dat heb ik net lekker opquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[afbeelding] en HIER heb ik trek in...
Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Miss_S het volgende:
over octopussy gesprokenik zie dat bubseltje niet meer in de lijst staat
ja ik weet dat het automatisch gaatquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef teigan het volgende:
[..]
Bubseltje heeft ws. al een maand niet meer een update gedaan, dan verdwijn je automatisch..
en al helemaal niet op het strandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:09 schreef Plukie86 het volgende:
Hardlopen met onweer zou ik niet doen, lijkt me niet zo verstandig.
gezien haar lichamelijke klachten van de laatste tijd, denk ik dat ze gewoon wat anders aan haar hoofd heeft... Zo vaak postte ze hier nou ook weer niet..quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:33 schreef Rewimo het volgende:
Bus is helemaal niet slecht. Alleen raak je wel doorgezetenIk heb even theepauze tussen het inpakken door
![]()
Inpakken met Guus is trouwens helemaal niet eenvoudig![]()
Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:35 schreef teigan het volgende:
Laat me raden, elke doos/plastic zak die je opendoet moet eerst grondig gekeurd worden of aflikkwaliteit, sloopkwaliteit en slaapkwaliteit?
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Overal in, op, aan, tussen je benen door als je opstaat, haren verspreiden en vooral overal in, op en aan.
De neiging is zeker aanwezig. Maar er wordt inmiddels aan de ren gewerkt, en volgende week gaan de katten als het goed is vast verhuizenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:39 schreef teigan het volgende:
Ja, klinkt als typisch kattengedrag...
Misschien kun je hem alvast inpakken in een doos..... (moet je alleen niet vergeten welke..)
I wishquote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik weet dat het automatisch gaat
maar is er een reden voor geen updates meer dan?
lijkt me dat het afvallen toch door blijft gaan
Nooit sex and the city gekeken?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:25 schreef Faat het volgende:
Hey Bubseltje, wat is dat eigenlijk voor lelijke vent in jouw avatar?![]()
idd maar hij was in SATC zo lekker foutquote:Op maandag 9 juli 2007 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
Mr. Biiiiiig
al issie in Law and Order leuker
Euhm...neequote:Op maandag 9 juli 2007 12:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nooit sex and the city gekeken?
quote:
Stekker eruit helpt misschien eventjes...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:44 schreef freecell het volgende:
[..]Ik zie nu voor het eerst pas GOED de avatar van Faat.
Dacht altijd dat het gewoon 2 tubby's waren
Ik ga hier de kamer opruimen. Moet ik wel eerst Maarten achter zijn PC weg weten te schoppen, wat nog knap lastig is.
Eej, dat gewicht dat doet het 'em!!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:08 schreef botterfly het volgende:
Het gaat niet lekker hier. Zit nu alweer een week op 102.2 kilo.![]()
Nou ja, het zal wel de 1ste grens zijn die ik moet nemen.
Een aantal uur, maar ik weet niet precies hoe laat ze zijn begonnen.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
Hoe lang duurt zo'n operatie eigenlijk?
Nou ik dieet niet echt om af te vallen maar om me beter te voelen dus dat scheelt. En me eens geen zorgen te hoeven maken of mijn kleding volgende week nog wel past is ook wel eens lekker.quote:Op maandag 9 juli 2007 14:22 schreef Faat het volgende:
[..]
Eej, dat gewicht dat doet het 'em!!
Ik wil je niet demotiveren, maar ik heb maar liefst een kleine 5 weken 102.2 gewogen. Dat was althans
tot ik anderhalve week geleden ineens 101.5 zag staan én voordat ik aan de Mozartkugeln ging![]()
Desondanks gewoon doorzetten hoor botterfly, de 100 komt voor ons in zicht!!![]()
Octo had het over 45 minuten?!quote:Op maandag 9 juli 2007 14:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een aantal uur, maar ik weet niet precies hoe laat ze zijn begonnen.
Wat héérlijk! Gefeliciteerd! Hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Wennie het volgende:
* Wennie wil even laten weten dat ze inmiddels de grens van 20 kg gewichtsverlies is overtreden
Het was ietsje meer dan één chocolaatjequote:Op maandag 9 juli 2007 15:01 schreef Isabeau het volgende:
Nah, je wordt niet zwaarder dan het gewicht van dat ene chocolaatje in je buik
quote:
Ik ben ook een uur of 3 zoet geweest, Troel meer maar die had nog een galblaas extra om weg te halenquote:Op maandag 9 juli 2007 15:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
45 minuten zou wel heel snel zijn volgens mij bij mij zijn ze wel een uurtje of 3 bezig geweest geloof ik maar haar dokter is wel meer ervaren dan de mijne.
Volgens mij werd ik om half 12 gehaald (lees: letterlijk van de pot geruktquote:Op maandag 9 juli 2007 15:53 schreef Troel het volgende:
Ik werd om stipt 8 uur onder gebracht en volgens mij hoorde Rewimo pas na half 1 dat alles gelukt was?
Me too.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje is benieuwd naar octo-info...![]()
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeefan?
Euh, is dat een typo? 70 euro per maandquote:Op maandag 9 juli 2007 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ga morgen weer lekker spinnen dus dat maakt mijn niet hardlopen van vandaag weer goed![]()
![]()
en voor 70 euro in de maand kan ik straks een jaar lang onbeperkt fitnessen in de sportschool van de Hogeschool in Arnhemdus dat is iig beter dan de 40 euro per MAAND hier
sporten is leuk, maar 't moet wel betaalbaar blijven (crosstrainer
)
quote:Op maandag 9 juli 2007 19:17 schreef Liejannuh het volgende:
Het gaat goed met Octo!
Stefan belde net en de operatie is goed gegaan. Ze heeft nu wel veel pijn en wil vooral slapen, maar dat komt wel goed.En ze vond alle kaartjes heel erg leuk!
Zie elders in dit topic.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:40 schreef ymme het volgende:
Digitaal kaartje sturen?? Wil ik ook doen, maar hoe of wat?
Je bedoelt: je hebt 2 PM's.quote:Op maandag 9 juli 2007 20:46 schreef teigan het volgende:
Ikiskoel, je hebt pm
Sorry, staat in het vorige topic. Vanochtend ergens gepost.quote:
Ik heb m'n kaartje gestuurd naar Linda Weetiknietquote:Op maandag 9 juli 2007 20:45 schreef Ikiskoel het volgende:
Oh, ik ben bezig een kaartje voor Octo te tikken, maar ik weet haar achternaam niet ....Iemand die mij daar aan kan helpen? Thanks!
Ik heb de afdeling en het bed erbij gezetquote:Op maandag 9 juli 2007 21:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Hahaha, nou ze komen er vast wel achter voor welke Linda het is als ze door hebben Linda wel erg veel kaartjes krijgt![]()
Dank Jequote:Op maandag 9 juli 2007 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
botterfly: en wij zitten hier om je op te fleuren, aan te moedigen, te knuffelen en mee te vieren als er wat vanaf is![]()
![]()
![]()
ja nog 9x uit etenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
watzijzeiquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
omearos, lekker dat je nog weer wat kwijt bent dan, de 90 komt alweer erg dichtbij hè?
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisterenquote:
De laatste update komt bij mij vandaan en is van gisteravond half 8 ofzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hebben we eigenlijk alweer een update? Had nog sms-je gestuurd gisteren![]()
straks maar 's een digikaartje sturen
Ik wil zo eigenlijk ook even naar de IKEA.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:02 schreef Miss_S het volgende:
als door ikea wandelen is al goed voor de verbranding zit ik morgen en overmorgen helemaal goed
de hele dag ikea meubels inelkaar zetten
ligt het trouwens aan mij of is de kwaliteit van ikea niet altijd even geweldig?
volgens mij deed ze het ook voor zichzelfquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
Wow!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
Vrouw valt 100 kilo af voor man
puikvoor een man
![]()
nah.. gelukkig vindt mijn vent me mooi zoals ik ben.. afvallen doe ik puur voor mezelf![]()
dat zou ik wel willenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Ik wil helemaal geen grotere borstenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:07 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Buikvet maakt borsten groter![]()
Die hoort er dan ook wel bij![]()
Nu moet ik alleen nog haar adres hebben. (of van 't ziekenhuis), kan ik iemand hiervoor een pm sturen?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:00 schreef Ikiskoel het volgende:
Hier nogmaals een link, speciaal voor Ymme (en natuurlijk voor Octo): http://www.azbrugge.be/html/index.asp?hoofd_id=4&rubriek_id=14
nah, wil wel wat buikvet overhouden hoorquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:14 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik wil helemaal geen grotere borstenMaar dat buikvet mag wel weg hoor
ik welquote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:21 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb nog zat hoorMaar ik wil het echt niet naar mijn borsten verplaatst hebben
is niet verplicht: als je voor en achtrnaam invult en delft komt het helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 11:22 schreef ymme het volgende:
Dus ook niet verpleegeenheid en kamer?
90 komt zeker dichtbij, eerste wat de weegschaal aangaf was iets met 90,x maar werd daarna toch 91,2 Volgende week 90,xquote:Op dinsdag 10 juli 2007 08:29 schreef teigan het volgende:
Whop!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:35 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 3 knäckebrodjes op met kaasEn kiwi's en melk.
Vanmorgen energie verbrand met stressen, ik had een afspraak verkeerd in mijn agenda gezet en ze belden net met de vraag waar ik bleefIs allemaal nog goed gekomen gelukkig en was een prima bespreking, maar ik voelde me héél erg opgelaten (en dom).
Yepquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef ymme het volgende:
Printen ze die kaarten uit in dat ziekenhuis? Of hoe doen ze dat precies?
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
ik zie hier dat jullie altijd veel verbranden met dagelijks taken maar ik vroeg me af doen jullie ook sporten?
ga je dan hardlopen met ze?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik heb 2 honden. Een jack russel en een boxer. Genoeg beweging dus (lees: minimaal 2 uur per dag).
Vandaag een kat, gisteren een beerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep
Ik heb trouwens de kat (in de zak) gestuurd. Katten
Ga jij maar eens hardlopen met de hondenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je dan hardlopen met ze?
lopen is zeker erg gezond maar volgens mij ga je daar wel heel erg aan wennen en heeft het dan weinig nut meer voor het afvallen
Me me mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |