Dan gewoon met mooie termen tot de grond toe afbranden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:48 schreef broer het volgende:
Ze hadden gewoon niet zo'n kutdemo moeten maken.
Dan ben je op jezelf.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:54 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is niet de insteek van de site waar de recensie moet verschijnen. Het gaat om lokale en vaak beginnende bands/artiesten. Dan is het flauw en veel te gemakkelijk om iemand compleet af te branden. Bovendien helpt het de artiest op geen enkele manier.
Een insteek waar ik achter sta, alleen brengt het me nu even in de problemen.
Het mooist is 't dan zo brengen dat ze zelf best tevreden zijn met zoveel dure woorden waarvan ze niets begrijpen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:58 schreef broer het volgende:
Ik denk dat dat inderdaad de uitdaging wordt, sig.
Oordeel niet zo, zeg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:34 schreef broer het volgende:
Heb je het over mij?
In het andere topic gelezen. Stel je niet zo aan, zeg.
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen. Het is bovendien niet mijn bedoeling je onderkaak op de grond te laten vallen. Maar als je dan werkelijk het idee hebt dat er een band is na een jaar of zeven - wat ik ook denk, dus - dan had je ook kunnen weten dat ik het niet bedoel zoals je het nu opvat.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:47 schreef ElizabethR het volgende:
Oordeel niet zo, zeg.
Misschien is de geluidskwaliteit niet onaardig?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:24 schreef broer het volgende:
Ik moet een recensie schrijven over een regionale hiphopdemo. En het enige wat ik tijdens het beluisteren kan bedenken, is: wat een clichés, wat een slappe beats, wat een kutrefreintjes. Maar dat vind ik niet aardig. Ik moet toch op zijn minst één compliment bedenken. Maar wat, maar wat...?
Zelfs die laat te wensen over.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:56 schreef Tijn het volgende:
Misschien is de geluidskwaliteit niet onaardig?
Hoppa, daar is je complimentquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Het enige wat wel leuk is, is dat ze eindelijk weer eens een scratchende dj gebruiken. Dat is dan wel weer oldskool.
Sorry, ik ben werkelijk een beetje (boel) ' touchy' vanavond.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:55 schreef broer het volgende:
[..]
Het is niet mijn bedoeling je te veroordelen. Het is bovendien niet mijn bedoeling je onderkaak op de grond te laten vallen. Maar als je dan werkelijk het idee hebt dat er een band is na een jaar of zeven - wat ik ook denk, dus - dan had je ook kunnen weten dat ik het niet bedoel zoals je het nu opvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |