Wat te denken van Gijs van Lennip en Carel Godin de Beaufort.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
qua Nederlanders in de F1 mag Lammers toch wel als hoogste worden aageslagen, wist meerdere malen met beperkte middelen ver te komen. Jammer genoeg ging de deal met een topteam niet door
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:08 schreef TJDoornbos het volgende:
Albers heeft geen F1 punten.............Amerika moet gewoon geschrapt worden!!!
tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:30 schreef SimtekF1 het volgende:
Pssst Argento, Verstappen heeft dan maar 10 punten behaald in zijn eerste jaar maar hij reed ook maar 10 races in 1994 he.
Brazilie en Duitsland kon hij natuurlijk niks aan doen, een mooie salto door Irvine en in Duitsland die fik.
Maarja, ik wil niet zeggen dat hij het super heeft gedaan hoor maar je vergelijking klopt niet helemaal.
Raikkonen haalde in de eerste 10 races voor McLaren, zijn 2e seizoen F1, maar 11 puntjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:10 schreef Argento het volgende:
[..]
tuurlijk klopt de vergelijking wel. In de gegeven omstandigheden is 10 punten te mager. Vergeet niet dat Schumacher met dezelfde auto 92 punten haalde, maar dat ook hij voor twee (of drie?) races was geschorst en voor 1 race werd gediskwalificeerd. Bovendien werd Verstappen niet twee races voor het einde van het seizoen door Herbert vervangen omdat hij het zo fantastisch deed.
Dat klopt. En hoe vaak heeft Albers het halve veld ingehaald en 2e gelegen met zo'n wagen.quote:Na Benetton heeft Jos zich moeten behelpen met teams in de marge. Zon beetje wat Chris tot nu toe gedaan heeft.
Samen het fantastische aantal van 1, in 8 races...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik weet zo niet meer hoeveel punten Herbert en Letho hebben gescoord in 94 maar volgens mij waren dat er niet veel meer.
Idem, wat een droplulquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:29 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen medelijden met hem. Ben een leek, maar vind het een onsympathiek persoon
Het wordt nu wel heel erg joor Sangerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat heeft ook te maken met de mogelijkheden in de hedendaagse F1 denk ik. Iedereen haalt een stuk minder in dan vroeger.
Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.
Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...
Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Volgens mij spinde hij toenquote:Op woensdag 11 juli 2007 05:10 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Welnee, het is al fietsen. Al heb je jaren niet meer gefietst, je springt op de fiest alsof er niets aan de hand is.
Dat bewees Niki Lauda, toen ie voor Jaguar een onofficiële test ronde maakte in een nieuwe bolide.
Niet zo beperkt denk ik. Maar das een persoonlijke mening.quote:Op woensdag 11 juli 2007 04:21 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het wordt nu wel heel erg joor Sanger
Verstappen reed niet in de prehistorie hoor, zo lang is het echt niet geleden. De inhaalmogelijkheden waren toen net zo beperkt als nu.
Hij heeft ook meer gepresteerd, maar ook wel de beschikking gehad over vele malen beter materiaal. Zelfs de Arrows schat ik hoger in de dan de Spyker....quote:Ik denk dat iedere objectieve F1-kenner zal zeggen dat Verstappen meer gepresteerd heeft dan Albers...
Gaat ook nog wel gebeuren hoor. Alleen niet op Spa (jammer genoeg).quote:Maargoed, ik zou Verstappen graag zien rijden bij Spyker, hij zal vast die auto verder kunnen helpen. Alleen staat hij volgens mij al te lang naast de kant denk ik...
Dat zelfde las ik vanmorgen in De Pers:quote:Op woensdag 11 juli 2007 08:38 schreef sanger het volgende:
Hierin zegt hij trouwens dat het een sponsor betreft die direct met het team een overeenkomst heeft, waar de CA BV dus niet tussenzit...
http://www.formule1.nl/index.php?pid=10&nid=6082
quote:[...]
Reden voor het ontslag van Albers is dat een van zijn belangrijkste sponsoren een te grote betalingsachterstand heeft bij Spyker. Het betreft een sponsor waarvan de overeenkomst rechtstreeks met het team gesloten is
[...]
Lijkt mij ook. Albers zal dan ook wel snel een rechtszaak aanspannen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:44 schreef sanger het volgende:
Als CA geen schuld heeft kan er maar 1 overblijven: Varrossieu........
Nu is Van den Nieuwenhuijzen niet de meest geloofwaardige persoon, maar mocht er inderdaad slechts een contract voor vorig seizoen zijn geweest... De chaos uit het Midland-tijdperk gaat gewoon doorquote:Zakenman ontkent rol in drama Albers
AMSTERDAM/NANCHANG - Zakenman Joep van den Nieuwenhuyzen ontkent enige schuld te hebben aan het einde van de raceloopbaan van Christijan Albers bij de Nederlandse renstal Spyker.
Zijn bedrijf Mingya Nanchang European Resorts wordt ervan beticht de afgesproken betaling van vijf miljoen euro aan Spyker F1 niet te hebben voldaan. Op grond hiervan zou Albers deze week uit de auto zijn gezet, zo hebben bronnen rondom Albers en Spyker aangegeven.
Vanuit China, waar Van den Nieuwenhuyzen het golfresort Mingya exploiteert, spreekt de zakenman telefonisch in alle toonaarden tegen dat hij mede de oorzaak is van het ontslag van de coureur. ,,Ik ben Albers, zijn vennootschap noch Spyker ook maar een euro, een dollar of een gulden schuldig.’’
Volgens de zakenman heeft hij vorig jaar tijdens de Grand Prix in Turkije een contract bij Midland gesloten, waarbij de naam van Mingya groot op de auto kwam te staan voor de resterende races van afgelopen seizoen, waaronder de Grand Prix van China. ,,En daarmee is mijn bemoeienis met het team opgehouden. Ik ben niemand iets verschuldigd, al vind ik het vreselijk voor Christijan. Dit gun ik hem niet.’’
Albers zei gisteren op een persconferentie dat de problemen rond Mingya hem rond de jaarwisseling waren gebleken. Hij kreeg zowel schriftelijk als mondeling van de teamleiding de verzekering dat hij desondanks het hele seizoen zou mogen rijden. Over Mingya zei hij: ,,Het was een contract rechtstreeks tussen Spyker en Mingya, dat werd gesloten onder verantwoordelijkheid van mijn ex-manager Lodewijk Varossieau.’’Albers liet verder weten de zaak eerst met Spyker te willen bespreken. Pas daarna kijkt hij naar eventuele juridische stappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |