dat heb ik net lekker opquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding] en HIER heb ik trek in...
Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
over octopussy gesprokenik zie dat bubseltje niet meer in de lijst staat
ja ik weet dat het automatisch gaatquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..
en al helemaal niet op het strandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Plukie86 het volgende:
Hardlopen met onweer zou ik niet doen, lijkt me niet zo verstandig.
gezien haar lichamelijke klachten van de laatste tijd, denk ik dat ze gewoon wat anders aan haar hoofd heeft... Zo vaak postte ze hier nou ook weer niet..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Bus is helemaal niet slecht. Alleen raak je wel doorgezetenIk heb even theepauze tussen het inpakken door
![]()
Inpakken met Guus is trouwens helemaal niet eenvoudig![]()
Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef teigan het volgende:
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.
De neiging is zeker aanwezig. Maar er wordt inmiddels aan de ren gewerkt, en volgende week gaan de katten als het goed is vast verhuizenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:39 schreef teigan het volgende:
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...
Misschien kun je hem alvast inpakken in een doos..... (moet je alleen niet vergeten welke..)
I wishquote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
Nooit sex and the city gekeken?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:25 schreef Faat het volgende:
Hey Bubseltje, wat is dat eigenlijk voor lelijke vent in jouw avatar?![]()
idd maar hij was in SATC zo lekker foutquote:Op maandag 9 juli 2007 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mr. Biiiiiig
al issie in Law and Order leuker
Euhm...neequote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nooit sex and the city gekeken?
quote:
Stekker eruit helpt misschien eventjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]Ik zie nu voor het eerst pas GOED de avatar van Faat.
Dacht altijd dat het gewoon 2 tubby's waren
Ik ga hier de kamer opruimen. Moet ik wel eerst Maarten achter zijn PC weg weten te schoppen, wat nog knap lastig is.
Eej, dat gewicht dat doet het 'em!!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:08 schreef botterfly het volgende:
Het gaat niet lekker hier. Zit nu alweer een week op 102.2 kilo.![]()
Nou ja, het zal wel de 1ste grens zijn die ik moet nemen.
Een aantal uur, maar ik weet niet precies hoe laat ze zijn begonnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk?
Nou ik dieet niet echt om af te vallen maar om me beter te voelen dus dat scheelt. En me eens geen zorgen te hoeven maken of mijn kleding volgende week nog wel past is ook wel eens lekker.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Faat het volgende:
[..]
Eej, dat gewicht dat doet het 'em!!
Ik wil je niet demotiveren, maar ik heb maar liefst een kleine 5 weken 102.2 gewogen. Dat was althans
tot ik anderhalve week geleden ineens 101.5 zag staan én voordat ik aan de Mozartkugeln ging![]()
Desondanks gewoon doorzetten hoor botterfly, de 100 komt voor ons in zicht!!![]()
Octo had het over 45 minuten?!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een aantal uur, maar ik weet niet precies hoe laat ze zijn begonnen.
Wat héérlijk! Gefeliciteerd! Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Wennie het volgende:
* Wennie wil even laten weten dat ze inmiddels de grens van 20 kg gewichtsverlies is overtreden
Het was ietsje meer dan één chocolaatjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Nah, je wordt niet zwaarder dan het gewicht van dat ene chocolaatje in je buik
quote:
Ik ben ook een uur of 3 zoet geweest, Troel meer maar die had nog een galblaas extra om weg te halenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
45 minuten zou wel heel snel zijn volgens mij bij mij zijn ze wel een uurtje of 3 bezig geweest geloof ik maar haar dokter is wel meer ervaren dan de mijne.
Volgens mij werd ik om half 12 gehaald (lees: letterlijk van de pot geruktquote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Ik werd om stipt 8 uur onder gebracht en volgens mij hoorde Rewimo pas na half 1 dat alles gelukt was?
Me too.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is benieuwd naar octo-info...![]()
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeefan?
Euh, is dat een typo? 70 euro per maandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ga morgen weer lekker spinnen dus dat maakt mijn niet hardlopen van vandaag weer goed![]()
![]()
en voor 70 euro in de maand kan ik straks een jaar lang onbeperkt fitnessen in de sportschool van de Hogeschool in Arnhemdus dat is iig beter dan de 40 euro per MAAND hier
sporten is leuk, maar 't moet wel betaalbaar blijven (crosstrainer
)
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
Het gaat goed met Octo!
Stefan belde net en de operatie is goed gegaan. Ze heeft nu wel veel pijn en wil vooral slapen, maar dat komt wel goed.En ze vond alle kaartjes heel erg leuk!
Zie elders in dit topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef ymme het volgende:
Digitaal kaartje sturen?? Wil ik ook doen, maar hoe of wat?
Je bedoelt: je hebt 2 PM's.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef teigan het volgende:
Ikiskoel, je hebt pm
Sorry, staat in het vorige topic. Vanochtend ergens gepost.quote:
Ik heb m'n kaartje gestuurd naar Linda Weetiknietquote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef Ikiskoel het volgende:
Oh, ik ben bezig een kaartje voor Octo te tikken, maar ik weet haar achternaam niet ....Iemand die mij daar aan kan helpen? Thanks!
Ik heb de afdeling en het bed erbij gezetquote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Hahaha, nou ze komen er vast wel achter voor welke Linda het is als ze door hebben Linda wel erg veel kaartjes krijgt![]()
Dank Jequote:Op maandag 9 juli 2007 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
botterfly: en wij zitten hier om je op te fleuren, aan te moedigen, te knuffelen en mee te vieren als er wat vanaf is![]()
![]()
![]()
ja nog 9x uit etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
watzijzeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisterenquote:
De laatste update komt bij mij vandaan en is van gisteravond half 8 ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisteren![]()
straks maar 's een digikaartje sturen
Ik wil zo eigenlijk ook even naar de IKEA.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:02 schreef Miss_S het volgende:
als door ikea wandelen is al goed voor de verbranding zit ik morgen en overmorgen helemaal goed
de hele dag ikea meubels inelkaar zetten
ligt het trouwens aan mij of is de kwaliteit van ikea niet altijd even geweldig?
volgens mij deed ze het ook voor zichzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
Wow!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
dat zou ik wel willenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Ik wil helemaal geen grotere borstenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Nu moet ik alleen nog haar adres hebben. (of van 't ziekenhuis), kan ik iemand hiervoor een pm sturen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Hier nogmaals een link, speciaal voor Ymme (en natuurlijk voor Octo): http://www.azbrugge.be/html/index.asp?hoofd_id=4&rubriek_id=14
nah, wil wel wat buikvet overhouden hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen grotere borstenMaar dat buikvet mag wel weg hoor
ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb nog zat hoorMaar ik wil het echt niet naar mijn borsten verplaatst hebben
is niet verplicht: als je voor en achtrnaam invult en delft komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef ymme het volgende:
Dus ook niet verpleegeenheid en kamer?
90 komt zeker dichtbij, eerste wat de weegschaal aangaf was iets met 90,x maar werd daarna toch 91,2 Volgende week 90,xquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
Whop!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 knäckebrodjes op met kaasEn kiwi's en melk.
Vanmorgen energie verbrand met stressen, ik had een afspraak verkeerd in mijn agenda gezet en ze belden net met de vraag waar ik bleefIs allemaal nog goed gekomen gelukkig en was een prima bespreking, maar ik voelde me héél erg opgelaten (en dom).
Yepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef ymme het volgende:
Printen ze die kaarten uit in dat ziekenhuis? Of hoe doen ze dat precies?
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
ik zie hier dat jullie altijd veel verbranden met dagelijks taken maar ik vroeg me af doen jullie ook sporten?
ga je dan hardlopen met ze?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).
Vandaag een kat, gisteren een beerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep
Ik heb trouwens de kat (in de zak) gestuurd. Katten
Ga jij maar eens hardlopen met de hondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je dan hardlopen met ze?
lopen is zeker erg gezond maar volgens mij ga je daar wel heel erg aan wennen en heeft het dan weinig nut meer voor het afvallen
Me me mequote:
Ondanks dat je er gaat wennen, zorgt dit er niet voor dat het weinig nut heeft. Als je elke dag gaat hardlopen dan wen je er ook aan, dan zou dat ook geen nut hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je dan hardlopen met ze?
lopen is zeker erg gezond maar volgens mij ga je daar wel heel erg aan wennen en heeft het dan weinig nut meer voor het afvallen
Hee, jij ook al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf een kat in de zak:
[afbeelding]
Hardlopen kunnen ze beide zeker aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb trouwens eentje met balonnen gestuurd. Morgen verzin ik wel weer wat ik zal versturen.
Ymme: honden hebben is een prima excuus om lekker vaak te gaan wandelen. Let wel op dat niet elke hondensoort kan hardlopen.
Motorbloempje: helemaal vergeten te zeggen dat je een leuke kamer hebt gevonden! Lekker hoor een eigen keuken, dan heb je de zooi van een ander niet. Deel je wel toilet en douche? Mijn ervaring is dat dat geen ramp is. De eigen keuken is het fijnst!
Had ik al verteld dat een collega teveel apekoppen heeft?Nou, bij deze dus. Gelukkig heb ik het nog weten te weerstaan. En anders kan ik het altijd weer vanaf fietsen bij spinning vanavond
![]()
En ook 3x dezelfde naam?quote:
Ja, ik had ook heel sterk dat 'ik heb het verkloot' gevoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef freecell het volgende:
Whop!
Dat soort dingen zijn altijd schrikken, ik krijg dan altijd even zo'n nare "ik heb het verkloot" kriebel in m'n buik! Mooi dat het goedgekomen is
dat kan toch goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ga jij maar eens hardlopen met de honden![]()
ik sport elke dag 1 uurquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ondanks dat je er gaat wennen, zorgt dit er niet voor dat het weinig nut heeft. Als je elke dag gaat hardlopen dan wen je er ook aan, dan zou dat ook geen nut hebben natuurlijk.
Het aantal Kcal wat je verbrandt is gewoon anders tussen lopen en hardlopen. Maar ga maar eens 2 uur hardlopen elke dag... pfff ik loop dan liever twee uur...
Hoeveel beweging krijg jij dan? Ik eenmaal in de week tennis en probeer daarnaast minimaal 1 avond in de week een uur te lopen/wandelen en in het weekend ook.
Beetje gevaarlijk met 2 van die enthausiaste honden van mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kan toch goed?
ik zie vaak genoeg mensen op het strand of in het bos met honden hardlopen
ok maar doe je verder wel iets van echt sporten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Beetje gevaarlijk met 2 van die enthausiaste honden van mij.
heb alleen een eigen keukenBLOKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb trouwens eentje met balonnen gestuurd. Morgen verzin ik wel weer wat ik zal versturen.
Ymme: honden hebben is een prima excuus om lekker vaak te gaan wandelen. Let wel op dat niet elke hondensoort kan hardlopen.
Motorbloempje: helemaal vergeten te zeggen dat je een leuke kamer hebt gevonden! Lekker hoor een eigen keuken, dan heb je de zooi van een ander niet. Deel je wel toilet en douche? Mijn ervaring is dat dat geen ramp is. De eigen keuken is het fijnst!
Had ik al verteld dat een collega teveel apekoppen heeft?Nou, bij deze dus. Gelukkig heb ik het nog weten te weerstaan. En anders kan ik het altijd weer vanaf fietsen bij spinning vanavond
![]()
beweging ja maar ik vroeg om sportquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef ymme het volgende:
Echt sporten. Ja 2 uur per dag lopen. Zeg ik toch. 30 min per wordt overal voorgeschreven.
Om nog naast die 2 uur, iets anders te gaan doen, a geen tijd voor, b geen zin in. Beweging genoeg!
Och ja, helemaal vergeten. Van 2 uur lopen wordt je niet moe, en ga je zeker niet van zweten. Nog nooit met actieve honden gelopen zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beweging ja maar ik vroeg om sport
iets waar je moe van word, van gaat zweten
Goed bezig dan....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik sport elke dag 1 uur
en nee daar tel ik wandelen of huishoudelijke taakjes niet bij
maar vind je sporten dan niet leuk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Goed bezig dan....
ik ben blij wanneer ik aan mijn minimale wandelingen kom elke week, toch zie ik dat wel een beetje als sport... vooral in de vakantie wanneer we door de bergen wandelen....
ja maar eens 1 uur hardlopen of flink fitnessen en vergelijk het dan maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Och ja, helemaal vergeten. Van 2 uur lopen wordt je niet moe, en ga je zeker niet van zweten. Nog nooit met actieve honden gelopen zeker.
Ja zeker, daarom tennis ik 1 maal in de week... Maar heb daarnaast helaas mijn werk,studie en huishouden welke zoveel tijd vreten dat ik soms blij ben dat ik mijn 8 uur slaap kan krijgen.... en ik ben beter te genieten zonder sport dan zonder slaap..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar vind je sporten dan niet leuk?
of komt het er gewoon nooit van
niet met smoesjes van tijd komen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ja zeker, daarom tennis ik 1 maal in de week... Maar heb daarnaast helaas mijn werk,studie en huishouden welke zoveel tijd vreten dat ik soms blij ben dat ik mijn 8 uur slaap kan krijgen.... en ik ben beter te genieten zonder sport dan zonder slaap..
ik val er toch echt niet mee afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Ymke het volgende:
Ik loop ook dagelijks met de hond en val daar prima mee af . Miss-S Dat is ook de reden dat ik een hond heb aangeschaft , het wandelen
dus niet omdat het zo'n lief beestje wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Ymke het volgende:
Ik loop ook dagelijks met de hond en val daar prima mee af . Miss-S Dat is ook de reden dat ik een hond heb aangeschaft , het wandelen
Kijk het is heel mooi voor jou dat jij moet zweten en dat je het lekker vindt en dat je daarmee afvalt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val er toch echt niet mee af
ik loop de hele dag achter kinderen aan en dan nog 2x een half uur
maar daarbij moet ik toch echt sporten
maar goed dat vind ik ook wel lekker echt zweten dus
Ja , het beestje heeft het heel slecht bij mij , moet maar de hele dag mee naar buiten enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus niet omdat het zo'n lief beestje was![]()
tsk.. arm beest
Ai, da's een boel werk ja. Ga je vast ook flink van zwetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag alle kaarten in een plakboek gelakt die we met het trouwen gekregen hadden. Ben je wel ff mee bezig zeg! Pfff!
Nah laten we het over tijd niet hebben, heb mijn werk al teruggebracht van 12 uur per dag naar 8 uur per dag... het enige wat ik daarmee gewonnen heb is dat ik nu 8 uur slaap kan hebben. Maar ik ben hier niet om mijn (gebrek aan) tjid te verdedigen verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet met smoesjes van tijd komen he
je kan altijd wel 30 tot 60 min tijd komen op een dag
speel je ook competitie?
tennis en competitie spelen lijken me wel leuk maar vind mezelf te oud om daar nu nog mee te beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Nah laten we het over tijd niet hebben, heb mijn werk al teruggebracht van 12 uur per dag naar 8 uur per dag... het enige wat ik daarmee gewonnen heb is dat ik nu 8 uur slaap kan hebben. Maar ik ben hier niet om mijn (gebrek aan) tjid te verdedigen verder.
Ik speel geen competitie, zo goed ben ik nog niet... ben sinds dit jaar pas actief lid van een vereniging, en tennis samen met mijn broer welke 20 jaar competitie getennist heeft. Hij laat mij dus behoorlijk lopen op die baan. En iedereen die denkt dat tennis niets meer is dan een balletje slaan, heeft hierbij een uitnodiging om mijn sportkleren te komen wassen na een potje tennis..![]()
![]()
Ik drink ook te weinig , goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef freecell het volgende:
tennis is tof
Ik tennis regelmatig met een vriendin van mij
En ik heb net 750 ML water op, ik leer het nog wel
Te oud zegt ze.. kom op, je bent 8.5 jaar jonger dan dat ik ben. En ik ben pas sinds dit jaar actief gaan spelen, hiervoor enkel een paar maal per jaar op de baan voor de fun....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tennis en competitie spelen lijken me wel leuk maar vind mezelf te oud om daar nu nog mee te beginnen
heb wel altijd badminton gespeelt dus ga dat misschien weer doen
maar zit je nu op je werk dan?
en leef je nog?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef freecell het volgende:
tennis is tof
Ik tennis regelmatig met een vriendin van mij
En ik heb net 750 ML water op, ik leer het nog wel
ja maar ik kan helemaal niet tennissenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Te oud zegt ze.. kom op, je bent 8.5 jaar jonger dan dat ik ben. En ik ben pas sinds dit jaar actief gaan spelen, hiervoor enkel een paar maal per jaar op de baan voor de fun....
haha, ja ik zit nu op mijn werk... anders was ik wel aan het sporten nu...![]()
jaa, smoesje.... als kleine kinderen het kunnen leren (ik kijk soms met verbazing naar tennisles) dan moet jij dat ook kunnen... laat ik het beter zeggen, als ik het kan leren met mijn aerodynamisch lichaam, dan kan iedereen het....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik kan helemaal niet tennissen
heb nog geen idee hoe het racket eruit ziet
Zeur niet zo mens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val er toch echt niet mee af
ik loop de hele dag achter kinderen aan en dan nog 2x een half uur
maar daarbij moet ik toch echt sporten
maar goed dat vind ik ook wel lekker echt zweten dus
Dat is vals spelen! Dat heet een wiiquote:
En de kat krijgt er ook hoofdpijn van, goed voor zijn lijn (don't askquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vals spelen! Dat heet een wii(krijg je ook spierpijn van
)
kinderen leren heel makkelijk hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:31 schreef locutus51 het volgende:
[..]
jaa, smoesje.... als kleine kinderen het kunnen leren (ik kijk soms met verbazing naar tennisles) dan moet jij dat ook kunnen... laat ik het beter zeggen, als ik het kan leren met mijn aerodynamisch lichaam, dan kan iedereen het....
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef miss_dynastie het volgende:
En de kat krijgt er ook hoofdpijn van, goed voor zijn lijn (don't ask)
Ik zie al voor me wat er gebeurtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Isabeau het volgende:vertel! Natuurlijk wil ik dat weten haha
Isa, sleep dan van die flesjes water met je mee. Gewoon naast je neerzetten en dan drink je vanzelf!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau pakt direct een glas waterMooi, zo'n "drink water" alert systeem
Ik heb nu een maatbeker met water naast me staan. De flesjes zijn op/foetsie/weg. Morgen even nieuwe kopen, ik heb nu al boodschappen gedaan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:36 schreef MUUS het volgende:
Isa, sleep dan van die flesjes water met je mee. Gewoon naast je neerzetten en dan drink je vanzelf!
haha, ja kinderen leren heel makkelijk..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kinderen leren heel makkelijk he
maar goed ik ga na de vakantie al 2 dagen in de week dansen en 1 badmintonnen dus denk dat ik het tennis ff achterwege laat
het zal ook wel niet gratis zijn
hiphop/streetdance, kom dat maar eens een uurtje mee doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:38 schreef locutus51 het volgende:
[..]
haha, ja kinderen leren heel makkelijk..![]()
Dansen? sinds wanneer is dat sporten?![]()
Iets met: 'he, das leuk, een mama die wild doet, ik doe meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]vertel! Natuurlijk wil ik dat weten haha
oepsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Iets met: 'he, das leuk, een mama die wild doet, ik doe meeRen, ren, vlieg, vlieg, en oeps, te dicht bij het racket'
ooh hiphop/streetdance.. ja dat is idd behoorlijk lichamelijke beweging... en je hebt dan ook direct alle lichaamsdelen te pakken volgens mij.... nah... lijkt me leuk, maar doe het toch maar niet... zo aerodynamisch ben ik nu ook weer niet... moet binnenkort al op dansles... dus dat is al dansvloerstress genoeg voor mij....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
hiphop/streetdance, kom dat maar eens een uurtje mee doen
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:43 schreef locutus51 het volgende:
[..]
ooh hiphop/streetdance.. ja dat is idd behoorlijk lichamelijke beweging... en je hebt dan ook direct alle lichaamsdelen te pakken volgens mij.... nah... lijkt me leuk, maar doe het toch maar niet... zo aerodynamisch ben ik nu ook weer niet... moet binnenkort al op dansles... dus dat is al dansvloerstress genoeg voor mij....
ik kan niet dansen....quote:
Ah, wat jammer nouquote:
nah, stijldansen klinkt zo ouderwets, ik wil geen wals of zoiets leren, we willen (mijn aanstaande wil) graag een openingsdans doen, dat moet ingestudeerd worden...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]![]()
stijldansen lijkt me ook wel leuk om te doen maarja ik vind zoveel leuk
oja dat is inderdaad wel belangrijk om te doenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:47 schreef locutus51 het volgende:
[..]
nah, stijldansen klinkt zo ouderwets, ik wil geen wals of zoiets leren, we willen (mijn aanstaande wil) graag een openingsdans doen, dat moet ingestudeerd worden...
weet ik joh!! dansen lijkt me ook niet echt moeilijk, maar het is niet echt mijn ding...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, wat jammer nou![]()
Het is niet heel moeilijk, maar wel heel intensief, zeker op top klasse niveau
Waarom doe je dan geen schuifelnummer of zo? Meestal is die openingsdans echt maar een minuutje.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef locutus51 het volgende:
[..]
weet ik joh!! dansen lijkt me ook niet echt moeilijk, maar het is niet echt mijn ding...
Ja, belangrijk voor wie?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
oja dat is inderdaad wel belangrijk om te doen
Officieel heb ik 50% stemrecht, maar ik weet helaas wel beter... dit moet genoeg zeggen lijkt me!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Waarom doe je dan geen schuifelnummer of zo? Meestal is die openingsdans echt maar een minuutje.
niets zo stom als een openings dans met bruid en dan haar broer ofzo om dat haar man niet wil dansenquote:
pff, ik ben hier ookal in de minderheid en steun kan ik dus wel weer vergeten.. pfff lekker hoor...-O-quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:52 schreef teigan het volgende:
Ja, bij 50% stemrecht wint de vrouw..
Zoals het natuurlijk hoort...
Klopt, maar de openingsdans in zijn algemeen vind ik achterhaald.. gewoon die discomuziek erin en gaan met die banaa...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niets zo stom als een openings dans met bruid en dan haar broer ofzo om dat haar man niet wil dansen
Ah, arme jongen toch..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef locutus51 het volgende:
[..]
pff, ik ben hier ookal in de minderheid en steun kan ik dus wel weer vergeten.. pfff lekker hoor...-O-![]()
THNX..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef teigan het volgende:
[..]
Ah, arme jongen toch..
* teigan knuffelt locutus51..
motorbloempje bij ons zou dat Mein Herz Brennt van Rammstein moeten zijn... Ik weet zeker dat wij hem leuk vinden, maar ik denk niet dat anderen hem erg kunnen waarderen..
Die is echt te fout, maar wel grappig.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ue2Cvr8p-3k
deze dus![]()
Lekker doen waar je zelf zin in hebt! Wij hadden ook geen alledaagse muziek op ons bruiloft (tijdens de ceremonie) maar wel lekker onze muziekquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:58 schreef teigan het volgende:
[..]
Ah, arme jongen toch..
* teigan knuffelt locutus51..
motorbloempje bij ons zou dat Mein Herz Brennt van Rammstein moeten zijn... Ik weet zeker dat wij hem leuk vinden, maar ik denk niet dat anderen hem erg kunnen waarderen..
is de DJ niet om te kopen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:59 schreef locutus51 het volgende:
[..]
THNX..
en Mein Herz Brennt zou ook mijn keuze geweest zijn als ik die ooit gehad zou hebben....![]()
![]()
Zat me net te bedenken zou je ook kunnen rolstoelstennissen met de wiiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is vals spelen! Dat heet een wii(krijg je ook spierpijn van
)
Haha, dat denk ik wel, is een mogelijkheid.. denk alleen dat ik direct al de eerste nacht op de bank kan gaan slapen....quote:
Als het aan mij lag werd dat dus jouw rijtjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef locutus51 het volgende:
Als het aan mij lag: Rammstein, Metallica, Prodigy etc etc.
Als het aan haar lag: Celine Dion, Roxette, etc etc..
Een wii lijkt me echt ideaal in een rolstoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zat me net te bedenken zou je ook kunnen rolstoelstennissen met de wii![]()
Vanavond fysio en ja daar ga ik genoeg van zweten ( van de pijn)
Wat een mooie tekst ook!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:13 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij hadden het nog makkelijk geen openingsdans![]()
Annies Song is geweldig idd![]()
Maar dit zal mijn vriend véél te soft vindenquote:John Denver - Annie's Song
You fill up my senses
like a night in the forest
like the mountains in springtime,
like a walk in the rain
like a storm in the desert,
like a sleepy blue ocean
you fill up my senses,
come fill me again.
Come let me love you,
let me give my life to you
let me drown in your laughter,
let me die in your arms
let me lay down beside you,
let me always be with you
come let me love you,
come love me again.
You fill up my senses
like a night in the forest
like the mountains in springtime,
like a walk in the rain
like a storm in the desert,
like a sleepy blue ocean
you fill up my senses,
come fill me again.
Ja, die wil ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
of deze:
http://www.youtube.com/watch?v=BPKFoLzUdhk![]()
wat vervelend nouquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Ikiskoel het volgende:
Hè, jammer dat ik op mn werk geen toegang heb tot YouTube...![]()
heb wel toegang tot youtube op mn werk, maar geen geluidquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:25 schreef Ikiskoel het volgende:
Hè, jammer dat ik op mn werk geen toegang heb tot YouTube...![]()
Je kwam toch in Arnhem te wonen of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb wel toegang tot youtube op mn werk, maar geen geluid![]()
dus heb er niet veel aan
maar ben nu lekker thuis.. spulletjes uitzoeken voor de verhuizing![]()
heb toch niets te doen en is beter dan stilzittenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:55 schreef teigan het volgende:
Je begint er iig heel op tijd mee motorbloempje
Ik word altijd zó moe van jou....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat vervelend nou
wat voor werk doen jullie omdat jullie gerust de hele dag hier kunnen posten
is toch geen rare vraagquote:
yup! Arnhemquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:56 schreef ymme het volgende:
[..]
Je kwam toch in Arnhem te wonen of heb ik dat verkeerd gelezen?
Rewimo woont ookal dicht in de buurd van hier (naja dichtbij..) en jij ook al straks. Misschien dat ik dan snel eens mee kom meeten, hoef ik niet alleen
Nah een geluk dat ik altijd op elk project alle rechten nodig heb om te zorgen dat ik altijd wel toegang tot Fok! heb...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
is toch geen rare vraag
bij de meeste banen lijkt me niet dat je zo maar de hele dag toegang tot internet hebt en al helemaal niet voor prive gebruik
maar wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:06 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Nah een geluk dat ik altijd op elk project alle rechten nodig heb om te zorgen dat ik altijd wel toegang tot Fok! heb...![]()
![]()
ach ja.. dat vragen de meesten hier zich ook af...quote:
ja, wat doe je eigenlijkquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:08 schreef locutus51 het volgende:
[..]
ach ja.. dat vragen de meesten hier zich ook af...
Maar hoofdzakelijk ben ik IT Infrastructuur Architect...
Grapjas!quote:
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor "I don't feel like dancing" en na een pas of 10 ben ik er dan ook mee opgehouden nadat er al vier poten op mijn poezelige voetjes beland waren van de bruidegomquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:05 schreef locutus51 het volgende:
Ach.. we verschillen nogal qua smaak, dus hebben we een gezamelijke genre gevonden welke we beide leuk vinden: disco (60s en 70s)..
Als het aan mij lag: Rammstein, Metallica, Prodigy etc etc.
Als het aan haar lag: Celine Dion, Roxette, etc etc..
Maar we komen er wel uit, duurt nog ff... eerst nog wat afvallen voordat we alles gaan passen.. (zo weer terug ontopic)
uh huhquote:
En een paar dansen later ging er zelfs 1 van de gasten op je jurk staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor "I don't feel like dancing" en na een pas of 10 ben ik er dan ook mee opgehouden nadat er al vier poten op mijn poezelige voetjes beland waren van de bruidegom![]()
Mijn schoonvader deed dat overdag al hoor, dus je hoeft je niet schuldig te voelenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:33 schreef YPPY het volgende:
[..]
En een paar dansen later ging er zelfs 1 van de gasten op je jurk staan.
Wandelen is echt wel goed ymme, gewoon lekker doorgaan. Goede motivatie meteen, je honden, dan moet je natuurlijk wel naar buiten.
Ik heb Balou gestuurd.
Schuifelen op de Tango, moet te doen zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:38 schreef freecell het volgende:
Openingsdans?
Bij ons zou het een soft nummer zijn waar we op konden schuifelen, maar één of andere idioot die mijn broer achter de aparatuur had weggeduwd, zette een tango op
Dat ging dus goed de mist in
Nee hoor, ik sta aan jouw kantquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:54 schreef locutus51 het volgende:
[..]
pff, ik ben hier ookal in de minderheid en steun kan ik dus wel weer vergeten.. pfff lekker hoor...-O-![]()
We hebben het geprobeerd, tweeschuifels en toen hebben we het opgegeven en heel verwijtend richting geluid gekeken.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:39 schreef ymme het volgende:
[..]
Schuifelen op de Tango, moet te doen zijn![]()
Ik heb een filmpje. Heel kort jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hebben uiteindelijk gekozen voor "I don't feel like dancing" en na een pas of 10 ben ik er dan ook mee opgehouden nadat er al vier poten op mijn poezelige voetjes beland waren van de bruidegom![]()
dat is altijd zo klotequote:
Nee idd maar dacht dat het weer iets was met mijn spieren ofzo dus dan valt het wel mee gelukkigquote:
Lijkt me best leuk. Moet ik wel trainenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:28 schreef omearos het volgende:
ik hoor net op het nieuws dat er in drente een fiets4daagse is. Volgend jaar ook meedoenfietsen is leuk
![]()
wie doet er mee?
Dat zeg ik. Trainenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:44 schreef omearos het volgende:
ligt eraan welke afstand je wilt doen, varieert van 40km tot 100km
Hey, ik moet waarzegger worden.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een mooie tekst ook!
[..]
Maar dit zal mijn vriend véél te soft vindenAls ie al met me wil trouwen
Voor welk gedeelte van jouw quote?quote:
http://fiets4daagse.abc-com.nl/quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:48 schreef Pandorah het volgende:
Fietsvierdaagse lijkt mij wel grappig. Alleen 100 km iedere dag is wel erg lang![]()
Wanneer / waar is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |