Mensen gebruiken dat ding te pas en te onpas. Daarom vraag ik er af en toe naar. Ik heb nog nooit een bevredigend antwoord gekregen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef sig000 het volgende:
Ik zie daar steeds een treurige , hopenloze en toch willen meedoen smiley in, maar ik kan ernaast zitten?
Een bevredigend antwoord op dit forum.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:25 schreef broer het volgende:
[..]
Mensen gebruiken dat ding te pas en te onpas. Daarom vraag ik er af en toe naar. Ik heb nog nooit een bevredigend antwoord gekregen.
Ja zoietsquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:24 schreef broer het volgende:
[..]
Aha, gaat nergens over, dus. Weet ik wat ik aan je heb.
Zo'n ding?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:03 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja zoiets
Wie is jaloers dat ik n sandwich aant eten ben van Quiznos. En nu niet verlegen zijn om het toe te geven.
Die naam zegt me niets, was die nog mooier?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:09 schreef tevebe het volgende:
Honey Mustard Chicken had ik.
Je komt de vreemdste dingen op de titel van dat gerecht.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:14 schreef tevebe het volgende:
Die lijkt er zelfs niet op.. Maar mijn sandwich was mooier. Die van het plaatje heeft iets weg van tubgirl
Ze kunnen dus alles in dat broodje doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 04:19 schreef tevebe het volgende:
Ja ik had ook al gegoogled en had ook al rare creaties gezien.
Als je me op de kast wilt krijgen, moet je vooral dit soort opmerkingen maken, ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
Veel te lang verhaal. Ben gekomen tot de 1e alinea.
Samenvatting?
Je hoeft er niet op te reageren, hoor.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:19 schreef tevebe het volgende:
..maar ik zal toch maar serieus reageren nu..Wat heb je precies dat je aan het denken zet om niet vooruit te plannen? En over de dood denkt.
Wat heeft je ooit het idee gegeven dat dit een bagger-topic is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:23 schreef tevebe het volgende:
Ja maar het staat in een bagger topic..
Me dunkt. Als bijna 6 jaar oud topic, zou dit als baggertopic inmiddels bij deel 30005 zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:26 schreef tevebe het volgende:
Maar echt bagger is het ook niet nee. Foute woordkeuze
Da's simpel. Niets.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens wil ik wél ooit doodgaan. Ik ben namelijk heel benieuwd wat er dan komt.
Maar Lamon, lieffie, dat weet je niet hé?? Ik denk zelf ook van niet, maar je weet maar nooit. Ik dnek al jaren dat het hetzelfde is als slaap zonder dromen. Gewoon zwart alles. Maar goed. Niemand die het weet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Da's simpel. Niets.
Dan eindigt de wereld voor altijd en is het net alsof hij nooit bestaan heeft.
Vind ik persoonlijk een beetje een domper op de feestvreugde, maar iedereen mag er uit halen wat hij/zij zelf wil natuurlijk.
Een gemiddelde van zo'n 15 minuten per dag, als ik het snel moet gokken, ik vind het wel meevallen, dat zou toch moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:11 schreef Tijn het volgende:
Ik doe m'n best Lamon, maar je legt de lat wel erg hoog.
Niet echt vind ik persoonlijk, want de de-kliekelingen (ja, nu is het een woord) voldoen niet zo.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:22 schreef Tijn het volgende:
Ik maakte maar een grapje. Net als jij.
En ach, het belangrijkste is dat we er nu zijn! Lukt het met de-klieken van de reeks?
Da's waar, zellfs de niet-kliekelingen posten met dezelfde gepaste bescheidenhied als het kliekje.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:30 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig hoeven we hier geen keuzes te maken en reguleert zo'n reeks zichzelf altijd wel aardig.
dan lijkt het extra elitequote:Op zaterdag 21 juli 2007 03:08 schreef sig000 het volgende:
Zo'n topic eens een dagje of wat rust gunnen heeft ook zijn charmes.![]()
* dikke knuffel terug!quote:
In de specs van dit topik staat anders sinds jaar en dag dat het zonder schoppen als bier zonder kraag zou zijn. (quote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
Wow, moet ik hem weer schoppen. Soms denk ik wel eens dat jullie hart er gewooon niet in zit, soms...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |