2007 @ 20:35:50 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51337403
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_51341119
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Pssst Argento, Verstappen heeft dan maar 10 punten behaald in zijn eerste jaar maar hij reed ook maar 10 races in 1994 he.
Brazilie en Duitsland kon hij natuurlijk niks aan doen, een mooie salto door Irvine en in Duitsland die fik.
Maarja, ik wil niet zeggen dat hij het super heeft gedaan hoor maar je vergelijking klopt niet helemaal.
tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.

Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_51342801
Ja maar die auto was helemaal om Schumacher heen gebouwd, je weet zelf ook wel hoe het er toe aan toe ging bij Benetton, de 2de rijder moest het er maar mee doen.
De 2de rijders daar kregen allemaal "minder goed" materiaal dan Schumacher en alle aandacht ging natuurlijk uit naar Schumi want die kon met Benetton kampioen worden.
Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer.
pi_51344201
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Argento het volgende:

[..]

tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.
Raikkonen haalde in de eerste 10 races voor McLaren, zijn 2e seizoen F1, maar 11 puntjes.

En die vergelijking klopt ook.
quote:
Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft.
Dat klopt. En hoe vaak heeft Albers het halve veld ingehaald en 2e gelegen met zo'n wagen.

Ja bla bla Jos was licht bla bla zo knap is dat dus niet bla bla bla.

Nee met een grafbak met 100 pk minder in de top 10 rijden is niet zo knap nee. Dat blijkt wel uit de prestaties van Christijaan...hij was ooit halbmeister....Albers.
pi_51345076
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer.
Samen het fantastische aantal van 1, in 8 races...
Dat kwam door anti-Jos mensen dan wel weer door pech van hun, dat Jos van de baan werd gerost in Brazilie en vervroegd ging barbecuen in Duitsland wordt dan snel vergeten

Ik weet niet hoe het met Vitalogy zit, maar als ik voor mezelf een profiel moet maken voor een opvolger van Albers kom ik al gauw op een Jos-coureur uit. Helaas zie ik die nu niet in Nederland en aan de andere kant van de grote plas rijdt er één die in ieder geval potentie heeft maar daar gewoon moet blijven dit jaar.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_51346521
Ik weet het ook niet

De resultaten van Yelmer Buurman zijn heel goed, maar ik kan mij niet voorstellen dat die al klaar zou zijn voor de F1.
  Trouwste user 2022 woensdag 11 juli 2007 @ 01:29:07 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_51347856
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_51349327
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon

Idem, wat een droplul
  woensdag 11 juli 2007 @ 03:20:52 #61
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_51349421
Damn heeft wel lang geduurd bij Spyker dat ze inzagen dat die lul Albers niet kan rijden.
Formule1 heet trouwens al lang haar kracht verloren door die kut macht-spelletjes.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 04:21:11 #62
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_51349823
quote:
Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat heeft ook te maken met de mogelijkheden in de hedendaagse F1 denk ik. Iedereen haalt een stuk minder in dan vroeger.
Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.

Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...

Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  woensdag 11 juli 2007 @ 05:10:43 #63
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_51349983
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.

Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...

Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.
Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:21:29 #64
65960 sanger
pi_51350523
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 05:10 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.
Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide.
Volgens mij spinde hij toen
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:23:12 #65
65960 sanger
pi_51350531
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Niet zo beperkt denk ik. Maar das een persoonlijke mening.
quote:
Hij heeft ook meer gepresteerd, maar ook wel de beschikking gehad over vele malen beter materiaal. Zelfs de Arrows schat ik hoger in de dan de Spyker....
quote:
Gaat ook nog wel gebeuren hoor. Alleen niet op Spa (jammer genoeg).
  woensdag 11 juli 2007 @ 08:38:12 #66
65960 sanger
pi_51350680
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit...

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082
pi_51351080
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 08:38 schreef sanger het volgende:
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit...

http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082
Dat zelfde las ik vanmorgen in De Pers:
quote:
[...]
Reden voor het ontslag van Albers is dat een van zijn belangrijkste sponsoren een te grote betalingsachterstand heeft bij Spyker. Het betreft een sponsor waarvan de overeenkomst rechtstreeks met het team gesloten is
[...]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:13:48 #68
65960 sanger
pi_51351248
Dus hoe kan Albers daarvoor gestraft worden vraag ik me af.....

Een sponsor die Albers aanbrengt bij het team, direct met het team een overeenkomst sluit, en vervolgens niet betaald. Dan is het de verantwoording van Varrossieu, die is imemers verantwoordelijk voor de sponsoring van de renstal.
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:38:18 #69
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51351737
Steeds gekker......CA heeft er geen schuld aan lijkt me
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:44:47 #70
65960 sanger
pi_51351879
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........
  woensdag 11 juli 2007 @ 09:46:22 #71
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51352267
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef sanger het volgende:
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........
Lijkt mij ook. Albers zal dan ook wel snel een rechtszaak aanspannen.
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:07:04 #73
65960 sanger
pi_51352428
Vraag me dan ook af in hoeverre dit belangenverstrengeling is geweest van Varrossieu....

Hij was bij zowel de CA BV als bij Spyker verantwoordelijk voor het aantrekken van sponsorkapitaal. Zou hij de tekortkomingen via Spyker proberen af te schuiven op de CA BV?
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:06:20 #74
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_51355930
Overigens ontkent vd Nieuwenhuijzen in het AD zelf dat hij verantwoordelijk zou zijn/niet betaald zou hebben..
quote:
Zakenman ontkent rol in drama Albers

AMSTERDAM/NANCHANG - Zakenman Joep van den Nieuwenhuyzen ontkent enige schuld te hebben aan het einde van de raceloopbaan van Christijan Albers bij de Nederlandse renstal Spyker.

Zijn bedrijf Mingya Nanchang European Resorts wordt ervan beticht de afgesproken betaling van vijf miljoen euro aan Spyker F1 niet te hebben voldaan. Op grond hiervan zou Albers deze week uit de auto zijn gezet, zo hebben bronnen rondom Albers en Spyker aangegeven.

Vanuit China, waar Van den Nieuwenhuyzen het golfresort Mingya exploiteert, spreekt de zakenman telefonisch in alle toonaarden tegen dat hij mede de oorzaak is van het ontslag van de coureur. ,,Ik ben Albers, zijn vennootschap noch Spyker ook maar een euro, een dollar of een gulden schuldig.’’

Volgens de zakenman heeft hij vorig jaar tijdens de Grand Prix in Turkije een contract bij Midland gesloten, waarbij de naam van Mingya groot op de auto kwam te staan voor de resterende races van afgelopen seizoen, waaronder de Grand Prix van China. ,,En daarmee is mijn bemoeienis met het team opgehouden. Ik ben niemand iets verschuldigd, al vind ik het vreselijk voor Christijan. Dit gun ik hem niet.’’

Albers zei gisteren op een persconferentie dat de problemen rond Mingya hem rond de jaarwisseling waren gebleken. Hij kreeg zowel schriftelijk als mondeling van de teamleiding de verzekering dat hij desondanks het hele seizoen zou mogen rijden. Over Mingya zei hij: ,,Het was een contract rechtstreeks tussen Spyker en Mingya, dat werd gesloten onder verantwoordelijkheid van mijn ex-manager Lodewijk Varossieau.’’Albers liet verder weten de zaak eerst met Spyker te willen bespreken. Pas daarna kijkt hij naar eventuele juridische stappen.
Nu is Van den Nieuwenhuijzen niet de meest geloofwaardige persoon, maar mocht er inderdaad slechts een contract voor vorig seizoen zijn geweest... De chaos uit het Midland-tijdperk gaat gewoon door
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:20:59 #75
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51356375
Joep vertrouwen is hetzelfde als met drogen ogen Narain beter verklaren dan CA of RD.............dan ben je niet fris bovenin!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')