Weet je ik kan Ole nou niet zo snel met klagen vereenzelfigen maar dat zal vast aan mij liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:09 schreef Ole het volgende:
tja... zo gaan die dingen, ik ga wel klagen bij yvonne ofzo,,![]()
daarom dusquote:Op maandag 23 juli 2007 18:02 schreef Danny het volgende:
tong80 48uur. posten voor geband persoon en dadoenwenie
'ze' ????quote:
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:16 schreef broer het volgende:
Nee, nee, Lamon. tong heeft voor een gebande gepost. En dat mag niet. Dát is de enige ware reden.
WB kanjer!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.
hoe voelt het nou om zoveel steun te krijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
En dat was dus niet waar. Ik poste namens mijzelf. SCH wist van niets.
beetje extra-laat-nachtelijke-bagger doet toch niemand kwaad...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
Bikkeltijd #3 | Er is echt iets mis met me biologische klok!
Wat is dit voor een koekoeksjong?![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:42 schreef remlof het volgende:
Er is maar één bikkeltijd en dat is I.R.Baboons semi-bikkeltijd, deel 95
Nee, dat doet niemand kwaad. Maar bedenk zelf een passende nieuwe naam.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:00 schreef Gambrono het volgende:
beetje extra-laat-nachtelijke-bagger doet toch niemand kwaad...
het is toch duidelijk dat het niks zou worden...![]()
heb wat waargenomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:18 schreef broer het volgende:
O, ja. Dat ook, natuurlijk. Welkom terug.
Hoe was het?
Wat een heerlijke vage post.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:54 schreef Ole het volgende:
[..]
heb wat waargenomen![]()
ohw damagnieigenlijk
jammerdan
En hier snap ik ook niets van.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:54 schreef svann het volgende:
Om precies te zijn sinds dinsdag 21 augustus 2001 @ 03:02 (Lamon)
en sinds zondag 9 december 2001 @ 02:25 (I.R.Baboon).
Zie je die tijd, Lamon? :b
ja, wist ik wel hoor... ik ben redelijk ingelezenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 02:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, dat doet niemand kwaad. Maar bedenk zelf een passende nieuwe naam.
Lamons bikkeltijd en I.R.Baboons semi-bikkeltijd zijn al sinds 2000 ofzo gedeponeerde begrippen.
Als in Fok!historie. Vandaar.
Was er een nieuwe Bikkelreeks?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:02 schreef broer het volgende:
Die sluitpost van remlof is dan wel weer sneu; die arme jongen heeft nog nooit van Lamons Bikkeltijd gehoord.
wat mij betreft ben je welkom..quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:05 schreef Gambrono het volgende:
[..]
ja, wist ik wel hoor... ik ben redelijk ingelezen![]()
Wat ik wel vind, is dat zo'n oudere reeksen moeilijk toegankelijk zijn voor nieuwe users. Het is dus logisch dat er al eens nieuwe ontstaan die hard op de oude lijken, maar gewoon een nieuw publiek aanspreken.
Maar zoals je zegt... een originele naam zou al veel doen
Nuja, goed, ik had 't vorige ook niet uitgevonden of zo... en ik zit ook niet echt te wachten op een nieuwe reeks. De spontane nacht(bier)topics zijn meestal leuk genoeg![]()
dit gezegd zijnde, prettige nacht nog iedereen en tot de volgende...![]()
Ik ben ook maar een verdwaalde en toevallig zitten ze op de goede tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:08 schreef Ole het volgende:
![]()
![]()
[..]
wat mij betreft ben je welkom..
heb de SB tijd nooit als kliekje ervaren, sterker nog...
zo ben ik hier ook gekomen![]()
welkom hoor!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:11 schreef Gambrono het volgende:
ik zit toch vaak 's nachts op het forum... dus je zult me wel zien verschijnen van tijd tot tijd![]()
Teruglezen is een bitch, zoals broer nog wel eens verzucht, maar de paar posts boven je zou je toch wel kunnen lezen?quote:
\nou ja, dat dusquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een verdwaalde en toevallig zitten ze op de goede tijd.
ik ben braaf hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:12 schreef Ole het volgende:
[..]
welkom hoor!
en als we je niet moeten merk je het wel![]()
![]()
Ik ben echt lui soms.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:13 schreef svann het volgende:
[..]
Teruglezen is een bitch, zoals broer nog wel eens verzucht, maar de paar posts boven je zou je toch wel kunnen lezen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |