Nee, dat willen we niet. Dan worden we elke nacht opnieuw doodgegooid met oneliners die niet met oneliners te weerleggen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
Kijk uit wat je zegt, straks gaan andere FOK! users nog klagen over het feit dat dit topic zich als een links bolwerk lijkt te profileren.
Toch wil ik nog even een leuke conclusie trekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet. Dan worden we elke nacht opnieuw doodgegooid met oneliners die niet met oneliners te weerleggen zijn.
Elektrische auto's zijn kut. Hoera voor Geert en banen met een nobel doel.
Niet. Ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:52 schreef Lamon het volgende:
Het klinkt simpel
Dat FOK!kers dom zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Niet. Ik snap er niks van.
Wat is de conclusie nou?
gelukkig wel.. hoorde pas vanavond over de "lokhomo"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat FOK!kers dom zijn.
En de meerderheid ook nog rechts, en veel zelfs Wilders-rechts, en dat dat ook al dat niet de oorzaak van hun domheid is, het wel erg op lijkt te vallen...
Of zoiets, ik weet het ook niet echt...het valt gelukkig allemaal nogal buiten dit topic.
Ik dank u. Ik miste jullie al een beetjequote:
Wist je trouwens dat wij min of meer rond hetzelfde moment op FOK! zijn begonnen met posten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dank u. Ik miste jullie al een beetje
6 jaar geleden, niet normaal meer...de tijd gaat veel te snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
lamon weet je nog dat ik een feestje gaf bij m'n 3000ste post en je bij m'n 5000ste postfeestje eerder uit de kroeg kwam om niks te missen.
Indedaad al weer zes jaar geledenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
6 jaar geleden, niet normaal meer...de tijd gaat veel te snel.
...en met de huidige search verdomd moeilijk terug te vinden, evenals je 3000-feestje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Indedaad al weer zes jaar geleden
De legendarische shmoopy-Tong topics zijn ook al 6 jaar oud
Er zal ergens wel een juiste search-term zijn om ze te vinden, maar schiet me maar lek als ik weet welke...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Zijn er legendarische shmoopy-tong-topics? Waar dan?
Man je was in sommige topics zelfs leukquote:
Nu word ik bijna nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je was in sommige topics zelfs leuk
Heet ie ook broer ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik zie het al. Je verwart me met iemand anders.
Dat weet ik niet. Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Heet ie ook broer ?
Het is wel een toffe fipo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
Hier was je de eerste die reageerde op shmoopy :
Het grote Shmoopy-topic!
Het topic eindigde in 2002 met bijna dezelfde reactie van jou. Het is bijna poetisch op een manier die ik nog niet helemaal kan aanwijzen.quote:
Zeker. Wat een schatje was het nog 4 jaar geledenquote:
Ik liet bijna elk nachtslowchattopic in die tijd doodvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het topic eindigde in 2002 met bijna dezelfde reactie van jou. Het is bijna poetisch op een manier die ik nog niet helemaal kan aanwijzen.
'"Hoe ongepolijst, onervaren en zoekend naar hun eigen geluid ze nu nog mogen zijn, het is in een land waar je hoofd boven het maisveld uitsteken niet al te makkelijk is, toch fijn dat er opnieuw een band is die de poging waagt. Succesvol of onsuccesvol, ze hebben de sprong genomen, en dat is dan toch een klein plusje welke alle terechte kritiek net even een minder naar bijsmaakje geeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik moet een recensie schrijven over een regionale hiphopdemo. En het enige wat ik tijdens het beluisteren kan bedenken, is: wat een clichés, wat een slappe beats, wat een kutrefreintjes. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
De potentie tot orginele muziek is zeker aanwezig maar op dit moment nog niet tot volledige wasdom gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
Waarom wil je eigenlijk niet compleet negatief zijn, als ze dat wel verdienen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Ja, mooie pogingen, dat zeker. Maar ik vind het dan allemaal weer net iets te véél complimenten. Dat verdienen ze nu ook weer niet.
Dat is niet de insteek van de site waar de recensie moet verschijnen. Het gaat om lokale en vaak beginnende bands/artiesten. Dan is het flauw en veel te gemakkelijk om iemand compleet af te branden. Bovendien helpt het de artiest op geen enkele manier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:50 schreef Lamon het volgende:
Waarom wil je eigenlijk niet compleet negatief zijn, als ze dat wel verdienen?
Dan gewoon met mooie termen tot de grond toe afbranden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Ze hadden gewoon niet zo'n kutdemo moeten maken.
Dan ben je op jezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is niet de insteek van de site waar de recensie moet verschijnen. Het gaat om lokale en vaak beginnende bands/artiesten. Dan is het flauw en veel te gemakkelijk om iemand compleet af te branden. Bovendien helpt het de artiest op geen enkele manier.
Een insteek waar ik achter sta, alleen brengt het me nu even in de problemen.
Het mooist is 't dan zo brengen dat ze zelf best tevreden zijn met zoveel dure woorden waarvan ze niets begrijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad de uitdaging wordt, sig.
Oordeel niet zo, zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Heb je het over mij?
In het andere topic gelezen. Stel je niet zo aan, zeg.
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen. Het is bovendien niet mijn bedoeling je onderkaak op de grond te laten vallen. Maar als je dan werkelijk het idee hebt dat er een band is na een jaar of zeven - wat ik ook denk, dus - dan had je ook kunnen weten dat ik het niet bedoel zoals je het nu opvat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Oordeel niet zo, zeg.
Misschien is de geluidskwaliteit niet onaardig?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik moet een recensie schrijven over een regionale hiphopdemo. En het enige wat ik tijdens het beluisteren kan bedenken, is: wat een clichés, wat een slappe beats, wat een kutrefreintjes. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
Zelfs die laat te wensen over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Tijn het volgende:
Misschien is de geluidskwaliteit niet onaardig?
Hoppa, daar is je complimentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Het enige wat wel leuk is, is dat ze eindelijk weer eens een scratchende dj gebruiken. Dat is dan wel weer oldskool.
Sorry, ik ben werkelijk een beetje (boel) ' touchy' vanavond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen. Het is bovendien niet mijn bedoeling je onderkaak op de grond te laten vallen. Maar als je dan werkelijk het idee hebt dat er een band is na een jaar of zeven - wat ik ook denk, dus - dan had je ook kunnen weten dat ik het niet bedoel zoals je het nu opvat.
Hoe laat is het bij jou ?quote:
Goede eigenschap vermoed ik. Kan er niet over meepraten helaas..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef tevebe het volgende:
Heb ik ook soms, maar als ik vroeg er uit moet ga ik toch altijd naar bed.
Precies. Debatteren voor beginners les 1: een punt verdedigen waar je niet achter staat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:04 schreef broer het volgende:
Zal ik voor het discussiegehalte dan zeggen dat ik wél dood wil?
Ik haat rollenspelletjes.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Precies. Debatteren voor beginners les 1: een punt verdedigen waar je niet achter staat.
Beste Lamon, troost je met het feit dat je langzaam maar zeker dieper gaat nadenken met het verstreiken der jaren.quote:
Veel te lang verhaal. Ben gekomen tot de 1e alinea.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:59 schreef Lamon het volgende:
Even mijn langdurige en nooit op te lossen probleem onder woorden brengen, omdat ik er ineens weer mee zit te worstelen, na een korte periode van gelukzalig negeren.
Bij voorbaat, dit is geen probleem waar ik een oplossing voor zoek want die is er toch niet, en als die er wel was heb ik het verkeerde subforum gekozen.
Het is enkel maar een absoluutheid die in zwakkere momenten mijn leven dicteert, omdat ik te weinig controle heb over mijn gedachtegang.
En van je af schrijven is zeker niet zaligmakend, maar het werkt wel een beetje.
Simpel gesteld; Ik wil niet doodgaan. Nu niet, nooit niet.
De meeste mensen zouden nooit eeuwig leven willen hebben, en het als de ultieme straf zien, ik niet.
Echt, ik zou geen enkel probleem hebben met het idee van nooit sterven, een jaar voelt voor mij alsof er een nieuwe dag voorbij gegaan is, zo makkelijk kwam het en vervloog het weer. Ik zie nooit op tegen een dag, ik vind het leven nooit ondraaglijk, en ieder moment de moeite waard, en ik kan het niet uitstaan dat het toch buiten mijn macht om moet eindigen vroeg of laat.
Als het genoeg is geweest, laat me er dan zelf een eind aan maken. En tot die tijd wil ik gewoon dat het onvoorwaardelijk doorgaat, en niet dat hogere natuurkrachten voor mij gaan beslissen.
Ik wil ook niet oud en gerimpeld worden, ik wil gewoon het leven blijven leiden wat ik nu leid.
Als het ooit teveel wordt, prima, dan kap ik het zelf wel af, maar zo als het tot nu toe is gegaan, kan er nog wel een jaartje of 1000 bij wat mij betreft. Het is toch naar dat je op je 32-ste al moet gaan denken over hoelang je nog hebt, terwijl ik wat mij betreft maar net begonnen ben. Ik heb nog miljoenen leuke manieren om mijn dag te vullen, en wil die ook allemaal kunnen uitproberen zonder dat dat zwaard van ooit zomaar doodgaan boven mijn hoofd hangt.
Ik ben nog niet eens in de buurt van een gankelijke midlife-crisis en ik durf al bijna niet meer boven de 20 dagen te plannen, omdat ik dan plan over dagen die teveel dichter bij mijn dood zijn, wat het einde is van alles wat er voor mij ooit geweest is.
Ik ben in het dagelijkse leven zo weinig eisend, ik ben zo snel tevreden, maar het enige wat ik echt wel als voorwaarde eis in mijn hoofd en hart, namelijk zolang leven en jong zijn als ik zelf wil, wordt me wreed ontzegt, en ik kan er niemand en niets op aanspreken.
Ik laat het mijn dagen niet bederven voor zover ik dat kan bepalen, maar ik ga hier zolang ik leef echt nooit, maar dan ook nooit vrede mee hebben. Bah!
Dat was het, ik ben het weer even kwijt...
Ik zie daar steeds een treurige , hopenloze en toch willen meedoen smiley in, maar ik kan ernaast zitten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:19 schreef broer het volgende:
Wat bedoel je met die smiley, tevebe?
Mensen gebruiken dat ding te pas en te onpas. Daarom vraag ik er af en toe naar. Ik heb nog nooit een bevredigend antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef sig000 het volgende:
Ik zie daar steeds een treurige , hopenloze en toch willen meedoen smiley in, maar ik kan ernaast zitten?
Een bevredigend antwoord op dit forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Mensen gebruiken dat ding te pas en te onpas. Daarom vraag ik er af en toe naar. Ik heb nog nooit een bevredigend antwoord gekregen.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Aha, gaat nergens over, dus. Weet ik wat ik aan je heb.
Zo'n ding?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:03 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja zoiets
Wie is jaloers dat ik n sandwich aant eten ben van Quiznos. En nu niet verlegen zijn om het toe te geven.
Die naam zegt me niets, was die nog mooier?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:09 schreef tevebe het volgende:
Honey Mustard Chicken had ik.
Je komt de vreemdste dingen op de titel van dat gerecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:14 schreef tevebe het volgende:
Die lijkt er zelfs niet op.. Maar mijn sandwich was mooier. Die van het plaatje heeft iets weg van tubgirl
Ze kunnen dus alles in dat broodje doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:19 schreef tevebe het volgende:
Ja ik had ook al gegoogled en had ook al rare creaties gezien.
Als je me op de kast wilt krijgen, moet je vooral dit soort opmerkingen maken, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
Veel te lang verhaal. Ben gekomen tot de 1e alinea.
Samenvatting?
Je hoeft er niet op te reageren, hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef tevebe het volgende:
..maar ik zal toch maar serieus reageren nu..Wat heb je precies dat je aan het denken zet om niet vooruit te plannen? En over de dood denkt.
Wat heeft je ooit het idee gegeven dat dit een bagger-topic is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:23 schreef tevebe het volgende:
Ja maar het staat in een bagger topic..
Me dunkt. Als bijna 6 jaar oud topic, zou dit als baggertopic inmiddels bij deel 30005 zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:26 schreef tevebe het volgende:
Maar echt bagger is het ook niet nee. Foute woordkeuze
Da's simpel. Niets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens wil ik wél ooit doodgaan. Ik ben namelijk heel benieuwd wat er dan komt.
Maar Lamon, lieffie, dat weet je niet hé?? Ik denk zelf ook van niet, maar je weet maar nooit. Ik dnek al jaren dat het hetzelfde is als slaap zonder dromen. Gewoon zwart alles. Maar goed. Niemand die het weet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's simpel. Niets.
Dan eindigt de wereld voor altijd en is het net alsof hij nooit bestaan heeft.
Vind ik persoonlijk een beetje een domper op de feestvreugde, maar iedereen mag er uit halen wat hij/zij zelf wil natuurlijk.
Een gemiddelde van zo'n 15 minuten per dag, als ik het snel moet gokken, ik vind het wel meevallen, dat zou toch moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Tijn het volgende:
Ik doe m'n best Lamon, maar je legt de lat wel erg hoog.
Niet echt vind ik persoonlijk, want de de-kliekelingen (ja, nu is het een woord) voldoen niet zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Tijn het volgende:
Ik maakte maar een grapje. Net als jij.
En ach, het belangrijkste is dat we er nu zijn! Lukt het met de-klieken van de reeks?
Da's waar, zellfs de niet-kliekelingen posten met dezelfde gepaste bescheidenhied als het kliekje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig hoeven we hier geen keuzes te maken en reguleert zo'n reeks zichzelf altijd wel aardig.
dan lijkt het extra elitequote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:08 schreef sig000 het volgende:
Zo'n topic eens een dagje of wat rust gunnen heeft ook zijn charmes.![]()
* dikke knuffel terug!quote:
In de specs van dit topik staat anders sinds jaar en dag dat het zonder schoppen als bier zonder kraag zou zijn. (quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
Wow, moet ik hem weer schoppen. Soms denk ik wel eens dat jullie hart er gewooon niet in zit, soms...
IS TONG GEBANNED???????????quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef broer het volgende:
Moeten we hier tong nog mentaal steunen tijdens zijn ban of zijn we niet zo sociaal?
AB ???quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:30 schreef svann het volgende:
Ik geloof dat SCH Danny met AB vergeleek en tong vroeg waarom dat banwaardig was.
Meer deed tong iig niet.
Al Bundy.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
AB ???
Danny, waarom een ban als je met Al Bundy wordt vergeleken ?quote:URL ???
Tja, ik kan niet álles bijhouden, hè.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:44 schreef svann het volgende:
Dat is het staartje, broer.
brn jij een E pwny of een D pwny?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:49 schreef Pwny het volgende:
Hallo i pwnd jullie
okeedoeiquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef svann het volgende:
Gaan jullie eens braaf in een nachtbaggertopic pwnen!![]()
okequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:53 schreef svann het volgende:
Gaan jullie eens braaf in een nachtbaggertopic pwnen!![]()
![]()
Nee hoor ik blijf !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:57 schreef broer het volgende:
Het overwicht, svann. Het óverwicht!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:28 schreef broer het volgende:
Ik kan ook best zonder, trouwens.
Waarom ik ben harstikke liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:02 schreef svann het volgende:
Je hebt de idiale naam voor een MED-je, Pwny.
Jawel...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:03 schreef Pwny het volgende:
Waarom ik ben harstikke lief![]()
vind je het geen leuke account ?
Preciesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:07 schreef svann het volgende:
[..]
Jawel...
En zolang je Remlof niet gek maakt is er niets aan de hand toch?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:08 schreef Pwny het volgende:
[..]
Precies
ik ga wel naar een anders subforum
toedoels![]()
Die duurt nooit niet lang.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:45 schreef Ole het volgende:
tong80 heeft een ban
Ik heb er ooit 1 opgelopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:49 schreef Ole het volgende:
maar is met 250.000 post pas tweede ban, toch aardig gedaan
nee, voor democratie moet je niet op fok zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb er ooit 1 opgelopen.Onterecht maar ja het is geen democratie hier.
![]()
Ik deed een keer mee met pics net op 't randje met vossen en kamelen en dat liep wat uit de hand.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:55 schreef Ole het volgende:
ik kan dat gewoon niet, ben te lievvv
en ja. tubgirl posten is me iets te makkelkijk
Weet je ik kan Ole nou niet zo snel met klagen vereenzelfigen maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:09 schreef Ole het volgende:
tja... zo gaan die dingen, ik ga wel klagen bij yvonne ofzo,,![]()
daarom dusquote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Danny het volgende:
tong80 48uur. posten voor geband persoon en dadoenwenie
'ze' ????quote:
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nee, nee, Lamon. tong heeft voor een gebande gepost. En dat mag niet. Dát is de enige ware reden.
WB kanjer!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.
hoe voelt het nou om zoveel steun te krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.
beetje extra-laat-nachtelijke-bagger doet toch niemand kwaad...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Bikkeltijd #3 | Er is echt iets mis met me biologische klok!
Wat is dit voor een koekoeksjong?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
Er is maar één bikkeltijd en dat is I.R.Baboons semi-bikkeltijd, deel 95
Nee, dat doet niemand kwaad. Maar bedenk zelf een passende nieuwe naam.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:00 schreef Gambrono het volgende:
beetje extra-laat-nachtelijke-bagger doet toch niemand kwaad...
het is toch duidelijk dat het niks zou worden...![]()
heb wat waargenomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat ook, natuurlijk. Welkom terug.
Hoe was het?
Wat een heerlijke vage post.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:54 schreef Ole het volgende:
[..]
heb wat waargenomen![]()
ohw damagnieigenlijk
jammerdan
En hier snap ik ook niets van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:54 schreef svann het volgende:
Om precies te zijn sinds dinsdag 21 augustus 2001 @ 03:02 (Lamon)
en sinds zondag 9 december 2001 @ 02:25 (I.R.Baboon).
Zie je die tijd, Lamon? :b
ja, wist ik wel hoor... ik ben redelijk ingelezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat doet niemand kwaad. Maar bedenk zelf een passende nieuwe naam.
Lamons bikkeltijd en I.R.Baboons semi-bikkeltijd zijn al sinds 2000 ofzo gedeponeerde begrippen.
Als in Fok!historie. Vandaar.
Was er een nieuwe Bikkelreeks?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Die sluitpost van remlof is dan wel weer sneu; die arme jongen heeft nog nooit van Lamons Bikkeltijd gehoord.
wat mij betreft ben je welkom..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:05 schreef Gambrono het volgende:
[..]
ja, wist ik wel hoor... ik ben redelijk ingelezen![]()
Wat ik wel vind, is dat zo'n oudere reeksen moeilijk toegankelijk zijn voor nieuwe users. Het is dus logisch dat er al eens nieuwe ontstaan die hard op de oude lijken, maar gewoon een nieuw publiek aanspreken.
Maar zoals je zegt... een originele naam zou al veel doen
Nuja, goed, ik had 't vorige ook niet uitgevonden of zo... en ik zit ook niet echt te wachten op een nieuwe reeks. De spontane nacht(bier)topics zijn meestal leuk genoeg![]()
dit gezegd zijnde, prettige nacht nog iedereen en tot de volgende...![]()
Ik ben ook maar een verdwaalde en toevallig zitten ze op de goede tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:08 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
[..]
wat mij betreft ben je welkom..
heb de SB tijd nooit als kliekje ervaren, sterker nog...
zo ben ik hier ook gekomen![]()
welkom hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:11 schreef Gambrono het volgende:
ik zit toch vaak 's nachts op het forum... dus je zult me wel zien verschijnen van tijd tot tijd![]()
Teruglezen is een bitch, zoals broer nog wel eens verzucht, maar de paar posts boven je zou je toch wel kunnen lezen?quote:
\nou ja, dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een verdwaalde en toevallig zitten ze op de goede tijd.
ik ben braaf hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:12 schreef Ole het volgende:
[..]
welkom hoor!
en als we je niet moeten merk je het wel![]()
![]()
Ik ben echt lui soms.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef svann het volgende:
[..]
Teruglezen is een bitch, zoals broer nog wel eens verzucht, maar de paar posts boven je zou je toch wel kunnen lezen?![]()
dit is een topic om eens lekker alles te spuien zolang 't niet op de persoon is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef Ole het volgende:
[..]
\nou ja, dat dus
late tijden, maar geen getroll en gebagger, verder kan er veel hoor![]()
Ja dat lijkt me niets voor jou.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:14 schreef Ole het volgende:
Zeg sig.. was jij nou die over mij zei dat het niets voor mij is om te zeuren en te zeiken (bij yvonne enzo?)
heb je idd goed gezienquote:
Een soort van referentiekader zeg maar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Dit is bovendien een topic waarin we heel vaak tegen elkaar vertellen hoe het hier is.
nou dat dus, dat maakt het hier zo leuk, want het is niet alleen maar een suffe SC, af en toe is er nog wat inhoud.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:18 schreef broer het volgende:
Dit is bovendien een topic waarin we heel vaak tegen elkaar vertellen hoe het hier is.
duhhh.. het is geen 10 uur 's ochtendsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:21 schreef svann het volgende:
Dat roept eigenlijk toch wel vragen op over de staat waarin we doorgaans verkeren...
En gewoon als ontspanning, niet meer en niet minder. Ik heb er wel lol aan idd "Dquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Internet blijft nog steeds humor en ik moet toch regelmatig lachen op dit forum.![]()
Op dit tijdstip altijd beter dan wat de TV te bieden heeft.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:24 schreef Ole het volgende:
[..]
En gewoon als ontspanning, niet meer en niet minder. Ik heb er wel lol aan idd "D
dat is of neptieten of tekst tv (staat hier aan)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op dit tijdstip altijd beter dan wat de TV te bieden heeft.![]()
Ik sta op YouTube.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:27 schreef Ole het volgende:
[..]
dat is of neptieten of tekst tv (staat hier aan)
maar Raviii, die is op slot ..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:49 schreef Ravii het volgende:
hier dus::
Bikkeltijd #3 | Er is echt iets mis met me biologische klok!
tong80 begon rond 5 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:54 schreef svann het volgende:
De historische data.
Lamon begon op dinsdag 21 augustus 2001 @ 03:02
en I.R.Baboon op zondag 9 december 2001 @ 02:25.
Zie je die tijd, Lamon? :b
Thanksquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef svann het volgende:
Zie uitleg op de vorige pagina, Ravii.
Konden de meesten van jullie ook niet weten idd.
I.R.Baboon
oeh dat lijkt me wel gezellig!quote:
Hehe, Ja kijk de reden is waarom die dicht isquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef Ole het volgende:
[..]
maar Raviii, die is op slot ..
en deze loopt al vanaf 2000... dus ja, ietsje eerder
(beetje maar hoor)
met account maken tochquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:58 schreef svann het volgende:
[..]
Waarmee, Ravii?
Ow, nee... ik was gaan slapen...
dan zou je nog even goed kunnen searchen (en die werkt dus niet goed)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:59 schreef Ravii het volgende:
[..]
Hehe, Ja kijk de reden is waarom die dicht is!?
En ik was van plan elke dag een nieuwe bikketijd topic te openen (pas NA 4 uur) en als ik genoeg aanhangers had verzameld ( waar deze vakantie het ultieme moment voor was) dan konen anderen mensen de traditie voorzetten!.
maargoed. we hebben dus al een traditie gaanden.
dan zal ik me er ook aan houden hoor
maar eigenlijk... mogenwe hier dus alleen posten NA 4 uur toch?
Bikkeltijd = 04:00 AMZzZ
Of heb ik het nu helemaal fout?
ghighgighgighgh ik ga zo ook maar jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:00 schreef Ole het volgende:
Dribbel_ is![]()
trusten semibikkeltjesschatjesliefjeskjoeties![]()
dan blijf ik hier welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:02 schreef Ole het volgende:
[..]
dan zou je nog even goed kunnen searchen (en die werkt dus niet goed)
Dan kom je uit op Lamon's Bikkeltijd, die was doordeweeks na 3 en weekend na 4 uur.
Ms kun je er nog eentje vinden,
Maar hier is het ook leuk hoor!
En dat is dan alleen 't semi-bikkel gebeuren.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:54 schreef svann het volgende:
Zie uitleg op de vorige pagina, Ravii.
Konden de meesten van jullie ook niet weten idd.
I.R.Baboon
dat had ik idd al gezegd over Lamon en search enzo..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
En dat is dan alleen 't semi-bikkel gebeuren.
Het echte topic is ergens in de database verdwenen.
Nee, jij speelt vals. Je leeft in een andere tijdszone!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:24 schreef compier het volgende:
*ik verveel me! leef met me mee in deze zware tijd
dus nou ja en he wat pulla!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Nee, jij speelt vals. Je leeft in een andere tijdszone!
Wat svann zegtquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:39 schreef svann het volgende:
Maar bedenk zelf een passende nieuwe naam.
Lamons bikkeltijd en I.R.Baboons semi-bikkeltijd zijn al sinds 2000 ofzo gedeponeerde begrippen.
Ben jij GEK geworden.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Ha, Gambrono. Wil jij deze zodadelijk dichtgooien en een nieuwe openen?
kan voor gezorgd wordenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 02:49 schreef broer het volgende:
Ha, Gambrono. Wil jij deze zodadelijk dichtgooien en een nieuwe openen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |