ja nog 9x uit etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
watzijzeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisterenquote:
De laatste update komt bij mij vandaan en is van gisteravond half 8 ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisteren![]()
straks maar 's een digikaartje sturen
Ik wil zo eigenlijk ook even naar de IKEA.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:02 schreef Miss_S het volgende:
als door ikea wandelen is al goed voor de verbranding zit ik morgen en overmorgen helemaal goed
de hele dag ikea meubels inelkaar zetten
ligt het trouwens aan mij of is de kwaliteit van ikea niet altijd even geweldig?
volgens mij deed ze het ook voor zichzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
Wow!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
dat zou ik wel willenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Ik wil helemaal geen grotere borstenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Nu moet ik alleen nog haar adres hebben. (of van 't ziekenhuis), kan ik iemand hiervoor een pm sturen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Hier nogmaals een link, speciaal voor Ymme (en natuurlijk voor Octo): http://www.azbrugge.be/html/index.asp?hoofd_id=4&rubriek_id=14
nah, wil wel wat buikvet overhouden hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen grotere borstenMaar dat buikvet mag wel weg hoor
ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb nog zat hoorMaar ik wil het echt niet naar mijn borsten verplaatst hebben
is niet verplicht: als je voor en achtrnaam invult en delft komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef ymme het volgende:
Dus ook niet verpleegeenheid en kamer?
90 komt zeker dichtbij, eerste wat de weegschaal aangaf was iets met 90,x maar werd daarna toch 91,2 Volgende week 90,xquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
Whop!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 knäckebrodjes op met kaasEn kiwi's en melk.
Vanmorgen energie verbrand met stressen, ik had een afspraak verkeerd in mijn agenda gezet en ze belden net met de vraag waar ik bleefIs allemaal nog goed gekomen gelukkig en was een prima bespreking, maar ik voelde me héél erg opgelaten (en dom).
Yepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef ymme het volgende:
Printen ze die kaarten uit in dat ziekenhuis? Of hoe doen ze dat precies?
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
ik zie hier dat jullie altijd veel verbranden met dagelijks taken maar ik vroeg me af doen jullie ook sporten?
ga je dan hardlopen met ze?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).
Vandaag een kat, gisteren een beerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep
Ik heb trouwens de kat (in de zak) gestuurd. Katten
Ga jij maar eens hardlopen met de hondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je dan hardlopen met ze?
lopen is zeker erg gezond maar volgens mij ga je daar wel heel erg aan wennen en heeft het dan weinig nut meer voor het afvallen
Me me mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |