Ondanks dat je er gaat wennen, zorgt dit er niet voor dat het weinig nut heeft. Als je elke dag gaat hardlopen dan wen je er ook aan, dan zou dat ook geen nut hebben natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ga je dan hardlopen met ze?
lopen is zeker erg gezond maar volgens mij ga je daar wel heel erg aan wennen en heeft het dan weinig nut meer voor het afvallen
Hee, jij ook al?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb zelf een kat in de zak:
[afbeelding]
Hardlopen kunnen ze beide zeker aanquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb trouwens eentje met balonnen gestuurd. Morgen verzin ik wel weer wat ik zal versturen.
Ymme: honden hebben is een prima excuus om lekker vaak te gaan wandelen. Let wel op dat niet elke hondensoort kan hardlopen.
Motorbloempje: helemaal vergeten te zeggen dat je een leuke kamer hebt gevonden! Lekker hoor een eigen keuken, dan heb je de zooi van een ander niet. Deel je wel toilet en douche? Mijn ervaring is dat dat geen ramp is. De eigen keuken is het fijnst!
Had ik al verteld dat een collega teveel apekoppen heeft?Nou, bij deze dus. Gelukkig heb ik het nog weten te weerstaan. En anders kan ik het altijd weer vanaf fietsen bij spinning vanavond
![]()
En ook 3x dezelfde naam?quote:
Ja, ik had ook heel sterk dat 'ik heb het verkloot' gevoelquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:46 schreef freecell het volgende:
Whop!
Dat soort dingen zijn altijd schrikken, ik krijg dan altijd even zo'n nare "ik heb het verkloot" kriebel in m'n buik! Mooi dat het goedgekomen is
dat kan toch goed?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:01 schreef ymme het volgende:
[..]
Ga jij maar eens hardlopen met de honden![]()
ik sport elke dag 1 uurquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:04 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ondanks dat je er gaat wennen, zorgt dit er niet voor dat het weinig nut heeft. Als je elke dag gaat hardlopen dan wen je er ook aan, dan zou dat ook geen nut hebben natuurlijk.
Het aantal Kcal wat je verbrandt is gewoon anders tussen lopen en hardlopen. Maar ga maar eens 2 uur hardlopen elke dag... pfff ik loop dan liever twee uur...
Hoeveel beweging krijg jij dan? Ik eenmaal in de week tennis en probeer daarnaast minimaal 1 avond in de week een uur te lopen/wandelen en in het weekend ook.
Beetje gevaarlijk met 2 van die enthausiaste honden van mij.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat kan toch goed?
ik zie vaak genoeg mensen op het strand of in het bos met honden hardlopen
ok maar doe je verder wel iets van echt sporten?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:09 schreef ymme het volgende:
[..]
Beetje gevaarlijk met 2 van die enthausiaste honden van mij.
heb alleen een eigen keukenBLOKquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:02 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb trouwens eentje met balonnen gestuurd. Morgen verzin ik wel weer wat ik zal versturen.
Ymme: honden hebben is een prima excuus om lekker vaak te gaan wandelen. Let wel op dat niet elke hondensoort kan hardlopen.
Motorbloempje: helemaal vergeten te zeggen dat je een leuke kamer hebt gevonden! Lekker hoor een eigen keuken, dan heb je de zooi van een ander niet. Deel je wel toilet en douche? Mijn ervaring is dat dat geen ramp is. De eigen keuken is het fijnst!
Had ik al verteld dat een collega teveel apekoppen heeft?Nou, bij deze dus. Gelukkig heb ik het nog weten te weerstaan. En anders kan ik het altijd weer vanaf fietsen bij spinning vanavond
![]()
beweging ja maar ik vroeg om sportquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef ymme het volgende:
Echt sporten. Ja 2 uur per dag lopen. Zeg ik toch. 30 min per wordt overal voorgeschreven.
Om nog naast die 2 uur, iets anders te gaan doen, a geen tijd voor, b geen zin in. Beweging genoeg!
Och ja, helemaal vergeten. Van 2 uur lopen wordt je niet moe, en ga je zeker niet van zweten. Nog nooit met actieve honden gelopen zeker.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
beweging ja maar ik vroeg om sport
iets waar je moe van word, van gaat zweten
Goed bezig dan....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik sport elke dag 1 uur
en nee daar tel ik wandelen of huishoudelijke taakjes niet bij
maar vind je sporten dan niet leuk?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Goed bezig dan....
ik ben blij wanneer ik aan mijn minimale wandelingen kom elke week, toch zie ik dat wel een beetje als sport... vooral in de vakantie wanneer we door de bergen wandelen....
ja maar eens 1 uur hardlopen of flink fitnessen en vergelijk het dan maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef ymme het volgende:
[..]
Och ja, helemaal vergeten. Van 2 uur lopen wordt je niet moe, en ga je zeker niet van zweten. Nog nooit met actieve honden gelopen zeker.
Ja zeker, daarom tennis ik 1 maal in de week... Maar heb daarnaast helaas mijn werk,studie en huishouden welke zoveel tijd vreten dat ik soms blij ben dat ik mijn 8 uur slaap kan krijgen.... en ik ben beter te genieten zonder sport dan zonder slaap..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar vind je sporten dan niet leuk?
of komt het er gewoon nooit van
niet met smoesjes van tijd komen hequote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:18 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Ja zeker, daarom tennis ik 1 maal in de week... Maar heb daarnaast helaas mijn werk,studie en huishouden welke zoveel tijd vreten dat ik soms blij ben dat ik mijn 8 uur slaap kan krijgen.... en ik ben beter te genieten zonder sport dan zonder slaap..
ik val er toch echt niet mee afquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Ymke het volgende:
Ik loop ook dagelijks met de hond en val daar prima mee af . Miss-S Dat is ook de reden dat ik een hond heb aangeschaft , het wandelen
dus niet omdat het zo'n lief beestje wasquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Ymke het volgende:
Ik loop ook dagelijks met de hond en val daar prima mee af . Miss-S Dat is ook de reden dat ik een hond heb aangeschaft , het wandelen
Kijk het is heel mooi voor jou dat jij moet zweten en dat je het lekker vindt en dat je daarmee afvalt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val er toch echt niet mee af
ik loop de hele dag achter kinderen aan en dan nog 2x een half uur
maar daarbij moet ik toch echt sporten
maar goed dat vind ik ook wel lekker echt zweten dus
Ja , het beestje heeft het heel slecht bij mij , moet maar de hele dag mee naar buiten enzoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dus niet omdat het zo'n lief beestje was![]()
tsk.. arm beest
Ai, da's een boel werk ja. Ga je vast ook flink van zwetenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:22 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag alle kaarten in een plakboek gelakt die we met het trouwen gekregen hadden. Ben je wel ff mee bezig zeg! Pfff!
Nah laten we het over tijd niet hebben, heb mijn werk al teruggebracht van 12 uur per dag naar 8 uur per dag... het enige wat ik daarmee gewonnen heb is dat ik nu 8 uur slaap kan hebben. Maar ik ben hier niet om mijn (gebrek aan) tjid te verdedigen verder.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
niet met smoesjes van tijd komen he
je kan altijd wel 30 tot 60 min tijd komen op een dag
speel je ook competitie?
tennis en competitie spelen lijken me wel leuk maar vind mezelf te oud om daar nu nog mee te beginnenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:24 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Nah laten we het over tijd niet hebben, heb mijn werk al teruggebracht van 12 uur per dag naar 8 uur per dag... het enige wat ik daarmee gewonnen heb is dat ik nu 8 uur slaap kan hebben. Maar ik ben hier niet om mijn (gebrek aan) tjid te verdedigen verder.
Ik speel geen competitie, zo goed ben ik nog niet... ben sinds dit jaar pas actief lid van een vereniging, en tennis samen met mijn broer welke 20 jaar competitie getennist heeft. Hij laat mij dus behoorlijk lopen op die baan. En iedereen die denkt dat tennis niets meer is dan een balletje slaan, heeft hierbij een uitnodiging om mijn sportkleren te komen wassen na een potje tennis..![]()
![]()
Ik drink ook te weinig , goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef freecell het volgende:
tennis is tof
Ik tennis regelmatig met een vriendin van mij
En ik heb net 750 ML water op, ik leer het nog wel
Te oud zegt ze.. kom op, je bent 8.5 jaar jonger dan dat ik ben. En ik ben pas sinds dit jaar actief gaan spelen, hiervoor enkel een paar maal per jaar op de baan voor de fun....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
tennis en competitie spelen lijken me wel leuk maar vind mezelf te oud om daar nu nog mee te beginnen
heb wel altijd badminton gespeelt dus ga dat misschien weer doen
maar zit je nu op je werk dan?
en leef je nog?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:26 schreef freecell het volgende:
tennis is tof
Ik tennis regelmatig met een vriendin van mij
En ik heb net 750 ML water op, ik leer het nog wel
ja maar ik kan helemaal niet tennissenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:29 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Te oud zegt ze.. kom op, je bent 8.5 jaar jonger dan dat ik ben. En ik ben pas sinds dit jaar actief gaan spelen, hiervoor enkel een paar maal per jaar op de baan voor de fun....
haha, ja ik zit nu op mijn werk... anders was ik wel aan het sporten nu...![]()
jaa, smoesje.... als kleine kinderen het kunnen leren (ik kijk soms met verbazing naar tennisles) dan moet jij dat ook kunnen... laat ik het beter zeggen, als ik het kan leren met mijn aerodynamisch lichaam, dan kan iedereen het....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja maar ik kan helemaal niet tennissen
heb nog geen idee hoe het racket eruit ziet
Zeur niet zo mens.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:21 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik val er toch echt niet mee af
ik loop de hele dag achter kinderen aan en dan nog 2x een half uur
maar daarbij moet ik toch echt sporten
maar goed dat vind ik ook wel lekker echt zweten dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |