Er zal ergens wel een juiste search-term zijn om ze te vinden, maar schiet me maar lek als ik weet welke...quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Zijn er legendarische shmoopy-tong-topics? Waar dan?
Man je was in sommige topics zelfs leukquote:
Nu word ik bijna nieuwsgierig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je was in sommige topics zelfs leuk
Heet ie ook broer ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
O, ik zie het al. Je verwart me met iemand anders.
Dat weet ik niet. Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:09 schreef tong80 het volgende:
Heet ie ook broer ?
Het is wel een toffe fipo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:13 schreef tong80 het volgende:
Hier was je de eerste die reageerde op shmoopy :
Het grote Shmoopy-topic!
Het topic eindigde in 2002 met bijna dezelfde reactie van jou. Het is bijna poetisch op een manier die ik nog niet helemaal kan aanwijzen.quote:
Zeker. Wat een schatje was het nog 4 jaar geledenquote:
Ik liet bijna elk nachtslowchattopic in die tijd doodvallen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:17 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het topic eindigde in 2002 met bijna dezelfde reactie van jou. Het is bijna poetisch op een manier die ik nog niet helemaal kan aanwijzen.
'"Hoe ongepolijst, onervaren en zoekend naar hun eigen geluid ze nu nog mogen zijn, het is in een land waar je hoofd boven het maisveld uitsteken niet al te makkelijk is, toch fijn dat er opnieuw een band is die de poging waagt. Succesvol of onsuccesvol, ze hebben de sprong genomen, en dat is dan toch een klein plusje welke alle terechte kritiek net even een minder naar bijsmaakje geeft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik moet een recensie schrijven over een regionale hiphopdemo. En het enige wat ik tijdens het beluisteren kan bedenken, is: wat een clichés, wat een slappe beats, wat een kutrefreintjes. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
De potentie tot orginele muziek is zeker aanwezig maar op dit moment nog niet tot volledige wasdom gekomen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
Waarom wil je eigenlijk niet compleet negatief zijn, als ze dat wel verdienen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Ja, mooie pogingen, dat zeker. Maar ik vind het dan allemaal weer net iets te véél complimenten. Dat verdienen ze nu ook weer niet.
Dat is niet de insteek van de site waar de recensie moet verschijnen. Het gaat om lokale en vaak beginnende bands/artiesten. Dan is het flauw en veel te gemakkelijk om iemand compleet af te branden. Bovendien helpt het de artiest op geen enkele manier.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:50 schreef Lamon het volgende:
Waarom wil je eigenlijk niet compleet negatief zijn, als ze dat wel verdienen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |