Omdat Knutje er niet is vandaag
quote:Ah, dat komt goed uit.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:17 schreef shmoopy het volgende:
Dit was nou precies wat ik nodig had.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wilde je het ook nog specifiek over een bepaald onderwerp hebben?
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 23:18 schreef MUUS het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.SJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.MJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.OJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.OJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.PJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.YJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Omdat Knutje er niet is vandaag
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Muus-beeb!
Ben je nog steeds geen kloon,btw?
quote:* shmoopy topics?
Op vrijdag 01 maart 2002 23:17 schreef broer het volgende:
Eindelijk wordt Fok! weer gebruikt waar het oorspronkelijk voor bedoeld is!Hulde!
quote:Tja Mike.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:18 schreef Mike het volgende:[..]
Ah, dat komt goed uit.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wilde je het ook nog specifiek over een bepaald onderwerp hebben?
ik accepteer de cookies.
quote:Vandaag eigenlijk niet zoveel.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:24 schreef shmoopy het volgende:
Tja Mike.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat houdt jou vandaag zoal bezig?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ah juist.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:24 schreef Mike het volgende:[..]
Vandaag eigenlijk niet zoveel.
ik accepteer de cookies.
Druk weekend voor de boeg...bijna verkiezingen hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben er zelf voor het eerst sinds jaren nog niet helemaal uit.
Qua stemmen dan.
Raar gevoel,zo te zweven.
quote:Lekker toch, zweven?
Op vrijdag 01 maart 2002 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Ah juist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ik ben er zelf voor het eerst sinds jaren nog niet helemaal uit.
ik accepteer de cookies.Qua stemmen dan.
ik accepteer de cookies.Raar gevoel,zo te zweven.
ik accepteer de cookies.
Zo lang je maar niet op een of andere vreemde partij gaat stemmen Shmoopy...
quote:Shmoop-beebie
Op vrijdag 01 maart 2002 23:20 schreef shmoopy het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.Muus-beeb!
ik accepteer de cookies.Ben je nog steeds geen kloon,btw?
quote:Uiteraard.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:21 schreef shmoopy het volgende:
* shmoopy topics?
quote:Dat zou ik toch nooit doen,Mike?
Op vrijdag 01 maart 2002 23:27 schreef Mike het volgende:[..]
Lekker toch, zweven?
ik accepteer de cookies.Zo lang je maar niet op een of andere vreemde partij gaat stemmen Shmoopy...
ik accepteer de cookies.
quote:Hm,ik ben nog niet overtuigd.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:28 schreef MUUS het volgende:[..]
Shmoop-beebie
ik accepteer de cookies.
nee schat,ben nog steeds geen kloon
Toch
quote:Zolang je maar op 1 van de 5 grote partijen stemt...
Op vrijdag 01 maart 2002 23:30 schreef shmoopy het volgende:
Dat zou ik toch nooit doen,Mike?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar ik ben niettemin de weg een beetje kwijt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik moet voor woensdag toch wel een keuze gemaakt hebben.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:WHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHA,dies loik...
Op vrijdag 01 maart 2002 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Shmoopy! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Broer snapt het.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:29 schreef broer het volgende:[..]
Uiteraard.
ik accepteer de cookies.
Alles verder goed,broer?
quote:hoe kan ik je overtuigen dan?En van wie zou ik een kloon moeten zijn?
Op vrijdag 01 maart 2002 23:31 schreef shmoopy het volgende:[..]
Hm,ik ben nog niet overtuigd.
Toch
ik accepteer de cookies.
Jij toch ook een
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 23:30 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding] Shmoopy! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ER! Beeb!
Teveel eer,hoor.
Hoe maakt u het vandaag?
En jij gelooft nooit dat ik die V.A.-boeken heb verslonden vroeger.
quote:Jazeker snap ik het!
Op vrijdag 01 maart 2002 23:32 schreef shmoopy het volgende:
Broer snapt het.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Alles verder goed,broer?
Alles verder goed, hier. Met jou ook?
quote:Dat wordt dus moeilijk,Mike.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:31 schreef Mike het volgende:[..]
Zolang je maar op 1 van de 5 grote partijen stemt...
ik accepteer de cookies.
Verder lijkt het allemaal veel op elkaar hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Plaatselijk moet je vooral kijken of er bekwame mensen bij een partij zitten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ienemienemutte zou niet verantwoord zijn,zeker?
quote:Dat is misschien niet zo best, maar beter als op een van de vage kleine partijtjes of helemaal niet stemmen.
Op vrijdag 01 maart 2002 23:36 schreef shmoopy het volgende:
Dat wordt dus moeilijk,Mike.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat valt hier nogal tegen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Ienemienemutte zou niet verantwoord zijn,zeker?
ik accepteer de cookies.
quote:Prima
Op vrijdag 01 maart 2002 23:34 schreef shmoopy het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.ER! Beeb!
ik accepteer de cookies.Teveel eer,hoor.
ik accepteer de cookies.Hoe maakt u het vandaag?
quote:Whahahaaaaaaaaaaaaaa, echt waar???
En jij gelooft nooit dat ik die V.A.-boeken heb verslonden vroeger.
Veel plezier nog vanavond, misschien ben je om een uurtje of 03:00 nog online, dat check ik wel even
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop