Nee, dat willen we niet. Dan worden we elke nacht opnieuw doodgegooid met oneliners die niet met oneliners te weerleggen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:34 schreef Lamon het volgende:
Kijk uit wat je zegt, straks gaan andere FOK! users nog klagen over het feit dat dit topic zich als een links bolwerk lijkt te profileren.
Toch wil ik nog even een leuke conclusie trekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:43 schreef broer het volgende:
[..]
Nee, dat willen we niet. Dan worden we elke nacht opnieuw doodgegooid met oneliners die niet met oneliners te weerleggen zijn.
Elektrische auto's zijn kut. Hoera voor Geert en banen met een nobel doel.
Niet. Ik snap er niks van.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:52 schreef Lamon het volgende:
Het klinkt simpel
Dat FOK!kers dom zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:58 schreef broer het volgende:
[..]
Niet. Ik snap er niks van.
Wat is de conclusie nou?
gelukkig wel.. hoorde pas vanavond over de "lokhomo"quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat FOK!kers dom zijn.
En de meerderheid ook nog rechts, en veel zelfs Wilders-rechts, en dat dat ook al dat niet de oorzaak van hun domheid is, het wel erg op lijkt te vallen...
Of zoiets, ik weet het ook niet echt...het valt gelukkig allemaal nogal buiten dit topic.
Ik dank u. Ik miste jullie al een beetjequote:
Wist je trouwens dat wij min of meer rond hetzelfde moment op FOK! zijn begonnen met posten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dank u. Ik miste jullie al een beetje
6 jaar geleden, niet normaal meer...de tijd gaat veel te snel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:47 schreef tong80 het volgende:
lamon weet je nog dat ik een feestje gaf bij m'n 3000ste post en je bij m'n 5000ste postfeestje eerder uit de kroeg kwam om niks te missen.
Indedaad al weer zes jaar geledenquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
6 jaar geleden, niet normaal meer...de tijd gaat veel te snel.
...en met de huidige search verdomd moeilijk terug te vinden, evenals je 3000-feestje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Indedaad al weer zes jaar geleden
De legendarische shmoopy-Tong topics zijn ook al 6 jaar oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |